« Μικρός καραγκιοζοπαίχτης»
« Ευχές στο Δημοτικό Σχολείο»
Τα παιδιά με πολύ μεράκι δημιούργησαν μια ομαδική εργασία την οποία θα πάμε να αφήσουμε στο γειτονικό Δημοτικό Σχολείο.
Θα δώσουμε σε όλους ευχές και θα περιμένουμε με αγωνία να βρούμε την εργασία μας εκεί τον Σεπτέμβριο.
Κατά την επίσκεψη μας στο Δημοτικό Σχολείο ο διευθυντής κ. Γεώργιος Κίτσιος μας υποδέχτηκε ιδιαίτερα εγκάρδια και τοποθέτησε την ομαδική εργασία των παιδιών στο γραφείο του με την υπόσχεση να την φυλάξει εκεί μέχρι να την παραλάβουν τα παιδάκια τον Σεπτέμβριο.
« Εμπλουτισμός της σχολικής βιβλιοθήκης.
«ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ»
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας δημιουργούν για τον παππού και την γιαγιά και τους στέλνουν μηνύματα αγάπης εν όψη του καλοκαιριού.
Με πρόταση των παιδιών εκτυπώσαμε φωτογραφίες των παππούδων και των γιαγιάδων από το γηροκομείο που είχαμε επισκεφτεί.
Τα παιδιά ζωγράφισαν το σώμα τους και τους έγραψαν μηνύματα αγάπης για το καλοκαίρι.
Η ομαδική εργασία στάλθηκε στο γηροκομείο Αγίας Παρασκευής.
« Παράσταση καραγκιόζη στο νηπιαγωγείο».
Με βάση το project που υλοποίησαν οι φοιτήτριες (στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης ) με θέμα τον καραγκιόζη πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας η παράσταση « Ο Μέγας Αλέξανδρος και το καταραμένο φίδι».
Ο καραγκιοζοπαίχτης κ. Δημήτρης Καρανίκας μίλησε στα παιδιά για την ιστορία του καραγκιόζη, την ιστορία του θεάτρου σκιών, για το πώς στήνεται μια παράσταση και τέλος πως κατασκευάζεται μια φιγούρα βήμα προς βήμα.
Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για τα παιδιά που τα έκανε να αγαπήσουν περισσότερο το θέατρο σκιών.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δημήτρη Καρανίκα για την απίστευτη παράσταση που παρουσίασε, τον μεράκι και τις γνώσεις που μετέδωσε στα παιδιά και την πολύ ευγενική του προσφορά να μας αφήσει στο νηπιαγωγείο μας τον μπερντέ που ο ίδιος κατασκεύασε.
« Γνωρίζω τα Επαγγέλματα».
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: « Γνωρίζω τα Επαγγέλματα ».
Θεματική Ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία.
Υποενότητα: Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με τα Επαγγέλματα.
1ο Εργαστήριο: Γνωριμία με τα επαγγέλματα, συζήτηση, προβολή σχετικών βίντεο και διερεύνηση των επαγγελμάτων που κάνουν οι γονείς των νηπίων.
Τα παιδιά στο σπίτι με την βοήθεια των γονέων ετοιμάζουν σχετική εργασία την παρουσιάζουν στην συνέχεια στην ομάδα.
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Αφήγηση του παραμυθιού « ωχ χταπόδι λάθος πόδι»
Τα νήπια δημιουργούν το δικό τους χταπόδι με τα δικά τους επαγγέλματα.
3ο Εργαστήριο:
Γνωριμία με τα επαγγέλματα υγείας.
Μετά από συζήτηση με τα παιδιά για τα επαγγέλματα υγείας καλέσαμε στο νηπιαγωγείο μας οδοντίατρους από τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Βόλου.
Οι οδοντίατροι παρουσίασαν στα παιδιά το επάγγελμά τους και παράλληλα παρουσίασαν στα παιδιά με ευφάνταστο εποπτικό υλικό τους βασικούς κανόνες στοματικής υγιεινής.
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Γνωριμία με τα επαγγέλματα Ασφάλειας και Πολιτικής Προστασίας.
Ο ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ:
Επίσκεψη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία:
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:
Δημιουργία πυροσβεστικού σταθμού.
6o EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:
Τα παιδιά παρουσιάζουν το μελλοντικό τους επάγγελμα.
7o EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:
Α) Τα παιδιά με την μέθοδο του αυτοσχεδιασμού παρουσιάζουν το επάγγελμα που θα ήθελαν να κάνουν.
B) Οn line διαδραστικά παιχνίδια για τα επαγγέλματα.
Για την υλοποίηση του παραπάνω εργαστηρίου καθοριστική ήταν η συνεισφορά των φοιτητριών Καρανίκα Παρασκευής και Μιχαήλ Μαρίας καθώς μέσα από την θεματική που υλοποίησαν με θέμα τον πυροσβέστη μας παρείχαν συμπληρωματικές δράσεις για τα εργαστήρια.
« Θεματική ενότητα πρακτικής άσκησης».
Στα πλαίσια συνεργασίας του νηπιαγωγείου μας με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας πρακτική άσκηση από τις φοιτήτριες Καρανίκα Παρασκευή, Μιχαήλ Μαρία.
Η πρώτη θεματική ενότητα είχε ως θέμα « Την μέλισσα».
Δημιουργήθηκαν πίνακες σχετικά με το τι ξέρω – τι θέλω να μάθω-τι έμαθα- από που το έμαθα.
Με πρωταγωνιστή και βοηθό τον μελλισογιατρό τα παιδιά έμαθαν για τα μέρη της μέλισσας, για τα προϊόντα της μέλισσας, τον κύκλο ζωής της μέλισσας.
Κατασκευάστηκε κυψέλη, ομαδικές κατασκευές, ατομικές κατασκευές, παιχνίδια στην αυλή.


































































































