4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία : «STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική».

 

Δημιουργήσαμε εποπτικό υλικό

nero3 nm1 nm n8 288387214 1702132280120257 7933426376099277381 n 287767810 1953076281549856 8959214455611085399 nnm2

Ενδεικτικές ατομικές εργασίες των παιδιών και από τα τρία τμήματα του νηπιαγωγείου μας

287711679 733641914493160 8091723757114201902 n 287685327 388793266558067 3015280391110166121 n 287636802 540707664192375 5068917789546062069 n 287483803 1063497807905714 6228661323170442887 n 287476123 559041422447105 8738865816461203882 n 1 n4 n2 288283195 539384877888321 2914978005270910666 n 288012244 1787690781570289 3754504891253156503 n

 

 

 

 

Ομαδικές εργασίες  παιδιών

 

288387214 1702132280120257 7933426376099277381 n nero1neron7

Μια πρώτη προσπάθεια εφαρμογής ρομποτικής

287578226 416527550533687 5193209443334117965 n

 

 

 

 

 

 

Επισκεφθήκαμε  το Ενυδρείο Ρόδου και γνωρίσαμε το θαλάσσιο κόσμο

 

 

 

55 44

 

ολοκλήρωση θεματικού άξονα

n1287628958 996980521182293 4296720931823065176 n

ΝΕΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ COVID 19 ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Νέα Πρωτόκολλα COVID-19 στην εκπαίδευση

30/4/2022

Στα σχολεία:

  • Διατηρείται η υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, καθώς και η χρήση αντισηπτικών, ο τακτικός αερισμός χώρων, ο σχολαστικός καθαρισμός επιφανειών και εξοπλισμού, τα ξεχωριστά διαλείμματα κ.λπ.
  • Δεν θα διενεργούνται τακτικοί αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι για προσέλευση στη σχολική μονάδα από μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.).
  • Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. θα διενεργούν προληπτικά 1 ράπιντ τεστ την εβδομάδα, με δική τους δαπάνη, έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη. (Ειδικά, για την προσέλευση την ερχόμενη εβδομάδα, το πρώτο τεστ θα διενεργείται έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τετάρτη 4 Μαΐου 2022.)

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εντός σχολικού πλαισίου:

 

  • Οι εμβολιασμένοι και μη μαθητές και εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. διενεργούν 2 σελφ τεστ (ημέρες 0-1 και 4) δωρεάν (θα διατίθενται από τα σχολεία) και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εκτός σχολικού πλαισίου:

  • Οι εμβολιασμένοι μαθητές επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.
  • Οι μη εμβολιασμένοι μαθητές τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.
  • Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.
  • Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος στην τάξη, ισχύει ό,τι και στο γενικό πληθυσμό, για εμβολιασμένους και μη μαθητές και εκπαιδευτικούς:

  • Παραμονή του κρούσματος σε απομόνωση επί 5 ημέρες τουλάχιστον, με ημέρα λήψης του θετικού τεστ να θεωρείται ως ημέρα 0.
  • Μετά την πάροδο 5 ημερών απομόνωσης και εφόσον (α) έχει υποχωρήσει πλήρως ο πυρετός για ένα 24ωρο χωρίς χρήση αντιπυρετικών και (β) δεν υπάρχουν άλλα συμπτώματα ή τα συμπτώματα βελτιώνονται, διακόπτεται η απομόνωση.
  • Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή τα συμπτώματα δεν βελτιώνονται, παρατείνεται η απομόνωση.
  • Υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες από την λήξη της απομόνωσης.

Πλέον, οι μαθητές και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. δεν κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία τακτική βάση, παρά μόνο εφόσον προκύψει σχετική υποχρέωση, π.χ. σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα. Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. συνεχίζουν να κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία βάση για τον τακτικό εργαστηριακό τους έλεγχο 1 φορά την εβδομάδα και, παράλληλα, υποχρεούνται να κάνουν δήλωση για τους διαγνωστικούς ελέγχους που διενεργούν ως στενές επαφές κρούσματος εντός και εκτός σχολικού πλαισίου. (Αντίστοιχα, για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς ιδιωτικών σχολείων, οι δηλώσεις που χρειάζονται σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο εξακολουθούν να γίνονται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.)

