1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών
1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών
«Ενεργός Πολιτειότητα. Πολίτης στο Σχολείο-Πολίτης του Κόσμου»
5-7 Απριλίου 2024
Το 18ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων συμμετέχει με τα έργα :
- Τα Δικαιώματα των Παιδιών-ΔΕΝ (Πρωινά Τμήματα 1 & 2)
- Συγγραφή μιας πολύγλωσσης ιστορίας kamishibai από παιδιά νηπιαγωγείου (Πρωινό Τμήμα 3)
Βεβαίωση συμμετοχής σχολικής μονάδας
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 ΣχόλιαΕπιμορφωτικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Ανάπτυξης
Το νηπιαγωγείο αύριο Τετάρτη 27 Μαρτίου θα είναι κλειστό λόγω επιμορφωτικού σεμιναρίου επαγγελματικής ανάπτυξης που συνδιοργανώνουν η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ60 και το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Παν/μίου Ιωαννίνων
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 ΣχόλιαWebinar «Διαδίκτυο: Βοηθήστε τα παιδιά να περιηγηθούν με ασφάλεια»
Το Σωματείο Eliza – Εταιρία κατά της Κακοποίησης του Παιδιού διοργανώνει webinar επιμόρφωσης γονέων και εκπαιδευτικών με τίτλο «Διαδίκτυο: Βοηθήστε τα παιδιά να περιηγηθούν με ασφάλεια».
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024 στις 17.00 – 19.30.
Για να δείτε το επιστημονικό πρόγραμμα του Σεμιναρίου παρακαλούμε πατήστε εδώ.
Η εγγραφή στην επιμόρφωση είναι δωρεάν.
Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Το webinar θα μαγνητοσκοπηθεί για εκπαιδευτικούς λόγους.
Οι εγγεγραμμένοι θα λάβουν mail με τις οδηγίες παρακολούθησης.
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 ΣχόλιαΠαράταση εγγραφών
Οι αιτήσεις εγγραφής για τη χρονιά 2024-25 παρατείνονται μέχρι τις 27 Μαρτίου 2024.
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 ΣχόλιαΚαλή Σαρακοστή
Κι ενώ η Μ… μοιράζει αυτόγραφα στα τμήματα… εμείς ευχόμαστε καλή Σαρακοστή!
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 Σχόλια“Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές ενάντια στη βία”
Πιστοποιητικό Αριστείας για τις δράσεις Ρομποτικής
Για την EU Code Week 4 All 2023 οργανώθηκαν & υλοποιήθηκαν 13 δράσεις .
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 Σχόλια«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25»
Oι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Oι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Η εγκύκλιος:
Σχολική περιφέρεια 18ου ΝΓ Ιωαννίνων
Περιλαμβάνει την περιοχή που οριοθετείται από τις οδούς: Πασσαρώνος * Μολυβαδά * Βορείου Ηπείρου (μονοί αριθμοί έως τη συμβολή με Ζυγούρη) * Ζυγούρη έως τη συμβολή με Επίκτητου (μονοί αριθμοί) μέχρι τη συμβολή με Κοτοπούλη, Κοτοπούλη (μονοί αριθμοί) μέχρι τη συμβολή με Καλπακίου * Καλπακίου (μονοί αριθμοί από τη συμβολή με Κοτοπούλη έως τη συμβολή με Λεωφόρο Γράμμου) * Λεωφόρος Γράμμου (μονοί αριθμοί από αρχή έως τη συμβολή με Πίνδου) * Πίνδου (μονοί αριθμοί) * Μακρυγιάννη (από αρχή έως τη συμβολή με Πίνδου * Άνθιμου Αργυρόκαστρου
Τηλ. επικοινωνίας: 2651073024 & mail: mail@18nip-ioann.ioa.sch.gr για ραντεβού προκειμένου να προσκομισθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά -αφού θα έχει γίνει η αποδοχή της αίτησης.
Ώρες επικοινωνίας: 13:00-14:00
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα εξής:
1. Ατομικό Δελτίο Υγείας (ΑΔΥΜ)
Σας επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με τη παράγραφο η’ του Κεφαλαίου Β’ της με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.(επισυνάπτεται) , τα Α.Δ.Υ.Μ. κατατίθενται στις σχολικές μονάδες, τόσο για τις Α’ εγγραφές όσο και για την έναρξη φοίτησης στη Δ’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου, μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το δεύτερο φύλλο του Α.Δ.Υ.Μ. παραμένει στον/στην παιδίατρο και όχι στο σχολείο.
