Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς.

317546962 1311438899397064 4547999046148047379 n

Οι μαθητές/ τριες της Α΄ τάξης του σχολείου μας στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας “Φροντίζω το περιβάλλον” και της Υποθεματικής ” Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά” , υλοποίησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς”. Τα ζώα είναι ένα θέμα που κινεί το ενδιαφέρον των παιδιών και μπορεί να αξιοποιηθεί προκειμένου να τα εμπλέξει και να τα μυήσει στη λογική των εργαστηρίων δεξιοτήτων σχετικά με τη Ζωοφιλία, τα Δικαιώματα των Ζώων και την Αειφορία.

Υλοποίηση

  1. Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες. Θεσπίζονται οι κανόνες λειτουργίας των ομάδων.
  2. Σε κύκλο οι μαθητές/τριες περιγράφουν το αγαπημένο τους ζωάκι, τις ανάγκες του, τις συνήθειες του.
  3. Σε απλά κινητικά παιχνίδια μιμούνται κινήσεις ζώων ακούγοντας την ανάλογη μουσική (ελέφαντες που κινούνται αργά, αετοί που πετούν, μαϊμούδες, γατάκια που νιαουρίζουν).
  4. Σε εικόνες ζώων διακρίνουν τα μέρη του σώματος ,κόβουν τις εικόνες και έχουν έτοιμα παζλ.
  5. Με πλαστελίνη κάνουν το αγαπημένο τους ζωάκι και αναφέρουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους (φωλιές, κινδύνους που αντιμετωπίζουν..).
  6. Σε κανσόν διαφορετικού χρώματος όπου υπάρχει ο τίτλος ή η κατηγορία ζώου κόβουν και κολλούν την ανάλογη εικόνα ζώου (ωοτόκα, θηλαστικά, φυτοφάγα..).
  7. Διαβάσαμε παραμύθια για τα ζώα που είναι υπό εξαφάνιση, τα αδέσποτα, τα κακοποιημένα ζώα των τσίρκων, των ζωολογικών κήπων, των πειραματόζωων των εργαστηρίων, αυτών που χρησιμοποιούνται σε αγώνες (ταυρομαχίες, ιππόδρομο) και συζητήσαμε για  αιτίες, αλλά και λύσεις για τη αντιμετώπιση των φαινομένων αυτών.
  8. Ακολούθησαν ερωτήσεις αξιολόγησης του προγράμματος καθώς και το επιτραπέζιο παιχνίδι το πολύ γνωστό σε όλους “φιδάκι” .

313374580 1331716517563312 1445739767536445154 n 318180631 704501140910523 8535361376989776166 n  317456969 376173228038513 6508149766443271862 n317912715 706785370933540 6134871629167863890 n313491967 446070297525887 6240348543660082787 n  317508310 3343435239233604 6393577153505017631 n 317546962 1311438899397064 4547999046148047379 n 317710642 706902490610143 1705074876866174052 n 317862222 1305233330234515 4046327650022608154 n 317856578 1190487588343169 2199513401218216120 n 318108798 5614577081961809 6670740702988406082 n 318133688 501747528442943 7227704948373665349 n 318228013 911732613111405 689397982564656278 n 318284527 833539314563492 3193755271614589886 n318194414 445776521038609 3779811948269330586 n

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Βάνα Σπύρου

Κατηγορίες: Α Τάξη, Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Περιβαλλοντικά, Προγράμματα και Εργαστήρια Δεξιοτήτων, ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Ετικέτες: . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.