 

protocolla covid 29 4 2022 1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23 

ΑΠΟ  1  ΕΩΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ

Στα Νηπιαγωγεία για  το σχολικό έτος 2022-23 εγγράφονται  οι μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το έτος  2018

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/uses

 

EΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΉ ΕΓΓΡΑΦΗ  ΚΑΙ  ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΣΤΟ 2241061763 ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
ΩΡΕΣ  : 12.00- 13.00 
 
EΜΑΙΛ:  mail@15nip-rodou.dod.sch.gr
Τα προνήπια που ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο μας και  την επόμενη χρονιά θα είναι νήπια γράφονται αυταπάγγελτα .
 
 

                            Σχολική περιφέρεια του 15ου Νηπιαγωγείου Ροόδου

Η σχολική του περιφέρεια περιλαμβάνει τις οδούς: Άμστερνταμ, Ανταγόρα (μονοί>29και ζυγοί>28), Βαρσοβίας, Βελιγραδίου, Βεργίνας(μονοί και ζυγοί.>44), Βέρνης, Βερολίνου, Βιέννης, Βουκουρεστίου, Βρυξελλών, Δαμαγητού (μονοί>25), Δελφών(ζυγοί>18), Δουβλίνου, Ελσίνκι, Ευκλή(μονοί>25και ζυγοί>14), Ευρώπης, Καλλιπάτειρας( ζυγοί.>24), Καμύνδου,, Κοπεγχάγης, Κυρά της Ρω, Κυττάλων, Κωνσταντινουπόλεως, Λισαβόνας, Λονδίνου, Λουξεμβούργου, Μαδρίτης, Μαραθώνος(αριστερά από την πλευρά του 15ου νηπιαγωγείου), Μόσχας, Όσλο, Πάλμα Μαγιόρκας, Πανορμίτου, Παρισίων, Πέλλας, Πράγας, Ρόδου-Λίνδου(μονοί αριθμοί από 89 έως το συνοικισμό Απόλλων), Ρώμης, Σόφιας, Στοχκόλμης, Τρινακρίας, Χάγης.

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι .ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ/ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  •  Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικώνδιαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  •  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
  •  Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

 ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και(δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής 

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

 γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). 5

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ

. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)

ΙΙ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Σύμφωνα με το άρθρο 3 της υπ’. αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι για τη διαχείριση των αιτήσεων, ο/η Διευθυντής/τριαΠροϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης σε Υπηρεσίες (Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της σχολικής μονάδας, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η ίδιος/α. Ο/η Διευθυντής/τρια-Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

α) αποδοχή της αίτησης

β) επιστροφή της αίτησης στους γονείς/κηδεμόνες υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση

γ) προώθηση της αίτησης στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται το νηπιαγωγείο σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

 ΙΙΙ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύμφωνα με το άρθρο 4 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι το αρμόδιο τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης(Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της Διεύθυνσης, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η οικείος/α Διευθυντής/τρια Εκπαίδευσης.

Ο/Η οικείος/α Διευθυντής/τρια Εκπαίδευσης μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» παρακολουθεί την πορεία των αιτήσεων σε κάθε νηπιαγωγείο της περιοχής ευθύνης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και διαχειρίζεται (παρ 2 του άρθρου 4 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) τις πιθανές αιτήσεις που έχουν προωθηθεί από τους Διευθυντές/τριες-Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων, προβαίνοντας σε ενέργειες όπως:

α) επιστροφή της αίτησης στο ίδιο Νηπιαγωγείο, το οποίο της προώθησε την αίτηση ή

β) προώθηση της αίτησης σε άλλο Νηπιαγωγείο αρμοδιότητας της ίδιας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προβαίνει σε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται προκειμένου να διορθωθούν λάθη και παραλείψεις των αιτήσεων. Για τον σκοπό αυτό δύναται να έρχεται σε επικοινωνία, πέρα από τους/τις Διευθυντές/τριες -Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων, και με τους γονείς/κηδεμόνες.

Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών και ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις διαδικασίες, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4δ στο άρθρο 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25), ο Διευθυντής/τρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανέμει τα νήπια/προνήπια στα νηπιαγωγεία της περιοχής ευθύνης της Διεύθυνσής του/της, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των αιτήσεων και τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησηςδήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. 7

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30): 

1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

 2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.

3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00. 

4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

.Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

 Δ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 

1. Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α΄109) οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές/ριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη διαδικασία εγγραφών του κεφαλαίου Α’ και τα δικαιολογητικά του κεφαλαίου Β’ της παρούσας εγκυκλίου, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.

2. Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένα από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

3. Σε περίπτωση κατά την οποία η εγγραφή του ανήλικου αλλοδαπού νηπίου λαμβάνει χώρα με ελλιπή δικαιολογητικά, σύμφωνα με τις παρ. 7 και 8 του άρθρου 21 του ν. 4251/2014 (Α΄ 80), το νηπιαγωγείο συνεργάζεται με τους γονείς/κηδεμόνες του μαθητή για τη συμπλήρωση αυτών.

Ειδικότερα, το νηπιαγωγείο:

α)Ενημερώνει τους γονείς/κηδεμόνες σχετικά με τις ελλείψεις στα έγγραφα και παρατείνει την προθεσμία προσκόμισής τους σε κάθε περίπτωση όχι πέραν του τριμήνου,β) Υποδεικνύει τους φορείς, όπως αυτοί ορίζονται από σχετικές εγκυκλίους, στους οποίους μπορεί να απευθυνθεί ο ενδιαφερόμενος για τη συμπλήρωση των δικαιολογητικών και υποστηρίζει κατά το δυνατόν τη σχετική διαδικασία, γ) Ενημερώνει πάραυτα τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σύνολο των σχετικών εκκρεμοτήτων, ο οποίος είναι αρμόδιος για την οριστική διευθέτηση του ζητήματος σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς και αρχές της πολιτείας.

4. Σημειώνεται ότι οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος ενώ τα ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν, έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα.

5. Η εγγραφή των μαθητών/τριών που προέρχονται από χώρες του εξωτερικού στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις

Ε. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ 

A. Για την εγγραφή και την υποστήριξη της σχολικής φοίτησης μαθητών/τριών που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, ισχύουν: οι παρ. 4, 11 & 12, του άρθρου 6 του Π.Δ. 79/2017 (Α΄ 109), και η με αρ. 180644/Γ1/26-11-2013 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Επισημαίνεται ότι:

 1. Οι Διευθυντές/τριες-Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων ενθαρρύνουν την προσέλευση μαθητών/τριών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στο σχολείο, αναζητούν τα παιδιά αυτών των ομάδων που μένουν στην περιοχή τους και φροντίζουν για την εγγραφή και τη φοίτησή τους, όπως προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις για την υποχρεωτική φοίτηση.

2. Στο Νηπιαγωγείο, τα παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων γίνονται δεκτά ανεξάρτητα από το εάν είναι εγγεγραμμένα σε Μητρώα ή Δημοτολόγια. Για την εγγραφή τους, μεριμνούν οι Διευθυντές/τριεςΠροϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων.

 3. Οι Διευθυντές/τριες- Προϊστάμενοι/ες- των Νηπιαγωγείων δεν παρακωλύουν την εγγραφή παιδιών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων λόγω έλλειψης πιστοποιητικού μόνιμης κατοικίας και αποδέχονται οποιοδήποτε στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση τους, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (παρ. 12, αρ. 6, Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), εφαρμόζοντας την αρχή της επιείκειας.