2. Βιβλιάριο Υγείας, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
3. Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
4.Έγγραφη συναίνεση για την εγγραφή ,του έτερου γονέα/κηδεμόνα, με υπεύθυνη δήλωσή του.
5. Αίτηση εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ-ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΝΗΠΙΟΥ-ΣΕ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-ΤΜΗΜΑ
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 Σχόλια
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας
Η Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας, φέτος εορτάζεται την Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024, με το σύνθημα «Δώσε το ΣΤΙΓΜΑ σου, μην ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΙΣ!», με την Ελλάδα να δίνει δυναμικό «παρόν» στην παγκόσμια προσπάθεια.
Στο πλαίσιο αυτής της Καμπάνιας, δημιουργήθηκε ένα infographic με τις οδηγίες Α’ Βοηθειών για την περίπτωση εμφάνισης επεισοδίου επιληψίας στο σχολείο.
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 ΣχόλιαGlobal School Play Day
Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024 γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού και είναι αφιερωμένη στο ελεύθερο, μη δομημένο παιχνίδι – υπό την εποπτεία του εκπαιδευτικού αλλά όχι υπό την καθοδήγησή του. Τα παιδιά αφήνονται ελεύθερα να παίξουν με τους κανόνες που θέτουν αυτά και τον μοναδικό όρο της τήρησης της ασφάλειάς τους. Το ζητούμενο είναι την ημέρα αυτή τα παιδιά να παίξουν ελεύθερα, να κατασκευάσουν, να δημιουργήσουν, να διασκεδάσουν, να συνεργαστούν, να μοιραστούν, να σεβαστούν.
Κάθε παιδί έφερε ένα παιχνίδι του στο σχολείο (επιτραπέζιο, τούβλα, κούκλα, αυτοκίνητα, φορτηγό, παζλ, lego… – όχι ό,τι χρειάζεται μπαταρίες ή ηλεκτρικό ρεύμα, ηλεκτρονικά παιχνίδια και όπλα) για μία μέρα, το παρουσίασε εξηγώντας τον τρόπο χρήσης και τους κανόνες και σε ομάδες τα παιδιά έπαιξαν …και έπαιξαν… και ξαναέπαιξαν.
Η Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού δημιουργήθηκε το 2015 από μια ομάδα έξι εκπαιδευτικών: Scott Bedley, Tim Bedley, Eric Saibel, Misty Higgins, Oliver Schinkten και Bethany Chaffin. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί ανησυχούσαν ότι τα παιδιά έπαιρναν όλο και λιγότερο χρόνο για να παίξουν λόγω της τεχνολογίας και της παρέμβασης των ενηλίκων. Σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου για την Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού, η οργάνωση δήλωσε: «Τα σχολεία εξαλείφουν το διάλειμμα. Οι δάσκαλοι αναθέτουν όλο και περισσότερες εργασίες για το σπίτι. Οι γονείς προγραμματίζουν κάθε λεπτό για τα παιδιά τους. Τα μικρά παιδιά έχουν εθιστεί στις συσκευές τους – εκτοξεύοντας το άγχος και το στρες».
Ως αποτέλεσμα αυτού, η ομάδα αναγκάστηκε να αναλάβει δράση, ειδικά αφού άκουσε μια ομιλία στο TEDx του Δρ Peter Gray. Ο Δρ Γκρέυ υποστήριξε ότι τα παιδιά χάνουν πολύ περισσότερα από τον χρόνο παιχνιδιού. Αυτό ενέπνευσε τους εκπαιδευτικούς να ξεκινήσουν αυτήν την εκστρατεία για την ημέρα παιχνιδιού. Κατά την πρώτη του εορτή στις 4 Φεβρουαρίου 2015, συμμετείχαν πάνω από 65.000 παιδιά, και αυτό έγινε μετά από μόλις τέσσερις εβδομάδες προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 2020, κατά την έκτη επέτειο της εκδήλωσης, αυτός ο αριθμός αυξήθηκε εκθετικά, με περισσότερα από 600.000 παιδιά να συμμετέχουν σε 75 χώρες. Ο οργανισμός πιστεύει ότι η εκστρατεία ήταν τόσο επιτυχημένη επειδή αρχικά, τα παιδιά είχαν αρχίσει να ξεχνούν πώς να παίζουν και οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί αρχίζουν να βλέπουν τις θετικές επιπτώσεις.
