Πυροπροστασία και Αντιμετώπιση Εκτάκτων  Καταστάσεων

IMG 4421 IMG 4422

 

Τη Δευτέρα , 5 Φεβρουαρίου  2024, ύστερα από πρόσκληση του σχολείου μας,  υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πυροσβεστικής για την πυροπροστασία και την αντιμετώπιση εκτάκτων  καταστάσεων φυσικών φαινομένων από τον Πύραρχο κο Καψάλη.

Το Πρόγραμμα παρακολούθησαν οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων του σχολείου μας μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους στην αίθουσα εκδηλώσεων και περιελάμβανε θεωρητικό  με θεματολογία που αφορούσε στην πρόληψη και άμεση αντιμετώπιση της πυρκαγιάς, στις δράσεις και επεμβάσεις του Πυροσβεστικού Σώματος, στη συμπεριφορά των πολιτών και στους τρόπους αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων που άπτονται του έργου της Πολιτικής Προστασίας.  

IMG 4418IMG 4420

Στο πρακτικό-βιωματικό μέρος ακολούθησε επίδειξη χρήσης Πυροσβεστήρα στο προαύλιο του σχολείου.

Ήταν μια εξαιρετική παρουσίαση που κατάφερε να προσελκύσει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον μαθητών και εκπαιδευτικών.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Ένας από τους βασικότερους παράγοντες που αφορούν τη βελτίωση της σχολικής επίδοσης ενός παιδιού, της κοινωνικής συμπεριφοράς και της κοινωνικο-ψυχοσυναισθηματικής του ανάπτυξης αποτελεί η συνεργασία των γονέων με το σχολείο του παιδιού τους.

Τελευταία, η συνεργασία σχολείου – οικογένειας κρίνεται απολύτως απαραίτητη μιας και οι επιδράσεις που δέχονται και οι δύο ποικίλουν. Η καλή συνεργασία και η συνεχής επαγρύπνηση μπορούν να αντιμετωπίσουν έγκαιρα προβληματικές καταστάσεις και ζητήματα που ανακύπτουν. Το μοντέλο των αλληλεπικαλυπτόμενων σφαιρών της Epstein, ορίζει το σχολείο, την οικογένεια και την ευρύτερη κοινότητα, ως τρία συστήματα που αλληλοεπηρεάζονται και ταυτόχρονα αλληλοεπιδρούν πάνω στα παιδιά. Όσο μεγαλύτερη συνεργασία θα επιτευχθεί μεταξύ των συστημάτων αυτών, τόσο θετικότερες θα είναι οι επιδράσεις στην ανάπτυξη και πρόοδο των παιδιών.   Η ιστοσελίδα του σχολείου μας αποτελεί σημαντικό παράγοντα εποικοδομητικής συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ των μελών όλης της σχολικής κοινότητας.

Στο πλαίσιο αυτό στο σχολείο μας φέτος  πραγματοποιούνται δράσεις και γι΄ αυτό, σας αποστέλλουμε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο, με στόχο τη διερεύνηση δυσκολιών στη χρήση της ή προτεινόμενων αλλαγών, για την καλύτερη λειτουργία της.  Σας ευχαριστούμε πολύ.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://forms.gle/rFiNbPVwBNG3Xz1R6

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

 

ΟΡΓΑΝΑ ΟΡΓΑΝΑ1

Οι μαθητές του Ε2 τμήματος στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας , στην ενότητα ‘ Μουσική” , χωρίστηκαν σε ομάδες και έφτιαξαν τα δικά τους μουσικά όργανα με υλικά που είχανε στο σπίτι τους. Φτιάξανε κιθάρες, αρμόνιο, βιολί,  φλογέρα, άρπα,  μαράκες και κλαρίνο.

Τους αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ , για την προσπάθεια. Την υπομονή, την επιμονή και τις υπέροχες δημιουργίες που κατασκεύασαν!!!

