Εθελοντική δράση γονέων
Εργαστήριο δεξιοτήτων: Η συνεργασία στο Νηπιαγωγείο
Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο
νηπιαγωγείο. Στόχοι είναι τα παιδιά να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές
ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.
Συνοπτικά, τα εργαστήρια έχουν την ακόλουθη δομή:
1οεργαστήριο: Δημιουργία ομάδας
2οεργαστήριο: Συμβόλαιο της ομάδας
3οεργαστήριο: Ανίχνευση, εισαγωγή, προετοιμασία
4οεργαστήριο: Ικανότητα επικοινωνίας
5οεργαστήριο: Συνεργασία σε ομάδες
6οεργαστήριο: Ενσυναίσθηση – επίλυση συγκρούσεων
7οεργαστήριο: Δραστηριότητες αξιολόγησης, τελικές ιδέες παιδιώνΠροετοιμασία Υλικού:
Για τα συγκεκριμένα εργαστήρια αυτού του προγράμματος δεν απαιτείται ιδιαίτερη
προετοιμασία υλικού πέρα από τα αναλώσιμα και τα εύκολα προσβάσιμα υλικά που
διατίθενται ήδη σε ένα νηπιαγωγείο.
Ενδεικτικές δραστηριότητες από τα εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν στο Νηπιαγωγείο μας παρατίθενται παρακάτω:
Συμβόλαιο ομάδας
Επιδιώκεται η δημιουργία κανόνων
εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας,
αναγνώριση θετικών χαρακτηριστικών και
δεξιότητες που έχει ο εαυτός μας και ο
άλλος καθώς και η ανεκτικότητα απέναντι
στον άλλον
Διαβάσαμε το παραμύθι : Το μικρό τερατακι πάει Νηπιαγωγείο. Ακολούθησε συζήτηση γύρω από το παραμύθι και προβληματισμός γιατί το μικρό τερατάκι δεν περνούσε καλά στο σχολείο του . Τα παιδιά αποφάσισαν να το βοηθήσουν. Το κάθε παιδί ζωγράφισε ένα κανόνα που θα βοηθούσε το μικρό τερατακι να προσαρμοστεί στο νηπιαγωγείο και καταλήξαμε να φτιάξουμε και το δικό μας συμβόλαιο της με αποδεκτές συμπεριφορές και μη . Το συμβόλαιο υπογράφηκε από όλα τα παιδιά.
Ανίχνευση αρχικών ιδεών
Στόχος του εργαστηρίου είναι η ανίχνευση αρχικών ιδεών των παιδιών για την έννοια της
συνεργασίας και καταγραφή αυτών από τη νηπιαγωγό ατομικά
«Η αρχική μου ιδέα…!» (Δραστηριότητα κινητική συγκέντρωσης με ατομικό
ιχνογράφημα και συνέντευξη «στο αυτί».)
Στον ελεύθερο χώρο έχουν τοποθετηθεί αραιά απλωμένα παντού πράσινα χαρτιά Α4 και
πάνω σε κάθε χαρτί έχει τοποθετηθεί μία μολυβοθήκη με διάφορους μαρκαδόρους. Τα
χαρτιά και οι μολυβοθήκες είναι τόσα όσα και τα παιδιά της τάξης.
Ο/η νηπιαγωγός με τη βοήθεια ενός ταμπουρίνου ή με τα δύο ξυλάκια δίνει διάφορους
ρυθμούς για περπατήματα στα παιδιά. Η οδηγία είναι κάθε παιδί να κινείται μόνο του
διατηρώντας τη σιωπή του περνώντας ανάμεσα από τα απλωμένα στο πάτωμα χαρτιά ΧΩΡΙΣ
ΝΑ ΤΑ ΠΑΤΑΕΙ και ανάμεσα από τους άλλους. Κατά τη διάρκεια της κίνησής του δε πρέπει
να αγγίζει ούτε να μιλά στους άλλους.
