
Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας έκαναν έναν εκπαιδευτικό περίπατο στην παραλία του Βόλου μαζί με την κ. Αποστολία Αρμπελιά, μουσειοπαιδαγωγό. Μαζί της ανακάλυψαν την ιστορία που κρύβεται πίσω από κάθε μνημείο, άγαλμα, κτίριο, παλιό αρχοντικό. Οι μαθητές περπατώντας έμαθαν την πόλη τους, ήρθαν σε επαφή με την πολιτιστική τους κληρονομιά και ψυχαγωγήθηκαν. Έκαναν Βήματα Πολιτισμού.
Κατά την ξενάγησή τους στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το μάθημα των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος, ενώ στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, ο Αρχιμανδρίτης π. Καλλίνικος Γεωργακόπουλος τους υποδέχτηκε και με τον λόγο του, γέμισε τις καρδιές τους χαρά και αγάπη.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δημητριάδη Σταυρούλα














