 

 

 

 

 

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

 

IMG 4414

Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου , στα πλαίσια του εορτασμού των 3 Ιεραρχών , στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου τελέστηκε αρτοκλασία ,υπό του Πατρός Παναγιώτη ,με συμμετοχή όλων των τάξεων και των εκπαιδευτικών του σχολείου. Ήταν μια ιδιαίτερη και συγκινητική στιγμή για όλους μας. Αρχικά η Δ/ντρια ανάγνωσε το μήνυμα του Υπουργού Παιδείας  και μετά το πέρας της αρτοκλασίας αναγνώστηκε το μήνυμα της Ιεράς Συνόδου και μοιράστηκε   άρτος σε όλους τους μαθητές σε συνεργασία με το Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Χρόνια Πολλά , καλά και ευλογημένα σε μαθητές και δασκάλους και Καλή Φώτιση σε  όλους μας!

Για το σύλλογο Διδασκόντων

Η Δντρια

Παπαδάκη Φαίη

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Αγαπητοί γονείς, η ενημέρωσή σας για τον μήνα Φεβρουάριο θα γίνει σύμφωνα με το εξής πρόγραμμα: Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου στις 13.20 – 14.00 τα τμήματα: Α1, Α2, Β1, Β2, Γ1, Ε1, Ε2. Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου στις 13.20 – 14.00 τα τμήματα: Γ2,  Δ1, Δ2, Στ1, Στ2. Η εκπαιδευτικός Αγγλικών κα Γεωργία Κουρή θα ενημερώσει την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου στις 13.20 – 14.00 στο γραφείο δασκάλων. Η ενημέρωση από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων θα γίνει τηλεφωνικά ως εξής:

Εκπαιδευτικός Ημερομηνία Ώρα
Σιούτογλου Ευανθία – Εικαστικά  Δευτέρα 5/2 10.45 – 11.30
Σιάτης Δημήτριος – Γυμναστική Δευτέρα 5/2 9.00 – 9.40
Πουλή Φωτεινή – Αγγλικά Δευτέρα 5/2 9.00 – 9.40
Αβαράκη Άννα – Γαλλικά Τρίτη 6/2 10.00 – 10.45
Παπαγεωργίου Θάλεια – Γερμανικά Τρίτη 6/2 13.15 – 14.00
Δουσαΐτη Θεοδοσία – Πληροφορική Τρίτη 6/2 10.00 – 10.45
Περάκη Σοφία – Πληροφορική Τρίτη 6/2 10.45 – 11.30
Κρεμαστιώτη Μαρία – Μουσική Τετάρτη 7/2 9.00 – 9.40
Πάντα Λαμπρινή – Θεατρική αγωγή Τετάρτη 7/2 9.40 – 10.00
Μπάιμπος Επαμεινώνδας Τετάρτη 7/2 10.00 – 10.40

 

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΤ ΤΆΞΕΩΝ

 

Δελτίο Τύπου ΔΗΜΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Περιβαλλοντική δράση καθαρισμού και ανακύκλωσης στο Δάσος Συγγρού από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 18ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου με τη συνεργασία του Γραφείου Εθελοντισμού & Νέας Γενιάς

HABS1192 1600x1067 1024x683 1

Περιβαλλοντική δράση καθαρισμού και ανακύκλωσης και αγώνα δρόμου στο Δάσος Συγγρού πραγματοποίησαν οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης του 18 Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου, με τη συνεργασία του Γραφείου Εθελοντισμού και Νέας Γενιάς του Δήμου Αμαρουσίου, την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024.

Με τη συμμετοχή της Εντεταλμένης Συμβούλου Εθελοντισμού και Νέας Γενιάς Φανής Λέκκα, τα παιδιά συνοδευόμενα από τη διευθύντρια του σχολείου Φαίη Παπαδάκη και τους δασκάλους τους καθάρισαν μέρος του Κτήματος Συγγρού από διάφορα απορρίμματα, τα οποία στη συνέχεια τα παιδιά θα ανακυκλώσουν.

