Πριν λίγες ημέρες η Ε΄ τάξη του σχολείου μας ταξίδεψε πολύ μακριά… διαδικτυακά! Είχε μία διαδικτυακή συνάντηση με το 6/θέσιο Δημοτικό Σχολείο των Λειψών.
Ένα νησί ένα σχολείο!!!
Είχαμε τη χαρά μαζί με τον κ. Στέργιο Θανασάκη αναπληρωτή διευθυντή του σχολείου μας, να γνωρίσουμε και να συνομιλήσουμε με τη διευθύντρια του σχολείου την κ. Βαντσιούρη Μαρία και με την δασκάλα της Ε΄ τάξης την κ. Παναγιώτα Δημοπούλου και τους επτά (7) μαθητές της.
Όλη η τάξη μας γέμισε γαλάζιο και Αιγαίο! Τόσο μεγάλη η χαρά και ο ενθουσιασμός μας! Οι μαθητές μας γνωρίστηκαν, έκαναν ερωτήσεις που αφορούσαν την καθημερινότητά τους, τα ενδιαφέροντά τους, τον τόπο τους. Κι ήθελαν να μάθουν ακόμα περισσότερα! Ήταν πραγματικά μία μοναδική εμπειρία για όλους μας!!!
Μάθαμε πολλά γι’ αυτό το υπέροχο νησί, αλλά και διαβάσαμε πολλά, το είδαμε στον χάρτη και νιώσαμε περήφανοι που αποκτήσαμε νέους φίλους. Δώσαμε την υπόσχεση να ξανασυναντηθούμε πριν τα Χριστούγεννα!
Καλή αντάμωση!!!
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δημητριάδη Σταυρούλα



































