Ρούλα η Τροφούλα και η περιπέτειά της στον κόσμο της υγιεινής διατροφής
3ο Εργαστήριο:
Τα παιδιά γνώρισαν την Πυραμίδα των τροφών, συζήτησαν για τις υγιεινές επιλογές και ομαδοποίησαν τρόφιμα ανάλογα με τη διατροφική τους αξία. Μέσα από το παιχνίδι , εικόνες , ατομικές και ομαδικές κατασκευές έμαθαν πόσο σημαντικό είναι να τρώμε « λίγο απ΄όλα» για να έχουμε υγεία και δύναμη».
« Halloween στο νηπιαγωγείο μας».
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία, την προέλευση καθώς και λέξεις που σχετίζονται με την γιορτή του Halloween.
Mε την βοήθεια του δασκάλου των Αγγλικών, έπαιξαν, τραγούδησαν, πήραν κολοκύθα την άδειασαν την σκάλισαν και έβαλαν μέσα κερί.
Ήταν πράγματι μια ξεχωριστή εμπειρία που συνδύασε την μάθηση με την χαρά και έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα ξένο πολιτισμικό έθιμο με τρόπο παιγνιώδη και χαρούμενο.
« Μαθαίνουμε, δημιουργούμε και θυμόμαστε την 28η Οκτωβρίου».
Με αφορμή την εθνική μας επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, τα παιδιά του 16ου Νηπιαγωγείου Βόλου συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ποικίλες δημιουργικές δραστηριότητες.
Μέσα από την ανασύσταση εικόνων ,εικαστικές δημιουργίες, κατασκευές, γνώρισαν τα ιστορικά γεγονότα με τρόπο απλό και βιωματικό, εκφράζοντας τα συναισθήματά τους για την ειρήνη, την ελευθερία και την πατρίδα.
Οι μικροί μας δημιουργοί γέμισαν την τάξη με χρώματα, φαντασία και υπερηφάνεια.
« Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα eu code week».
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε φέτος με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα eu code week».
Tίτλος προγράμματος « μαθαίνουμε τις ημέρες της Εβδομάδας με τον Λύκο Ζαχαρία»
Στόχος μας ήταν να καλλιεργήσουμε τις δεξιότητες του 21ου αιώνα και να δείξουμε πως ο προγραμματισμός μπορεί να είναι παιχνίδι, φαντασία και χαρά.
Παρέα λοιπόν με τον Λύκο Ζαχαρία και την βοήθεια της bee-bot μαθαίνουμε τις ημέρες της εβδομάδας!!!
Ρούλα η Τροφούλα και η περιπέτειά της στον κόσμο της υγιεινής διατροφής
2ο Εργαστήριο:
1ηΔραστηριότητα: Από που προέρχεται το αγαπημένο μου φαγητό.
Η Ρούλα η Διατροφούλα ζήτησε από τα παιδιά να της πούνε το αγαπημένο τους μεσημεριανό φαγητό.
Έτσι συζητήσαμε το αγαπημένο μας μεσημεριανό φαγητό ποιο είναι……
Και στη συνέχεια μιλήσαμε για τα γεύματα της ημέρας.
Παρακολουθήσαμε ένα διδακτικό βίντεο για τα υγιεινά γεύματα της ημέρας και ποιο αντιστοιχεί σε κάθε ώρα της μέρας. Τέλος αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας μεσημεριανό.
2η Δραστηριότητα: Η Ρούλα η Τροφούλα ήρθε πάλι κοντά μας για να μας δείξει το δυνατό της σώμα.
Μας έδειξε ασκήσεις, τα γερά της δοντάκια και τα λαμπερά της μαλλιά.
Ρώτησε τα παιδιά αν γνωρίζουν πως τα απέκτησε όλα αυτά: Τρώει σωστά!!!
Οπότε η συζήτηση στην ομάδα επικεντρώθηκε στις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές.
Και αφού βοηθήσαμε τη Ρούλα την Τροφούλα να ξεχωρίσει τις τροφές, ώρα για λίγο χορό που κάνει και καλό!!!!
« Η παρέλαση των φρούτων και το ραπ των φθινοπωρινών φρούτων».
3η Δραστηριότητα:
Συζήτηση στην ομάδα με το ανάλογο εποπτικό υλικό για την προέλευση των τροφών.
