Ημερήσια αρχεία: 2 Μαΐου 2022
Μαθαίνουμε για τα έθιμα του Πάσχα και βάφουμε αβγά!!!
Σε λεκάνη με χλιαρό νερό προσθέσαμε ξύδι και κόκκινη μπογιά σε σκόνη. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε στη λεκάνη και τα βρασμένα αβγά που έφεραν τα νήπια από το σπίτι, αφού πρώτα σχεδιάσαμε με κηρομπογιές γραμμές και σχέδια και τα αβγά μας έτοιμα να τοποθετηθούν στα καλαθάκια και στις αβγοθήκες!!! Και του χρόνου!!!




























Κάρτες, καλαθάκια, πασχαλινά στεφάνια, αυγοθήκες, λαγουδάκια, φαναράκια από τα παιδικά χεράκια με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών. Καλό Πάσχα!!!

















