Το ταξίδι της Φυγής και της Ελπίδας.

 

2022 03 19 4Στην θεματική ‘’Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ’’ των εργαστήριων δεξιοτήτων με θέμα ‘’Το ταξίδι της φυγής και της ελπίδας’’ οι μαθητές/τριες του τμ. Στ2 ενημερώθηκαν και γνώρισαν τι είναι οι πρόσφυγες, οι μετανάστες, οι εσωτερικά εκτοπισμένοι και οι αιτούντες άσυλο. Δουλεύοντας σε ομάδες και μέσω της αποκαλυπτικής μάθησης, έμαθαν  ποιες είναι οι διαφορές τους και τι κοινό έχουν.

P3277951

Ο εκπαιδευτικός μέσα από παιχνίδια ρόλων, βίντεο με ιστορίες παιδιών προσφύγων , συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων βοηθάει τους μαθητές/τριες να αναγνωρίσουν την ύπαρξη διαφορετικών ταυτοτήτων να καταργήσουν τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις να αντιληφθούν τις δυσκολίες, τις ανάγκες και τα συναισθήματα του άλλου , να αναπτύξουν θετική στάση για την ετερότητα, να μπουν στην θέση του άλλου, να κατανοήσουν τις ανισότητες  και να επιχειρήσουν να τις αλλάξουν.

PC027759 1

P3277949

P3287952

PC027760 1 PC137823 PC137824

 

 

 

 

 

 

 

Επίσης τονίζεται τι είναι και ποιος είναι ο ρόλος της Ύπατης Αρμοστείας και δουλεύοντας σε ομάδες  βρίσκουν τρόπους πως και οι ίδιοι θα μπορούσαν να βοηθήσουν αν γνώριζαν ένα παιδί από άλλη χώρα στην πόλη τους, στην γειτονιά τους και στο σχολείο.

Στην συνέχεια έφτιαξαν το δέντρο των δικαιωμάτων και έγινε κατανοητό σε όλους ότι όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα και δεν πρέπει να γίνονται διακρίσεις.

P3287954

P4147670

Κλείνοντας το εργαστήριο μίλησαν για τις αξίες, πόσο σημαντικές είναι στην ζωή των ανθρώπων και έφτιαξαν την αφίσα των αξιών και την ανάρτησαν στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης τους.

20220322 105951 2

20220322 110047

 

 

 

 

 

 

 

Οι δράσεις του εργαστηρίου στοχεύουν στο γνωστικό, ψυχοσυνθετικό κοινωνικό επίπεδο των μαθητών και στηρίχτηκαν στο ‘’Σκέψου-Νιώσε-Κάνε’’

P3287953

Το εργαστήριο συνδέθηκε με το μάθημα της Γλώσσας και συγκεκριμένα στην ενότητα ‘’Η ζωή σε άλλους τόπους.’’  Με το μάθημα της Φ. Αγωγής, της θεατρικής αγωγής και των εικαστικών.

Υπ. Εκπ. Μποτίνη Γεωργία.