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 ΣχόλιαΑπλώνω ευτυχία
Στo πλαίσιo των στόχων της σχολικής μονάδας για την προαγωγή του εθελοντισμού, του πνεύματος αλληλεγγύης και της ευαισθητοποίησης των παιδιών, εκπονήθηκε η δράση: «Απλώνω ευτυχία – Δυναμώνω τη Φλόγα της καρδιάς», η οποία διοργανώθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας και στην οποία συμμετέχουν σχολεία από όλη την Ελλάδα.
Κατά την 1η φάση του προγράμματος αναγνωρίστηκε η έννοια της “ευτυχίας” ατομικά από κάθε μαθητή, αλλά και συλλογικά στην κάθε τάξη. Οι μαθητές/τριες μέσα από βιωματικές δράσεις προσέγγισαν την ευτυχία, αναγνώρισαν ποια πράγματα/καταστάσεις τους δημιουργούν αυτό το συναίσθημα και συνειδητοποίησαν τη σημασία του να είναι κανείς ευγνώμων για αυτά που έχει και για τα οποία νιώθει ευτυχισμένος/μένη.
Ακολούθησε η 2η φάση της εικαστικής δημιουργίας, στην οποία οι μαθητές/τριες αποτύπωσαν σε λευκά μπλουζάκια εικόνες που τους εκφράζουν και τους προκαλούν συναισθήματα ευτυχίας.
Κατά την 3η φάση οι ίδιοι μαθητές/τριες ανέλαβαν πρωτοβουλίες, με σκοπό να μαζέψουν χρήματα για τον σύλλογο “Φλόγα”. Οι μαθητές/τριες μέσα από δουλειές και διάφορες καλές πράξεις που έκαναν στην οικογένεια μάζεψαν χρήματα, τα οποία διέθεσαν για το πολύ σπουδαίο έργο που επιτελεί ο σύλλογος “Φλόγα”. Με αυτή τους την ενέργεια διαπίστωσαν ότι ήδη από πολύ μικρή ηλικία ο καθένας μας μπορεί να προσφέρει με τον τρόπο του στην κοινωνία και να την αλλάξει προς το καλύτερο!
Σήμερα Τρίτη 6/2/2024 η δράση ολοκληρώθηκε με τη “μπουγάδα της ευτυχίας”, κατά την οποία όλα τα μπλουζάκια από τα 3 τμήματα του 18ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων απλώθηκαν στην αυλή και ενώθηκαν με τα μπλουζάκια των παιδιών του γειτονικού 3ου Παιδικού Σταθμού. Με τον συμβολικό αυτό τρόπο, τα παιδιά άπλωσαν ευτυχία γύρω τους επιδιώκοντας να συνδράμουν στο να ανάψει μέσα σε όσους/ες δουν τις φανελίτσες το φως που θα τους/τις βοηθήσει να διακρίνουν ότι η ευτυχία είναι στα απλά και καθημερινά της ζωής – σε αυτά που βρίσκονται γύρω μας – κοντά μας. Μέσα από τις φανέλες τους τα παιδιά έδωσαν ιδέες για το πού μπορεί να βρει κανείς την Ευτυχία, αποδεικνύοντας πως για να πετύχει η συνταγή χρειάζεται φαντασία, δημιουργικότητα, θέληση και πίστη ότι «μπορούμε να γίνουμε εμείς η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο».
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 Σχόλια
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2024
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) διοργανώνεται από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κάθε Φεβρουάριο για την προώθηση της ασφαλούς και θετικής χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, ειδικά μεταξύ των παιδιών και των νέων. Συνήθως γιορτάζεται τη δεύτερη ημέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο. Κατά την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, εκατομμύρια άνθρωποι ενώνονται για να εμπνεύσουν θετικές αλλαγές στο διαδίκτυο, να ευαισθητοποιήσουν σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο και να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο.
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου στοχεύει στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και ενός καλύτερου διαδικτύου, όπου όλοι έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με υπευθυνότητα, σεβασμό, κριτική και δημιουργικότητα. Η εκστρατεία στοχεύει να προσεγγίσει παιδιά και νέους, γονείς και φροντιστές, δασκάλους, εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς λειτουργούς, καθώς και τη βιομηχανία, τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων και τους πολιτικούς, για να ενθαρρύνει όλους να παίξουν τον ρόλο τους στη δημιουργία ενός καλύτερου διαδικτύου. Γιορτάζοντας τη θετική δύναμη του διαδικτύου, το σύνθημα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου «Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο» ενθαρρύνει όλους να συμμετάσχουν στο κίνημα, να συμμετάσχουν και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του διαδικτύου για να φέρει κοντά τους ανθρώπους.
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 Σχόλια




