 4. Όταν υπάρχει αδυναμία εγγραφής λόγω μη εμβολιασμού, κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία με τοπικούς φορείς, Ο.Τ.Α., Κέντρα Στήριξης Ευπαθών Ομάδων, Διευθύνσεις Κοινωνικής Πρόνοιας, Νοσοκομεία, Ιατρικά Κέντρα, Φορείς Κοινωνικής Στήριξης καθώς και με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Κατ’ αντιστοιχία, είναι απαραίτητη η συνεργασία με τους ανωτέρω φορείς και για τη διενέργεια των απαιτούμενων ιατρικών εξετάσεων, σχετικά με την έκδοση Α.Δ.Υ.Μ. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να προηγείται επικοινωνία του/της Διευθυντή/τριας – Προϊσταμένου/ης του Νηπιαγωγείου με το φορέα που θα προβεί στον εμβολιασμό.

5. Η εγγραφή των μαθητών/τριών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.

Β. 1. Για την εγγραφή ανήλικων αιτούντων ή ανήλικων τέκνων αιτούντων Διεθνή Προστασία στα παραρτήματα Νηπιαγωγείων που λειτουργούν εντός των Κέντρων Φιλοξενίας, ο/η Συντονιστής/ρια Εκπαίδευσης του Κέντρου Φιλοξενίας αναλαμβάνει να συγκεντρώσει τα απαραίτητα για την έγγραφή των μαθητών/τριών δικαιολογητικά και να τα καταθέσει στο Νηπιαγωγείο στο οποίο υπάγεται το παράρτημα, (παρ. 3 του άρθρου 73, του ν.4547/2018 (Α 102) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 66 του ν.4559/2018 (Α’ 142) και παρ.4β, του άρθρου 77, του ν.4547/2018 (Α’ 102).

2. Για την εγγραφή των ανωτέρω μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία εκτός των Κέντρων Φιλοξενίας προβλέπεται ότι κατά την παραμονή τους στη χώρα υποχρεούνται να εντάσσονται σε μονάδες παροχής εκπαίδευσης. Οι αρμόδιες αρχές υποχρεούνται να παράσχουν τα αναγκαία και επαρκή μέσα για την υποστήριξη και διευκόλυνση της σχετικής διαδικασίας (παρ. 1, άρθρο 72 του ν.4547/2018 (Α 102). Η ένταξη γίνεται υπό προϋποθέσεις, ανάλογες με αυτές που ισχύουν για τους Έλληνες πολίτες και με διευκολύνσεις, ως προς την εγγραφή σε περίπτωση δυσχερειών υποβολής των απαιτούμενων δικαιολογητικών και για όσο χρονικό διάστημα δεν εκτελείται μέτρο απομάκρυνσης, που εκκρεμεί κατά των ιδίων ή των γονέων/κηδεμόνων τους (ΥΑ 2099/ΓΔ4/03-02-2020 Β΄208). Οι εγγραφές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τα κάτωθι:

α. Απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής:

1) Δελτίο Αιτούντος Διεθνούς Προστασίας της Υπηρεσίας Ασύλου ή άλλου επίσημου εγγράφου, μέσω του οποίου διασφαλίζεται η ταυτοπροσωπία των μαθητών/τριών,

2) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) και

3) Διεθνές Πιστοποιητικό Εμβολιασμών ή προφύλαξης, αναγκαίο για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

β. Σε περίπτωση που τα εν λόγω δικαιολογητικά δεν προσκομισθούν εγκαίρως, ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ή ο/η Συντονιστής/τρια του Κέντρου Υποδοχής από το οποίο προέρχεται ο/η μαθητής/τρια, αναλαμβάνει με δήλωσή του να τα προσκομίσει σε σύντομο χρονικό διάστημα. Σε περιπτώσεις μη προσκόμισης τους σε εύλογο χρονικό διάστημα, ο/η Διευθυντής/τρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου ενημερώνει την οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, (κεφ. Στ’, παρ. 7, 8, 9, του άρθρου 21, του ν.4251/2014 (Α’ 80) και παρ.4β, του άρθρου 77, του ν.4547/2018 (Α΄ 102).

γ. Σύμφωνα με το άρθρο 72, του ν. 3386/2005 (Α΄ 212), ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα, (κεφ. Στ’, παρ. 7, 8, 9 του άρθρου 21, του ν.4251/2014 (Α΄ 80).

δ. Οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Βιβλίο Μητρώου γίνονται με ελληνικούς χαρακτήρες. Τα δικαιολογητικά εγγραφής πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό (υποπ. δ΄ του άρθρου 36 του ν. 4194/2013 (Α΄208). Προσωρινά, και μέχρι να μεταφραστούν επίσημα τα δικαιολογητικά εγγραφής, η εγγραφή στο Βιβλίο Μητρώου μπορεί να πραγματοποιείται σύμφωνα με τη φωνητική απόδοση των στοιχείων των μαθητών/τριών στην ελληνική γλώσσα.

Αγιασμός Σχολικού Έτους 2021-2022

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την  νέα σχολική χρονιά θα γίνει την Δευτέρα 13/9/2021 στις 9.00 π.μ στον προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου.

Το νήπιο θα συνοδεύεται από  έναν  μόνο γονέα( υποχρεωτική χρήση μάσκας για όλους).Μετά τον αγιασμό θα γίνει ενημέρωση γονέων.

Ώρες ενημέρωσης

A΄Τμήμα :  9.30΄

Β΄ Τμήμα  :10.00΄

Γ΄Τμήμα : 10.30΄

  ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-2022 και μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Ειδικών, ανακοινώνει:

Μαθητές και εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται στις σχολικές μονάδες ως εξής:

• οι μαθητές με πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (σελφ) τεστ, το οποίο θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο,

• οι εκπαιδευτικοί με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται επίσης δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) με ευθύνη και κόστος του εργαζομένου.

Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:

• απομακρύνεται από το σχολείο και παραμένει σε απομόνωση για τουλάχιστον 10 ημέρες, απέχοντας και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες καθώς και από κάθε άλλη μετακίνηση ή επαφή με άτομα εκτός του οικιακού περιβάλλοντος.

• επιστρέφει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10 ημερών από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο τριών 24ώρων από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) ΚΑΙ τη βελτίωση των άλλων συμπτωμάτων. Για την επιστροφή στο σχολείο δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

07-09-21 Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία

07-09-21 Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία

Τα Γραφεία Τύπου των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας ανακοινώνουν:

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

  • το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9,
  • ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
  • βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),
  • οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,
  • η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ

05-05-21 Επιστροφή στα θρανία με ασφάλεια: από τις 10 Μαΐου, μαθητές Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων όλης της χώρας ξανά στα σχολεία με δωρεάν σελφ-τεστ. Από σήμερα, Τετάρτη 5/5, η προμήθεια των τεστ από τα φαρμακεία

Oι οδηγίες για τη διά ζώσης επαναλειτουργία των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών σχολείων και Γυμνασίων όλης της χώρας από τη Δευτέρα 10 Μαΐου, ως προς την εφαρμογή του μέτρου του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου για τον κορωνοϊό, ανακοινώνονται σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας μέσω της νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης, σε συνέχεια της έκδοσης σχετικών οδηγιών για την επαναλειτουργία των Λυκείων. Σχετική αναλυτική εγκύκλιος εστάλη σήμερα, Τετάρτη 5/5/2021, σε όλα τα σχολεία της χώρας. Επισημαίνεται ότι κανονικά από 10/5 θα λειτουργήσουν και τα ολοήμερα σχολεία, καθώς και όλων των τύπων τα Λύκεια.