Η κα Λέκκα συνεχάρη τα παιδιά για την πρωτοβουλία τους, μεταφέροντας τη στήριξη και την αρωγή του Δημάρχου Αμαρουσίου Θεόδωρου Αμπατζόγλου σε δράσεις που προάγουν την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα εθελοντισμού που αφορούν στο περιβάλλον.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το σχολείο ήδη συμμετέχει σε δράσεις που αφορούν προγράμματα ανακύκλωσης, όπως το No Waste 21, που αφορά στο κυκλικό μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης «παράγω, καταναλώνω, επανακτώ, επαναχρησιμοποιώ και ανακυκλώνω» και το πρόγραμμα THE GREEN CITY, που προσφέρει την δυνατότητα να ανακυκλώσεις και να κερδίσεις, στηρίζοντας παράλληλα τη μετάβαση της χώρας στην κυκλική οικονομία, ανακυκλώνοντας σε όλους τους Δήμους της Περιφέρειας Αττικής.

Επίσης, το σχολείο βρίσκεται ήδη σε εκπαιδευτική συνεργασία με το 5ο Ελληνικό  Δημοτικό Σχολείο του Μονάχου σε σχέση αδελφοποίησης, στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος. Στόχος η μετάβαση στο εξωτερικό για τη διάχυση καλών πρακτικών, βιωμάτων και απόψεων για την ανακύκλωση στις δυο χώρες, καθώς και η γνωριμία των δυο εκπαιδευτικών συστημάτων.     

Δελτίο Τύπου ΔΗΜΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

https://maroussi.gr/perivallontiki-drasi-katharismou-kai-anakyklosis-sto-dasos-syngrou-apo-tous-mathites-tis-st-taxis-tou-18ou-dimotikou-scholeiou-amarousiou-me-ti-synergasia-tou-grafeiou-ethelontismou-neas-g/

Εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνασια και Λύκεια) και τα Εκκλησιαστικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Σύμφωνα με το Δελτίο τύπου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α σχετικά με την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνασια και Λύκεια) και τα Εκκλησιαστικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών που ενδιαφέρονται να εισαχθούν στα
Πειραματικά, Πρότυπα και Εκκλησιαστικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025
ενημερώνονται ότι:
α) η δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στα Πειραματικά
Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) θα διενεργηθεί την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024.
β) η δοκιμασία δεξιοτήτων για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στις εισαγωγικές τάξεις (Α’
Γυμνασίου/ Α΄ Λυκείου)των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) θα διενεργηθείτο Σάββατο 18 Μαΐου
2024. Οι υποψήφιοι/ιες μαθητές/τριες θα αξιολογηθούν σε δυο γνωστικά αντικείμενα,
γλώσσα και μαθηματικά. Οι ερωτήσεις αξιολόγησης είναι κλειστού τύπου/ πολλαπλής
επιλογής.
γ) η δοκιμασία δεξιοτήτων για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία
αφορά αποκλειστικά και μόνο στις τάξεις Α’ Γυμνασίου/Α΄ Λυκείου και θα διενεργηθεί το
Σάββατο 18 Μαΐου 2024. Οι υποψήφιοι/ιες μαθητές/τριες θα αξιολογηθούν σε τρία
γνωστικά αντικείμενα, γλώσσα και μαθηματικά (σε κοινές ερωτήσεις με τους υποψηφίους
για τα Πρότυπα Σχολεία, κατά τη διάρκεια ταυτόχρονης εξέτασης) και Θρησκευτικά. Οι
ερωτήσεις αξιολόγησης είναι κλειστού τύπου/ πολλαπλής επιλογής.
Επισημαίνεται ότι οι ενδιαφερόμενοι/ες μαθητές/τριες μπορούν να είναι υποψήφιοι/ες για
έναν ή περισσότερους ή για όλους τους τύπους των ως άνω σχολείων.
Οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών θα κληθούν με πρόσκληση, η οποία θα
αναρτηθεί στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και
της Δ.Ε.Π.Π.Σ., να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση συνοδευόμενη από τα αναγκαία
δικαιολογητικά σε ειδική πλατφόρμα στις αρχές Μαρτίου 2024. Με νεότερη ανακοίνωση
θα γνωστοποιηθεί στους/στις ενδιαφερόμενους/ες η ακριβής προθεσμία για την υποβολή
των αιτήσεων.
Περισσότερες πληροφορίες:
Α) σχετικά με το δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Π.Π.Σ.
https://depps.minedu.gov.gr/
Β) για τις διαδικασίες εισαγωγής στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία μπορείτε να
αναζητήσετε στο Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών-Μίτος, για τα Πρότυπα ΕΔΩ και
για τα Πειραματικά ΕΔΩ.
Επίσης, στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, (ακολουθώντας τη
διαδρομή

https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsiskai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikisagogis/ekklisiastika-sxoleia/eisagogi-mathiton-mathitrion-sta-ekklisiastika-sxoleia

