Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του νηπιαγωγείου μας πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025 στο πολιτιστικό κέντρο “Αντώνης Σαμαράκης” στο Κερατσίνι. Σε συνεργασία με τη  θεατρική ομάδα Σταθμός της Χαράς  οι μαθητές  του νηπιαγωγείου μας  παρουσίασαν  την παράσταση : “Η Νύχτα των Χριστουγέννων”. Στο τέλος τραγούδησαν τα κάλαντα των Χριστουγέννων και το αγαπημένο τους τραγούδι :Ρούντολφ το ελαφάκι.

IMG 6d68fa21c873d66abdb8b03662c7fc92 V IMG 2c2e2de469ffa5a907f798ff9cfb1ff2 V IMG e08e59fa70666ae03df4f55ca9ff8821 V IMG 0f3f49dcda1387e3bd6977ca04d7ca45 V

Στολισμός χριστουγεννιάτικου δέντρου!!!!

Ο πρώτος μήνας του χειμώνα ξεκίνησε!! Ο μήνας των Χριστουγέννων. Για αυτό και σήμερα 2/12/2025 όλοι οι μαθητές και το προσωπικό του νηπιαγωγείου στόλισε με χαρά το χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου.

IMG 10502d453e792ee91f1b1a6bbecfabd1 V IMG 00dcbd6bb2a27d898eca42092e9e249f V

 

 

AΓΙΑΣΜΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2025-26

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες ,

θέλουμε να σας ενημερώσουμε πως ο Αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθεί

την Πέμπτη 11/9/2025 και ώρα 8:30 π.μ. 

Η είσοδος στον προαύλιο χώρο θα γίνει για όλους από την καγκελόπορτα επί της Μονεμβασίας (πεζόδρομος).

Μετά την ολοκλήρωσή του, θα αποχωρήσουν τα παιδιά και οι γονείς-συνοδοί τους και στις 10:00 π.μ. θα επανέλθουν ΜΟΝΟ οι γονείς-συνοδοί  (χωρίς μαθητές)  στο σχολείο για την πρώτη ενημέρωσή τους σχετικά με τη λειτουργία του νηπιαγωγείου.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά με υγεία!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων 

Μετάβαση στο Δημοτικό

Η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό είναι πολύ σημαντική.  Για αυτό το λόγο και φέτος τα νήπια συνοδεία των νηπιαγωγών πραγματοποίησαν μια επισθστο 18ο Δημοτικό Κερατσινίου στις; 30 Μαϊου. Εκεί, η δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί τους υποδέχθηκαν με χαρά και έκανε διάφορες δραστηριότητες.

IMG 20250604 165901

Σχέσεις μεταξύ μαθητών

Στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας επιλέχθηκε ο άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών συνδυαστικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με τίτλους: Εγώ και οι φίλοι μου και Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία. Παρακάτω παρατίθεται φωτογραφικό υλικό από μερικές από τις δράσεις και τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στη σχολική χρονιά.

IMG 15c6cda97f43afe2fb12fc1dbc210ee4 V IMG 9ae50160788dc2e813c99ac19a6b28e0 V

IMG 60703039f3f88e9c9542b9e0fde699a1 V

IMG 85f05d3e4a14325079e6b8595ab8d320 VIMG 49d08ea6bccc820b603a53d2f4fc813f V

IMG 20250604 165405 IMG 20250604 165455 IMG 20250604 165528ŏ