ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025.
Στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019.
Οι γονείς/κηδεμόνες που έχουν την επιμέλεια υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση εγγραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια στο δημοτικό σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας.
Εάν ένας γονέας/κηδεμόνας αδυνατεί ή δεν επιθυμεί να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα, η αίτηση μπορεί να υποβληθεί δια ζώσης στον Διευθυντή/Προϊστάμενο του σχολείου της σχολικής περιφέρειας στην οποία ανήκει η διεύθυνση κατοικίας του παιδιού.
Σε περίπτωση μη κατανομής, ιδίως, εξαιτίας μη καταχώρισης της διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας κατά την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο, ο/η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και αναρτά έγγραφο (λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο) από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
Ο/Η αιτών/αιτούσα δύναται να αναρτά:
α) το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας,
β) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και
γ) γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία.
Σε περίπτωση που ο/η αιτών/αιτούσα, δεν αναρτήσει τα περιγραφόμενα δικαιολογητικά, καλείται να τα προσκομίσει στο Δημοτικό Σχολείο εντός της προθεσμίας εγγραφών.
Ανακοίνωση για Δευτέρα 10/02/2025
Το σχολείο θα είναι κλειστό λόγω σεμιναρίου εκπαιδευτικών , τη Δευτέρα 10/02/25
Βήματα πολιτισμού για τους μικρούς



Περπατώ, περπατώ,
στην πόλη του Βόλου τριγυρνώ
ένα ανοιχτό μουσείο για να βρω!
Κάνοντας, λοιπόν τα πρώτα μας “βήματα πολιτισμού”,
σήμερα Παρασκευή 1η Νοεμβρίου 2024, και για να “μπει” όμορφα ο τρίτος μήνας του Φθινοπώρου, τα παιδιά των τριών πρώτων τάξεων του σχολείου μας ( Α΄, Β΄, Γ΄), συμμετείχαν στον εκπαιδευτικό περίπατο :
“Παίζω και μαθαίνω ιστορία και τέχνη στην πλατεία Αναύρου”
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας λοιπόν είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα όμορφα γλυπτά και να μάθουν την ιστορία τους, που τόσο όμορφα , βιωματικά και με ενεργό συμμετοχή των παιδιών , αφηγήθηκε η μουσειοπαιδαγωγός Αποστολία Αρμπελιά. Την ευχαριστούμε πολύ!
Ετοιμαστείτε και για την επόμενη εκπαιδευτική μας δράση- πρόγραμμα πριν μας αποχαιρετήσει ο Νοέμβριος!
Βήματα πολιτισμού







Στις 30/10 οι Δ’,Ε’, & Στ’ τάξεις του σχολείου μας, με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τις Ελένη Μαντέ, Δέσποινα Κώστογλου & Δέσποινα Καλογριά αντίστοιχα, συμμετείχαν στο μουσείοπαιδαγωγικό πρόγραμμα “Βήματα Πολιτισμού”. Στο πλαίσιο του προγράμματος ακολουθήσαμε την η κα Αρμπελιά σε μια περιήγηση στο κέντρο του Βόλου, όπου και μας ξενάγησε σε σημαντικά ιστορικά κτίρια της πόλης. Μέσα από τις αφηγήσεις της οι μαθητές/τριες αφουγκράστηκαν πολύτιμες πληροφορίες για την ιστορία του τόπου μας. Έπειτα από πολλές ενδιαφέρουσες στάσεις, ο περίπατος μας κατέληξε σε ένα κτίριο σημείο αναφοράς για την πόλη του Βόλου, την Καπνοβιομηχανία Ματσάγγου, εκεί όπου το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον συναντιούνται σε μια στοά. Τμήμα του κτιρίου πρόσφατα ανακατασκευάστηκε για να αξιοποιηθεί από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τους εσωτερικούς χώρους όπου στεγάζεται το τμήμα οικονομικών επιστημών. Εκεί μας ξενάγησε με μεγάλη χαρά η κα Κονταξή-Ζαχείλα την οποία και ευχαριστούμε θερμά. Η εκπαιδευτική εκδρομή, άφησε τα παιδιά ενθουσιασμένα!
28η Οκτωβρίου 2024
Προσέλευση στις 8.15 κανονικά
Αποχώρηση στις 9.30














