Στο πρώτο συμβούλιο της τάξης μας συζητήσαμε για τους κανόνες του σχολείου μας. Μπορεί ένα σχολείο να λειτουργήσει δίχως κανόνες; Τι μας χρειάζονται οι κανόνες; Ποιους κανόνες θα εφαρμόσουμε στο σχολείο; Είναι μερικά ερωτήματα που τέθηκαν στο συμβούλιο και τα παιδιά έδωσαν διάφορες απαντήσεις. Έτσι δημιουργήθηκαν οι κανόνες του σχολείου μας τους οποίους συμφωνήσαμε όλοι να τηρούμε και στη συνέχεια οι μαθητές τους ζωγράφισαν. Οι κανόνες αναρτήθηκαν σε χώρο που να είναι εύκολα ορατοί από τα νήπια.
Αφού συμφωνήσαμε για την αναγκαιότητα ύπαρξης κανόνων φτιάξαμε τις γωνιές της τάξης μας και τα συρτάρια μας που θα φιλοξενήσουν τα σπουδαία έργα μας.
Φυσικά αποφασίσαμε να έχουμε έναν διαφορετικό και σπουδαίο χαιρετισμό






