Ο εμπλουτισμός και η σωστή λειτουργία της σχολικής μας βιβλιοθήκης είναι πρώτιστος και βασικός σκοπός για το σχολείο μας, μιας και αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για τις εκπαιδευτικούς και τα παιδιά, λειτουργεί συχνά συμπληρωματικά ως προς τις διδακτικές πρακτικές διανθίζοντάς τες, καλλιεργεί τη γενικότερη αγάπη για τη μάθηση και συμβάλλει στο να αποκτήσουν οι μαθητές/τριες τη συνήθεια της φιλαναγνωσίας και να κατανοήσουν την αξία της στην καθημερινή τους ζωή.
Και φέτος , λοιπόν, με αλλαγές στην …εμφάνιση, η βιβλιοθήκη μας, ανανεωμένη με τη βοήθεια της περσινής μας καθηγήτριας εικαστικών κας Δώρας, της υπεύθυνης βιβλιοθήκης και των υπολοίπων συναδέλφων, περιμένει να υποδεχτεί τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για να ταξιδέψουν στον χώρο της φαντασίας, να ονειρευτούν και να σκεφτούν συντροφιά με ένα βιβλίο!
Οι κάρτες δανεισμού είναι δημιουργίες των παιδιών!
Υπεύθυνη σχολικής βιβλιοθήκης: Δέσποινα Μανιατάκη






