Ο ρυθμός που δίνει με το μουσικό όργανο ο/η νηπιαγωγός στην αρχή είναι σταθερός για
βάδισμα, χωρίς καμία εναλλαγή. Τα παιδιά προσπαθούν να περνούν από άλλους
καλύπτοντας όλες τις πιθανές διαδρομές στο χώρο της αίθουσας. Όταν τα παιδιά
καταφέρουν να συγκεντρωθούν και αποκτήσουν έναν καλό ρυθμό βαδίσματος τηρώντας
όλες τις οδηγίες (συγκέντρωση, κίνηση σε όλο το χώρο της αίθουσας, μη επικοινωνία με τους
γύρω), ο/η νηπιαγωγός δοκιμάζει και διαφορετικούς ρυθμούς με το μουσικό όργανο καθώς
και σταματήματα- παύσεις αυτών. Η διατήρηση της παύσης του ρυθμού διαρκεί περίπου 5
δευτερόλεπτα κατά τα οποία δεν πρέπει να ακούγονται ούτε τα παιδιά –όσο γίνεται.
Επιδιώκεται η συγκέντρωσή τους.
Ακολουθούν εναλλαγές ρυθμού. Σε κάθε παύση σταματούν κ.ο.κ. Οι ρυθμοί εναλλάσσονται
γρήγορα. Όταν ολοκληρωθεί η αυτή η φάση (υπολογίζονται 5 λεπτά), στο τελευταίο
σταμάτημα της μουσικής κάθε παιδί επιλέγει σε ποιο πράσινο χαρτί θα σταθεί και κάθεται
δίπλα στο χαρτί.
Αφού ολοκληρώθηκε το παιχνίδι ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν στο χαρτί τι τους έρχεται όταν ακούνε την λέξη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Ικανότητες επικοινωνίας:
«Καλωσορίζοντας τους εξωγήινους! » (Δραστηριότητα συνεργασίας ανά
ζεύγη. Ελεύθεροι αυτοσχεδιασμοί και τεχνικές θεάτρου. Αυτό-αξιολόγηση μαθητών/-τριών
σε Ολομέλεια)
(Προετοιμασία δραστηριότητας:
Πανί ή γάζα μεγάλου μεγέθους κόκκινου χρώματος (προαιρετικό)
Τα παιδιά έχουν χωριστεί σε δύο ομάδες επιλέγοντας εάν θέλουν να είναι στην ομάδα
των εξωγήινων ή στην ομάδα των ανθρώπων/γήινων.
Ξεκινάμε λοιπόν μέσα σε μία σύμβαση και λέμε στα παιδιά ότι: «έχουνε έρθει κάποιοι ωραίοι
και γλυκούληδες εξωγήινοι στο σχολείο μας σήμερα με χαρά να μας γνωρίσουν και έχουν
πάρα πολλά και ωραία και ενδιαφέρονται πράγματα να μας πουν για τον πλανήτη και τα μέρη
που ζούνε. Δυστυχώς όμως δεν μπορούν να μιλήσουν στη δική μας γλώσσα και θα χρειαστούν
κάποιον μεταφραστή».
Σε αυτό το σημείο χωρίζουμε τα παιδιά ανά ζεύγη. Πρέπει να είναι ένας εξωγήινος και ένας
γήινος μεταφραστής σε κάθε ζευγάρι. Μπορούν τα παιδιά να χωριστούν με δική τους επιλογή
ή εάν θεωρούμε ότι είναι πολύ έντονο το φαινόμενο του να πηγαίνουν όλοι με τους φίλους ή
με τους οικείους τους μπορεί ο/η νηπιαγωγός να μοιράσει εκείνη ή νος τα ζευγάρια
προκειμένου να δώσει την ευκαιρία και τη δυνατότητα και σε άλλα παιδιά να συνεργαστούν
μεταξύ του.