Έχουν ήδη σταλεί αναλυτικές οδηγίες, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σχετικά με τα κεντρικά σημεία της ύλης μαθημάτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα οποία είναι απαραίτητα για την ορθολογική διαχείριση της ύλης των τάξεων αυτών κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά καθώς και την επόμενη. Περαιτέρω, οι σχολικές μονάδες όλης της χώρας έχουν λάβει κατευθυντήριες γραμμές για την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των μαθητών/μαθητριών στις παρούσες συνθήκες κατά την επιστροφή στη διά ζώσης διδασκαλία, που εκπονήθηκαν από επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ, οδηγίες για τη διαπίστωση του βαθμού αφομοίωσης της ύλης από την πλευρά των μαθητών/μαθητριών, καθώς και προτάσεις και κατευθύνσεις για την εκπαιδευτική λειτουργία.

Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό καλούνται τη Δευτέρα 10 Μαΐου να προσέλθουν στα σχολεία έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test, PCR ή rapid-test).

Υπενθυμίζεται ότι η χρήση του self-test δρα συμπληρωματικά στα ήδη ισχύοντα μέτρα, που περιλαμβάνουν υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών, σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,  χρήση αντισηπτικών, σχολαστικούς καθαρισμούς χώρων, τακτικούς αερισμούς χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά, εξειδικευμένα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.

Το αυτοδιαγωνιστικό τεστ κορωνοϊού παρέχεται δωρεάν και διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων της Δευτέρας και της Πέμπτης, από μαθητές/τριες εκπαιδευτικούς, μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις ώρες πριν την προσέλευση στην σχολική μονάδα.

Ως προς τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η διενέργεια self-test είναι υποχρεωτική για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, ενώ υπάρχει ισχυρή σύσταση για τη διενέργεια του τεστ στους μαθητές.

Το self-testing είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων και ήδη έχει βοηθήσει στον εντοπισμό σημαντικού αριθμού ασυμπτωματικών, ως επί το πλείστον, ασθενών, επομένως και στον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα. Τα βήματα είναι τα εξής:

Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων  παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από σήμερα, Τετάρτη 5 Μαΐου, σε όλη τη χώρα. Από τη Δευτέρα 10/5 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.

Οι μαθητές/οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Οι μαθητές άνω των 13 ετών μπορούν να κάνουν το τεστ με την επίβλεψη ενηλίκου, ενώ στους κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από ενήλικο. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί.

Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

Αν το self-test είναι αρνητικό:

Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή όποτε τους ζητηθεί.

Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.

Αν το self-test είναι θετικό:

Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

Η σχετική ΚΥΑ σε μορφή pdf

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2021-2022

                               

                ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2021-2022

 

                  ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΕΩΣ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ

 

 

                                 ΑΠΟ 1-20 ΜΑΡΤΙΟΥ 
     ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΩ  GOV.GR  ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
EΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚH ΕΓΓΡΑΦΗ  ΚΑΙ  ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΣΤΟ 2241061763 ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
ΩΡΕΣ : 12.00- 13.00 
ΕΜΑΙΛ: mail@15nip-rodou.dod.sch.gr
Τα προνήπια που ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο μας και  την επόμενη χρονιά θα είναι νήπια γράφονται αυταπάγγελτα .
  
               
    ΔΕΙΤΕ  ΤΗΝ    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ   ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
   Σχολική περιφέρεια του 15ου Νηπιαγωγείου Ρόδου

15ο  Νηπιαγωγείο Ρόδου Η σχολική του περιφέρεια περιλαμβάνει τις οδούς: Άμστερνταμ, Ανταγόρα (μονοί>29και ζυγοί>28), Βαρσοβίας, Βελιγραδίου, Βεργίνας(μονοί και ζυγοί.>44), Βέρνης, Βερολίνου, Βιέννης, Βουκουρεστίου, Βρυξελλών, Δαμαγητού (μονοί>25), Δελφών(ζυγοί>18), Δουβλίνου, Ελσίνκι, Ευκλή(μονοί>25και ζυγοί>14), Ευρώπης, Καλλιπάτειρας( ζυγοί.>24), Καμύνδου,, Κοπεγχάγης, Κυρά της Ρω, Κυττάλων, Κωνσταντινουπόλεως, Λισαβόνας, Λονδίνου, Λουξεμβούργου, Μαδρίτης, Μαραθώνος(αριστερά από την πλευρά του 15ου νηπιαγωγείου), Μόσχας, Όσλο, Πάλμα Μαγιόρκας, Πανορμίτου, Παρισίων, Πέλλας, Πράγας, Ρόδου-Λίνδου(μονοί αριθμοί από 89 έως το συνοικισμό Απόλλων), Ρώμης, Σόφιας, Στοχκόλμης, Τρινακρίας, Χάγης.  

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Αγαπημένα μας παιδιά την ερχόμενη Κυριακή γιορτάζουμε την Μητέρα- Μανούλα -Μαμά!

Σας ετοιμάσαμε ένα βίντεο που παρουσιάζει φωτογραφίες με μητέρες από όλο τον κόσμο, μητέρες μέσα από πορτρέτα ζωγράφων , γλυπτών…., ζώων.

Θα ακούσετε αγαπημένα τραγούδια

  1. Η καλύτερη μαμά του κόσμου και
  2. Στη γιορτή της Μητέρας από την παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου.

Θα Δείτε το παραμύθι με τίτλο “Θα σ’ αγαπώ ο,τι κι αν γίνει”. και

Φτιάξτε αν θέλετε ένα δωράκι για τη μαμά. Ένα υπέροχο κολιέ…..

 

   ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Η καλύτερη μαμά του κόσμου

ανακτήθηκε από Lenka Peskou

ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου

ανακτήθηκε από το 1ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου

 

   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Και τώρα το δωράκι για την μανούλα ΚΟΛΙΕ  και ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ( φτιαγμένα από τα χεράκια των παιδιών)

1 .ΚΟΛΙΕ ΚΑΙ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ  ΤΟΥ ΚΑΦΕ

ΥΛΙΚΑ:

Καλαμάκια του καφέ(  διάφορα χρώματα ) χάντρες , ψαλίδι (για παιδιά) νήμα για χειροτεχνίες.


 Πως θα το φτιάξουμε

Τα παιδιά   Κόβουν  τα καλαμάκια του καφέ σε  πολλά κομμάτια ίσα η και σε διαφορετικό μέγεθος.

Κάνουμε κόμπο από την μία πλευρά του νήματος και τα παιδιά  περνούν τα κομμάτια   στο νήμα είτε να έχουν μία ακολουθία είτε όπως επιθυμεί το παιδί  , ανάμεσα μπορούν να περάσουν χάντρες διαφόρων χρωμάτων

Δένουμε τις 2 άκρες ..το κολιέ μας  και το βραχιολάκι μας  είναι έτοιμο!

2 . ΚΟΛΙΕ ΚΑΙ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΖΥΜΑΡΙΚΑ

ΥΛΙΚΑ

1ος τρόπος  :

ΥΛΙΚΆ 

Χρωματιστά μακαρόνια (πένες  ) ,νήμα για χειροτεχνίες

Κάνουμε κόμπο την μία άκρη του νήματος  και

τα παιδιά περνούν  τα μακαρόνια της επιλογής τους ώσπου να  φτιάξουν  το κολιέ και το βραχιολάκι της μανούλας τους.

2ος τρόπος

Υλικά 

Μακαρόνια πένες η κοφτό μακαρονάκι που θα τα βάψουμε εμείς , νήμα.

Βάψιμο μακαρονιών

Χρειαζόμαστε ένα δοχείο με νερό και γκοφρέ χαρτί.

