
Με αφορμή τη σχετική ενότητα της Γλώσσας οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄τάξης του σχολείου μας υλοποίησαν ένα μίνι Project με θέμα τη Μουσική. Στα πλαίσιά του
- γνώρισαν μουσικά όργανα, τους ήχους τους, τις θέσεις τους σε μια μεγάλη ορχήστρα,
- υλοποίησαν δραστηριότητα STEAM με κατασκευή μουσικών οργάνων από διάφορα υλικά,
- έγραψαν τα αγαπημένα τους τραγούδια με καλλιγραφικά γράμματα και τα ακούσαμε στην τάξη
- ανακάλυψαν πως οι τέχνες συνδέονται μεταξύ τους και αλληλεπιδρούν,
- ζωγράφισαν μελοποιημένα ποιήματα (μουσική- ποίηση),
- περιέγραψαν πίνακες ζωγραφικής μεγάλων ζωγράφων που έχουν θέμα τη μουσική (μουσική – ζωγραφική)
- αναγνώρισαν τους τίτλους και παρατήρησαν τα χαρακτηριστικά των έργων ζωγραφικής που διακοσμούν τον κεντρικό διάδρομο του σχολείου από project για τη Μουσική προηγούμενης Πέμπτης τάξης (2019-2020)
- παρακολούθησαν αποσπάσματα από τον “Καρυοθραύστη” και τη “Λίμνη των Κύκνων” (μουσική – χορός),
- άκουσαν σπουδαία μουσικά έργα, από τη “σονάτα Κ 448 για δύο πιάνα” του Μότσαρτ, η οποία λέγεται ότι επηρεάζει θετικά τον εγκέφαλό μας (το περίφημο «Mozart effect») έως τη “Μυθωδία” του Βαγγέλη Παπαθανασίου και τα βαλς του Στράους κι από τις Συμφωνίες του Μπετόβεν έως το “Μπολερό” του Ραβέλ
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Φρόσω Στάμου, Σοφία Ξένου