Φτιάχνουμε μια ταινία stop motion animation – Τα επαγγέλματα πίσω από την κάμερα.

2022 05 10 24Σκοπός του εργαστηρίου δεξιοτήτων στην θεματική : ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ και με θέμα ‘’Φτιάχνουμε μια ταινία stop motion animation –Τα επαγγέλματα πίσω από την κάμερα ΄΄ είναι να μάθουν οι μαθητές/τριες  να δημιουργήσουν ομαδικά και με βιωματικό τρόπο μια ταινία με την τεχνική stop motion animation, αφού πρώτα διερευνήσουν τα τέσσερα επαγγέλματα που υπάρχουν πίσω από τη δημιουργία μιας ταινίας, του Παραγωγού, του Σεναριογράφου, του Σκηνοθέτη και του Κινηματογραφιστή., των επαγγελμάτων που υπάρχουν πίσω από την κάμερα.

Με επίκεντρο τη δημιουργία μιας ταινίας stop motion animation, οι μαθητές/-τριες καλούνται να συνεργαστούν, να επικοινωνήσουν και να διαπραγματευτούν, να επιλύσουν προβλήματα με δημιουργικό τρόπο, να οργανωθούν και να αυτενεργήσουν. Γι’ αυτό και εμπλέκονται σε όλα τα στάδια παραγωγής της ταινίας stop motion animation, από τη σύλληψη της ιδέας, τη συγγραφή του σεναρίου μέχρι την παραγωγή, την επεξεργασία και την προβολή της ταινίας.

Οι μαθητές/-τριες προσεγγίζουν το κινούμενο σχέδιο με παιγνιώδη τρόπο και πολύπλευρα. Αναζητούν πληροφορίες και τις μοιράζονται για να συνθέσουν ένα πάζλ γνώσεων γύρω από το stop motion. Στη συνέχεια, αξιοποιούν ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές και γνωρίζουν το κινούμενο σχέδιο ως τέχνη και ως τεχνική.

Ο εκπαιδευτικός δείχνει στους μαθητές/τριες πως μπορούν να δημιουργήσουν μια ταινία stop motion animation (με app stop motion).

P2057912 PC027759

 

 

 

 

Στην συνέχεια έφτιαξαν το δικό τους κινούμενο σχέδιο χρησιμοποιώντας την ψηφιακή εφαρμογή app stop motion και με τα γνωστά σε όλους playmobil.

frame 00002 frame 00003 frame 00004

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=FEZ7I9XuxJs

Οι  μαθητές/τριες για να συμμετέχουν στην καμπάνια του ‘’Χαμόγελου του Παιδιού΄΄ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ, μια καμπάνια κατά της βίας και του εκφοβισμού , σκέφτηκαν να φτιάξουν ένα βίντεο και να στείλουν το δικό τους μήνυμα. Έτσι ανέλαβαν τους ρόλους τους ,στήσανε το σκηνικό, ζωγραφίσανε κάποια πλάνα για το βίντεο, έγραψαν σε χαρτόνι τις απόψεις τους , οι ηθοποιοί- μαθητές σκηνοθετήθηκαν από τον σκηνοθέτη-μαθητή, συνέλλεξαν το υλικό τους και με την βοήθεια του υπεύθυνου εκπαιδευτικού δημιούργησαν την ταινία τους. Σε όλη την διάρκεια της υλοποίησης αναδεικνύεται η ανάγκη του σεβασμού των διαφορετικών απόψεων, της συνεργασίας και αλληλεπίδρασης μεταξύ των διάφορων επαγγελματικών ρόλων για την εκπλήρωση του στόχου.Για την δημιουργία της ταινίας θα χρησιμοποιηθεί η εφαρμογή move maker .

Υπευθ. Εκπαιδευτικός : Μποτίνη Γεωργία.

http://https://www.youtube.com/watch?v=Oi_yzSF33H8