Βάζουμε στο  δοχείο νερό και τοποθετούμε μέσα  ένα  μεγάλο κομμάτι γκοφρέ χαρτί  ..σε λίγη ώρα θα δούμε το νερό να παίρνει χρώμα ….  , Βάζουμε μέσα τα μακαρόνια τα αφήνουμε λίγη ώρα  , τα βγάζουμε και τα τοποθετούμε πάνω σε χαρτί  και τα αφήνουμε  να στεγνώσουν.

Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να βάψουμε διάφορα χρώματα τα μακαρόνια μας χρησιμοποιώντας τα πολλά και διαφορετικά χρώματα που κυκλοφορεί το γκοφρέ χαρτί .

 

       ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Debi Gliori Θα Σ’αγαπώ Ότι κι αν Γίνει – Αφήγηση: Έστα Ράζου & ο Πεντάχρονος Μηνάς

ανακτήθηκε από   Esta Razou

                           ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ  ,  ΠΟΡΤΡΕΤΑ ΖΩΓΡΑΦΩΝ ,ΓΛΥΠΤΑ …ΖΩΑ

 

Κα τώρα ήρθε η ώρα να αναλάβετε μία αποστολή:

  • Ζωγραφίστε το πορτρέτο  της  μανούλας σας και γράψτε σε μια άκρη Σ΄ΑΓΑΠΩ!
  • Βγάλτε μία φωτογραφία τα πορτρέτα και στείλτε τα στο γνωστό εμαιλ για να φτιάξουμε ένα βίντεο με τα πορτρέτα της πιο τέλειας μαμάς!!!!

Μην ξεχάσετε να πείτε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  στην μαμά

Περιμένουμε με ανυπομονησία!!

Για περισσότερα επισκεφτείτε την

https://15niprodou.blogspot.com/

 

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

 

Καλό μήνα παιδιά!

Η Άνοιξη είναι και επίσημα πια εδώ! Ο τελευταίος της μήνας ο Μάιος είναι γεμάτος φως, δροσιά και λουλούδια!

Κι αν φέτος δεν μπορούμε να χαρούμε τις εξοχές όπως κάναμε πάντα, μην ανησυχείτε…..

Έχουμε τον τρόπο μας εμείς στο Νηπιαγωγείο και το ξέρουμε καλά! Θα διασκεδάσουμε με ό,τι θα συναντήσουμε στο αγαπημένο μας blog, κάνοντας υπομονή για να ξαναβρεθούμε σύντομα.

Έτσι κι αλλιώς μια ομάδα θα είμαστε πάντα, όπως ήμασταν απ’ την αρχή!

Με τη βοήθεια λοιπόν της μαμάς, του μπαμπά ή των αδερφών σας, κάντε τις καλύτερες προσπάθειές σας, για να τις δούμε όλοι και να χαρούμε πολύ!

Φιλιά απ’ τις κυρίες. ❤️

Να περάσετε τέλεια!

Το μαγιάτικο στεφάνι είναι κατασκευή με λουλούδια που γίνεται για τον ερχομό της άνοιξης. Είναι ελληνικό αλλά όχι μόνο έθιμο. Ιδιαίτερα στα νησιά της Μεσογείου γιορτάζοντας την άνοιξη, την 1η του μήνα Μάη, φτιάχνουν ένα στεφάνι με λουλούδια (συνήθως αγριολούλουδα, μαργαρίτες και πιο σπάνια παπαρούνες) συνήθως από τους αγρούς. Το λουλούδινο στεφάνι που φτιάχνεται την πρωτομαγιά και κρεμιέται έξω από τα σπίτια.[1]πηγή wikipedia)

 

 

ΠΑΙΞΕ ΕΔΩ ΠΑΖΛ   ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ 

 1.      ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ



   2.     ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

                             

                                                       

   3.ΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΕΣ

 

  4.ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΟΡΟ ΣΤΟ ΦΥΤΟ

 

Περισσότερα  ……