Έχουμε διαμορφώσει έναν ωραίο χώρο με ένα κόκκινο μεγάλο πανί (προαιρετικό είναι αυτό)
όπου ο γήινος καλωσορίζει τον εξωγήινο και αρχίζει η δράση. Η οδηγία είναι ότι ο εξωγήινος
μιλά σε μία γλώσσα ακαταλαβίστικη (αυτοσχεδιάζοντας φυσικά) και λέει μία ή δύο
προτάσεις, κάνει παύση δίνοντας χρόνο στον γήινο μεταφραστή του να μεταφράσει στο κοινό
όσα έχει ακούσει από τον εξωγήινο. Επισημαίνεται ότι η δραστηριότητα έχει ελεύθερο
αυτοσχεδιασμό και τα παιδιά χρειάζεται να αυτοσχεδιάζουν χωρίς να νιώθουν ότι
φιλτράρονται ή κρίνονται από τους άλλους όσα λένε. Μπορεί και αυτά που λένε να μην έχουν
ειρμό ή λογική σειρά. Αρκεί να καταφέρουν ένα ικανοποιητικό βαθμό συνεργασίας τα
ζευγάρια
Κατά την διάρκεια των εργαστηρίων
1) Καλέσαμε στο Νηπιαγωγείο μας την κ. Καραγεώργη Τσαμπίκα παιδαγωγό με ειδίκευση στην διαπολιτισμικότητα και την κ. Σοφία Ντίκα ψυχολόγο από το κέντρο Παράρτημα Ρομά του Δ.Ο.Π Ρόδου οι οποίες πραγματοποίησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα την συνεργασία σε όλα τα τμήματα του Νηπιαγωγείου μας.
το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλάμβανε
- Παραμύθι
- Συζήτηση
- Παιχνίδια σε ομάδες
Παραμύθι με χρήση Υπολογιστή
Παιχνίδια ανά ζεύγη
2) Παρακολουθήσαμε κουκλοθεατρική Παράσταση το παραμύθι “Μία Πετρόσουπα”
3. Παρακολουθήσαμε στον Υπολογιστή το animation ” Η ιστορία του Γκουιτσίνο”
και ζωγραφίσανε ανά ζεύγη :”τι τους έκανε εντύπωση από την ιστορία του Γκουιτσίνο”
4.Παίξαμε παιχνίδια σε ομάδες
Ανά ζεύγη.
Σε ομάδες με 4 παιδιά
Διαβάσαμε τα παραμύθια:
Ένας για όλους και όλοι για έναν.
“Ο Φεγγαροσκεπαστής”
Μετά την ανάγνωση και την επεξεργασία του παραμυθιού τα παιδιά αποφάσισαν να βοηθήσουν και εκείνα τον φεγγαροσκεπαστή να φτάσει στο Φεγγάρι . Αποφάσισαν να φτιάξουν με τον εαυτό τους 2 ανθρώπινες σκάλες ώστε να μπορεί ο Φεγγαροσκεπαστής να ανεβαίνει στο Φεγγάρι.
Ομαδική εργασία
Ακούσαμε τραγούδια που μιλούν για την συνεργασία.
ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ: “ΜΙΑ ΠΕΤΡΟΣΟΥΠΑ”
Το κουκλοθέατρο Καραμπόλα μαγειρεύει ένα παραμύθι για τη δύναμη το μοίρασμα και την προσφορά στο Νηπιαγωγείο μας τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024 και ώρα 9.30 π.μ
Η παράσταση
Ένας ταξιδιώτης με το ιπτάμενο ψαροποδήλατό του προσγειώνεται σε μια πολύχρωμη πολιτεία! Οι κάτοικοι όμως αυτού του τόπου είναι κλειδαμπαρωμένοι στα σπίτια τους. Τι να συμβαίνει άραγε στη χρωματιστή πολιτεία; Γιατί τα πορτοπαράθυρα είναι όλα κλειστά; Τι θα συμβεί όταν θα χτυπήσει την πρώτη πόρτα;
Ένα παραδοσιακό παραμύθι από την Πορτογαλία με χειροποίητες κούκλες και ζωντανή μουσική. Μια ιστορία που με πολύ χιούμορ και παιχνίδι θίγει θέματα ευαίσθητα και βαθιά ανθρώπινα. Τη δύναμη, την προσφορά, το μοίρασμα. Μπορεί μια πέτρα να φέρει τους ανθρώπους κοντά στη φύση τους;
27/09/2024 Πανελλήνια ημέρα Αθλητισμού
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2024-2025
Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2024-2025 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 9.30 π.μ στην αυλή του νηπιαγωγείου. Μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει ενημέρωση για τη λειτουργία του σχολείου. Αν είναι εφικτό στην ενημέρωση να μην παρευρίσκονται τα παιδιά.