μπορείτε
να αναζητήσετε τον πίνακα των Εκκλησιαστικών Σχολείων,την κείμενη νομοθεσία που διέπει
την εισαγωγή στα Εκκλησιαστικά Σχολεία, ενδεικτικές ερωτήσεις και απαντήσεις για την
εξέταση του μαθήματος των Θρησκευτικών, καθώς και τα θέματα με τις απαντήσεις τους,
στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι/ες για το έτος 2023.

Η Δ/ντρια

Παπαδάκη Θεονύμφη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε οτι στις 15-1-2024 θα ξεκινήσει το μάθημα της κολύμβησης για την  Γ τάξη και θα διαρκέσει εως 22-3-2024 (σύνολο 10 μαθήματα) .
Το Σχολείο μας είναι προγραμματισμένο για το  κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ   κάθε    ΤΡΙΤΗ   8.30-09.45 .

Οι μετακινήσεις  των μαθητών  προς το κολυμβητήριο γίνονται  με πούλμαν μισθωμένα από την περιφέρεια .
Τα παιδιά θα συνοδεύει ο εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής κ. Μπάιμπος Επαμεινώνδας.tempFileForShare 20240108 134628
Ευχαριστούμε για την συνεργασία και είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση .

Η Δ/ντρια

Παπαδάκη Φαίη

Εσωτερικός Κανονισμός Σχολείου

Ο κατάλληλος συντονισμός της σχολικής ζωής θα μπορούσε να δώσει λύσεις σε πολλά ζητήματα που αφορούν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς αλλά και εσάς τους γονείς. Για τον σκοπό αυτό υπάρχει ανάγκη συμφωνίας των μελών της σχολικής κοινότητας σε ένα πλαίσιο αρχών. Αυτό το πλαίσιο αρχών αντλεί την ισχύ και την αποτελεσματικότητά του από την αποδοχή και την υποστήριξη της πλειοψηφίας των μελών της σχολικής κοινότητας και αποτυπώνεται τελικά σε ένα σύνολο ρυθμιστικών κανόνων με τη μορφή του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου.

Φέτος αποφασίσαμε την επικαιροποίηση του ήδη υπάρχοντα Εσωτερικού Κανονισμού καθώς και τη διάχυσή του σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας, με σκοπό την ενημέρωση και τη σωστή τήρησή του από όλους.

Για όλους τους παραπάνω λόγους , παρακαλούμε για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου σχετικά με τον Εσωτερικό Κανονισμό.

https://forms.gle/LYzPEUMaZAmSc8uF7

 

Με εκτίμηση

Η Ομάδα που υλοποιεί τη δράση:

Ιωάννα Καραβατά, Βασιλική Κουρκουνά, Επαμεινώνδας Μπάιμπος,

Δανάη Κοκκόλη, Μαρία Κρεμαστιώτη, Γεωργία Γαβριλάκη (συντονίστρια)

«Η ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ»

Στο σχολείο μας θεωρούμε πολύ σημαντική τη διαμεσολάβηση ως παράγοντα επίλυσης διαφορών και συγκρούσεων . Για το λόγο αυτό η ομάδα μας έχει αναλάβει μια σειρά από δράσεις καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους . Οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών είναι καθοριστικής σημασίας όσον αφορά την ποιότητα της σχολικής ζωής και την επίτευξη της μαθησιακής διαδικασίας. Η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών μπορεί μακροπρόθεσμα να επιφέρει μείωση των φαινομένων αποκλεισμού, περιθωριοποίησης και συγκρούσεων μεταξύ τους, παρέχοντας παράλληλα και δεξιότητες πολύτιμές για το μέλλον τους. Tο ερωτηματολόγιο που ακολουθεί αφορά τις σχέσεις, μεταξύ των μαθητών στο σχολείο, με σκοπό την συγκέντρωση πληροφοριών για αυτές.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση