Αρχεία ανά ημέρα: 17 Ιουλίου 2021

Καλό καλοκαίρι!!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλό καλοκαίρι!!!

Αποχαιρετώντας την Έκτη!

Μια υπέροχη, παρόλη τη ζέστη, φεγγαρόλουστη βραδιά πρόσφερε  ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του 18ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου στους μαθητές και στις μαθήτριες της Έκτης τάξης του σχολείου μας, αποχαιρετώντας τους/τες με τον πιο ωραίο τρόπο. Μαζί με τους γονείς … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις 2020-2021, Καλοκαίρι, ΣΤ Τάξη, Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποχαιρετώντας την Έκτη!