
Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου οι μαθητές της Ε΄ τάξης πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Κέντρο Διαχείρισης Ανθρωπιστικής Βοήθειας (ΚΕ.Δ.Α.Β.), του ¨Εσταυρωμένου¨. Στις κοινωνικές δομές του ¨Ε¨ βίωσαν την έμπρακτη αγάπη των συμπολιτών τους αλλά και των δεκάδων εθελοντών – συνεργατών του Συλλόγου.
Ο π. Θεόδωρος Μπατάκας, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου τους υποδέχτηκε με πολλή αγάπη, τους μίλησε με απλότητα για τις εμπειρίες και τα βιώματα των εθελοντών και τους παρουσίασε έναν άλλο κόσμο που τα παιδιά δεν γνωρίζουν ακόμη ( φυλακισμένους, πρόσφυγες, Ρομά, άστεγους, περιθωριακούς κ.ά.). Ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους του ΚΕ.Δ.Α.Β., έπαιξαν παιχνίδια στην αυλή του και στο τέλος τους δόθηκε κέρασμα και ένα βιβλίο δώρο.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δημητριάδη Σταυρούλα










































