Τσικνοπέμπτη και Αποκριάτικες Στιγμές στο Νηπιαγωγείο μας .
Γιορτή της μητέρας εν όψει της Υπαπαντής .
Κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο μας 🎉🍰
Με χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας, μια όμορφη παράδοση που σηματοδοτεί την έναρξη της νέας χρονιάς.
Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον στη διαδικασία, συζητήσαμε για το έθιμο της βασιλόπιτας, το νόημα του φλουριού και τις ευχές που συνοδεύουν τον ερχομό του νέου χρόνου. Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη χαμόγελα, ανυπομονησία και χαρούμενες φωνές!
Στην τυχερη μαθήτρια που βρήκε το φλουρί στο κομμάτι της, ως δώρο της προσφέρθηκε ένα παιδικό βιβλίο, με στόχο να ενισχύσουμε την αγάπη των παιδιών για το διάβασμα και τη φαντασία.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους μια δημιουργική, χαρούμενη και γεμάτη υγεία χρονιά, με πολλές όμορφες στιγμές μάθησης και παιχνιδιού!
✨ Καλή χρονιά σε όλους! ✨
Χριστουγεννιάτικες Δράσεις και Δημιουργικές Εργασίες στο Νηπιαγωγείο μας.
Με πολλή χαρά, φαντασία και δημιουργικότητα, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας εργάστηκαν τις τελευταίες εβδομάδες πάνω σε χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες και κατασκευές. Μέσα από βιωματικές δράσεις, παιχνίδι και συνεργασία, γνώρισαν τα έθιμα των Χριστουγέννων και εξέφρασαν τα συναισθήματα και τις ιδέες τους με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.Από την ελιά στο λάδι.
Γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου 2025
Η 17η Νοεμβρίου είναι μια σημαντική ημέρα για όλα τα σχολεία της χώρας, καθώς είναι αφιερωμένη στα γεγονότα του Πολυτεχνείου και στον αγώνα για Δημοκρατία.
Μέσα σε ένα ιδιαίτερα εορταστικό κλίμα τιμήσαμε κι εμείς την ημέρα μνήμης της εξέγερσης των φοιτητών στο Πολυτεχνείο, ένα αφιέρωμα στην Δημοκρατία, στην Ελευθερία και τους αγώνες της νεολαίας μας που ύψωσαν τη φωνή τους ενάντια στη δικτατορία που για επτά ολόκληρα χρόνια είχε στερήσει από τον ελληνικό λαό τα βασικά του δικαιώματα.
Η γιορτή περιλάμβανε τραγούδια, κουκλοθέατρο”Το κανόνι της Ειρήνης” και δημιουργία κατασκευών και εργασιών.






































