ΔΙΗΜΕΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
Αθλητικό διήμερο στο 18ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου και απογευματινές επιδείξεις σ’ όσους μας αγαπούν!
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας, είχε αποφασίσει να κλείσει αυτή την άκρως δημιουργική σχολική χρονιά με δυναμικό τρόπο, γι’ αυτή τη γενιά που έχει ήδη μάθει να ζει ψηφιακά.
Την Πέμπτη 4/6/26 λοιπόν, την αφιερώσαμε στην εκμάθηση των αθλημάτων και την Παρασκευή 5/6/26, το απόγευμα,, γιορτάσαμε όλα όσα προάγει ο αθλητισμός : τη σωματική υγεία, την ψυχική ευεξία, τον υγιεινό τρόπο ζωής και την κοινωνικοποίηση παρουσιάζοντας τις νέες μας δεξιότητες σε ένα άκρως υποστηρικτικό κοινό: στους δικούς μας ανθρώπους!
Ευχαριστούμε θερμά τον γυμναστή κ.Ανέστη Παπαλύρα και την συνεργάτιδά του κα. Ελευθερία για την την εκμάθηση των βασικών δεξιοτήτων των αθλημάτων (σφαίρα, άλμα εις μήκος, ποδόσφαιρο, μπάσκετ κ.α) στους μικρούς μας μαθητές.
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων για την έξοχη συνεργασία, υποστήριξη και συμπαράσταση αλλά και όλους όσους ήσασταν εκεί, για το δυνατό χειροκρότημα!
Οι μαθητές μας έμαθαν, πως αυτό που μετράει είναι η προσπάθεια, γι΄ αυτό λοιπόν και τα μετάλλια είχαν την τιμητική τους!