Από τα ζώα, από τη γη , από τη θάλασσα και επεξεργασμένες τροφές.
Ρούλα η Τροφούλα και η περιπέτειά της στον κόσμο της υγιεινής διατροφής
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Διατροφής ξεκινήσαμε το 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο:
«Ρούλα η Τροφούλα και η περιπέτεια της στον κόσμο της υγιεινής διατροφής».
1η Δραστηριότητα:
Γνωριμία με την Ρούλα την τροφούλα που είναι μια κούκλα φραουλίτσα!!!
Συστήθηκε στα παιδιά….. έπαιξε μαζί τους παιχνίδια γνωριμίας.
Ρώτησε τα παιδιά αν γνωρίζουν τραγούδια με φαγητά που τους αρέσουν.
Στη συνέχεια τους πρότεινε να ακούσουμε όλοι μαζί 2 τραγούδια και τα παιδιά να ψηφίσουν αυτό που τους άρεσε περισσότερο και αυτό το τραγούδι θα το ακούμε κάθε φορά που η Ρούλα η τροφούλα θα έρχεται στο νηπιαγωγείο μας για να ζήσουμε μαζί τις περιπέτειες στον κόσμο της υγιεινής διατροφής.
2η Δραστηριότητα:
Το Συμβόλαιο της ομάδας μας.
Μετά από συζήτηση καταλήξαμε στους κανόνες της παρεούλας που θα μας βοηθήσουν να ταξιδεύουμε στον κόσμο της υγιεινής διατροφής.
Τους γράψαμε, τους υπογράψαμε και έτοιμοι!!!!!
3η Δραστηριότητα:
Η Ρούλα η τροφούλα ρωτάει τα παιδιά αν γνωρίζουν κάποιες υγιεινές τροφές και στη συνέχεια παρουσιάζει τα σπιτάκια των ομάδων των τροφών.
Και καλεί τα παιδιά να φτιάξουν τα δικά τους:
Για αποχαιρετιστήριο και επειδή χάρηκε πάρα πολύ που μας γνώρισε η Ρούλα η τροφούλα μας επιφύλασσε μια έκπληξη!!!!
Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για να παίζουν μέχρι την επόμενη φορά που θα την ξανασυναντήσουν!!!
Θα την περιμένουμε με μεγάλη χαρά!!
« Παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας».
Για την Παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας ο κύριος στόχος όλων των δράσεων είναι τα παιδιά να μάθουν να αναγνωρίζουν, να εκφράζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, καθώς και να κατανοήσουν τη σημασία της καλής ψυχικής τους διάθεσης.
Για τον σκοπό αυτό το νηπιαγωγείο μας υλοποίησε μια σειρά από δράσεις : αρχικά παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο με τα συναισθήματα. Παίξαμε με τις εκφράσεις του προσώπου μας, μιλήσαμε για το πως νιώθουμε εμείς στο σχολείο, για το πότε νιώθουμε χαρούμενοι και πότε λυπημένοι, τα παιδιά ζωγράφισαν τις αντίστοιχες εκφράσεις. Τέλος αφηγηθήκαμε στα παιδιά την ιστορία« το νησί των συναισθημάτων» κατασκευάσαμε τις φιγούρες της ιστορίας και τα παιδιά έπαιξαν την ιστορία στο κουκλοθέατρο.
« Παίζω με τα σχήματα»
Το ταξίδι στην χώρα των σχημάτων ξεκίνησε έχοντας για πολύτιμο βοηθό μας ένα παιχνίδι-ζάρι. Μέσα από αυτό το δημιουργικό παιχνίδι τα παιδιά προσέγγισαν πολύ πιο δημιουργικά τις έννοιες των σχημάτων.
Στη συνέχεια με το σώμα τους δημιουργούν σχήματα.
Στο τέλος του ταξιδιού μας στην σχηματούπολη τα παιδιά αποφάσισαν τα κατασκευάσουν την πολιτεία στην οποία ταξίδεψαν.


























































































