Στις 9 Ιουνίου 2022 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική-διδακτική επίσκεψη που οργάνωσε ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας με τη συμμετοχή και των γονέων-κηδεμόνων των μαθητών/τριών.
Τα νήπια ξεναγήθηκαν στο χώρο του μουσείου
Έπαιξαν στην αυλή του μουσείου, περιεργάστηκαν τα γλυπτά που υπήρχαν στο χώρο και απόλαυσαν τη φύση.
Πείραμα με διάφορα υλικά. Ποιά βυθίζονται και ποιά επιπλέουν;
Φτιάχνουμε σύννεφο στο νηπιαγωγείο.
Χρωματίσαμε το νερό με χρώμα ζαχαροπλαστικής και βάλαμε μέσα ένα τριαντάφυλλο. Παρατηρήσαμε ότι σιγά σιγά άλλαζε χρώμα.
Χρωματίσαμε το νερό με χρώματα τέμπερας και κατασκευάσαμε πεταλούδες
Και χρωματίζοντας με γαλάζιο φτιάξαμε τη θάλασσα. Προσθέσαμε μέσα κοχύλια και βότσαλα και δημιουργήσαμε τον ήχο από το βυθό της θάλασσας.