Δύο σχολεία-Μία δράση!

IMG 8340

Μια πρωτόγνωρη εμπειρία απόλαυσαν οι μαθητές/τριες της Δ΄ Τάξης οι οποίοι έκαναν «αδελφοποίηση» με τους μαθητές/τριες της αντίστοιχης τάξης του 24ου Δημοτικού Σχολείου.

Όπως μας περιέγραψαν οι ίδιοι:

IMG 8337«Οι μαθητές της Δ΄ τάξης και οι δασκάλες από το 24ο Δημοτικό Σχολείο μας υποδέχτηκαν θερμά, με χειροκροτήματα, και μας οδήγησαν στις αίθουσές τους, οι οποίες είχαν διαμορφωθεί σε εργαστήρια. Εκεί, ξεκινήσαμε με μια γνωριμία όπου το κάθε παιδί συστήθηκε λέγοντας το όνομά του.

IMG 8341

 

Εμείς είχαμε ετοιμάσει ένα γράμμα, μια χριστουγεννιάτικη κάρτα και ένα φύλλο με τα ονόματα για το δέντρο που είχε τίτλο “Τα φυλλαράκια που έγιναν φιλαράκια“. Στη συνέχεια, κάθε παιδί έγραφε το όνομά του στον πίνακα και καθόταν μαζί με τον νέο του φίλο.

 

β 1

 

Στη συνέχεια, απολαύσαμε τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα που έψησαν οι δασκάλες στην κουζίνα του σχολείου. Ολόκληρο το σχολείο μοσχομύρισε όταν ψήθηκαν και τα μοιράσαμε στα παιδιά, τα οποία ενθουσιάστηκαν!

 

Φυσικά δεν παραλείψαμε να  γράψουμε  γράμμα στον Άγιο Βασίλη, αναφέροντας τι επιθυμούμε να μας φέρει ο αγαπημένος μας Άγιος.

Χρησιμοποιώντας χρωματιστά χαρτόνια, φτιάξαμε τις δικές μας χριστουγεννιάτικες κάρτες, και μας δώρισαν από ένα χριστουγεννιάτικο μολύβι.

IMG 8339

Ακολουθώντας το ωράριο του σχολείου, βγήκαμε για διάλειμμα, όπου τα παιδιά από το 24ο Δημοτικό Σχολείο ανέλαβαν το ρόλο του ξεναγού και μας ξενάγησαν στους χώρους του σχολείου τους. Παίξαμε και διασκεδάσαμε όλοι μαζί. Η μέρα κύλησε υπέροχα και φύγαμε χαρούμενοι, γεμάτοι με τις καλύτερες αναμνήσεις και εντυπώσεις.

IMG 8338Φεύγοντας, προσκαλέσαμε τα παιδιά και τις Κυρίες να επαναλάβουμε την συνάντησή μας, αυτή τη φορά στο δικό μας σχολείο. Επίσης, συμφωνήσαμε να οργανώσουμε μια εκδρομή όλοι μαζί.

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα!

 

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία που σίγουρα θα θέλαμε να την ξαναζήσουμε!

 

Κατηγορίες: Γενικά, Δράσεις. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *