Το παιχνίδι ελεύθερο ή δομημένο, ατομικό ή ομαδικό ,με αντικείμενα ή φανταστικό, στο σπίτι, στον κήπο, στη θάλασσα ή στο βουνό είναι βαθιά ανάγκη για τα παιδιά αλλά και μέσο για τη συναισθηματική, κοινωνική, ψυχοκινητική, νοητική ανάπτυξη τους.
Μέσα από αυτό τα παιδιά γνωρίζουν τον κόσμο γύρω τους αλλά και τον εαυτό τους… Γίνεται τρόπος προσέγγισης αλλά κι εκπαιδευτικό εργαλείο για τις/ τους εκπαιδευτικούς. Φέτος εκτός από όλα αυτά θα αποτελέσει τον κεντρικό άξονα για τις δράσεις και τις δραστηριότητες μας…




