Το Κέντρο Υγείας του Δήμου Κερατσινίου επισκέφθηκε το 18ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου την Πέμπτη 9/1/2025 κι άι πραγματοποίησε το σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών σε γονείς οι άι εκπαιδευτικό προσωπικό.
“Πως θέτουμε όρια στα παιδιά στο σχολείο και στο σπίτι”. Η ομιλία της ψυχολόγου του σχολείου μας Μαρίας Βράιλα για τους γονείς των μαθητών μας, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 3/12/2024 στο χώρο του νηπιαγωγείου.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.