Καλή Σχολική Χρονιά!!!!!!
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024
Με πολλή χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή αποχαιρετιστήρια γιορτή του Νηπιαγωγείου μας με τίτλο:
“Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ”
Τα παιδιά μας ήταν όλα υπέροχα και χάρισαν χαρά χρώματα και αισιοδοξία.
Στα παιδιά μας που αποφοιτούν και ανοίγουν τα φτερά τους για το Δημοτικό σχολείο ευχόμαστε:
Καλή πρόοδο , Υγεία και τα Καλύτερα. Οι δασκάλες τους από το πρώτο τους σχολείο δεν θα τα ξεχάσουν ποτέ.
Τους μικρούς μας μαθητές/τριες τους περιμένουμε τον Σεπτέμβρη να συνεχίσουμε το ταξίδι στην χαρά και στην γνώση.
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΡΟΔΟΥ
Φθάνοντας στο τέλος και αυτής της σχολικής χρονιάς τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας έκαναν τον καθιερωμένο περίπατο στον Όμιλο αντισφαίρισης Ρόδου στο Καρακόνερο .
Απόλαυσαν την διαδρομή, ήρθαν σε επαφή με το άθλημα της αντισφαίρισης , απόλαυσαν τα παιχνίδια με προπονητή του Ομίλου και ξεκουράστηκαν στην καφετέρια όπου έφαγαν το πρωινό τους.
Παρέα στον περίπατο μας ήταν και πολλοί γονείς του νηπιαγωγείου μας .
Ευχαριστούμε θερμά τον όμιλο αντισφαίρισης για την παραχώρηση του προπονητή και των γηπέδων και όλους τους γονείς για την πολύτιμη βοήθειά τους.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25
ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ
Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 εγγράφονται οι μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί από 1η Ιανουαρίου μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2020
Τα προνήπια (που έχουνγεννηθεί από 1η Ιανουαρίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2019) και ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο και την επόμενη χρονιά θα είναι νήπια γράφονται αυταπάγγελτα σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Για την εγγραφή οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)
γ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
δ) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ελέγχονται η ακρίβεια των στοιχείων των αιτήσεων που υπεβλήθησαν και αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα στους/στις ενδιαφερόμενους/ες για την αποδοχή ή μη της αίτησής τους καθώς και τους λόγους για τους οποίους η αίτηση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή
Μετά την αποδοχή της ηλεκτρονικής αίτησης, η προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών στο Νηπιαγωγείο θα γίνεται μετά από επικοινωνία σας με το σχολείο
στο τηλ: 2241061763 από 12.10 π.μ -13.00 μμ
προκειμένου να καθοριστεί η ακριβής ώρα προσέλευσης με την παράκληση να τηρούνται τα απαραίτητα μέτρα προστασίας .
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ με την έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα από αυτόν που υπέβαλλε την αίτηση εγγραφής, ότι συναινεί στην εγγραφή του προνηπίου στο Νηπιαγωγείο( Προσκομίζεται άμεσα για να γίνει η αποδοχή της ηλεκτρονικής αίτησης)
- ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ (δίνεται από το νηπιαγωγείο)
- ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ και (φωτοτυπία οι τελευταίες σελίδες με τα εμβόλια.
- ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ (Α.Δ.Υ.Μ.) συμπληρωμένο από τον Παιδίατρο
- ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο
Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες.
Σχολική περιφέρεια του 15ου Νηπιαγωγείου Ρόδου
Η σχολική του περιφέρεια περιλαμβάνει τις οδούς:
Άμστερνταμ, Ανταγόρα (μονοί>29και ζυγοί>28), Βαρσοβίας, Βελιγραδίου, Βεργίνας(μονοί και ζυγοί.>44), Βέρνης, Βερολίνου, Βιέννης, Βουκουρεστίου, Βρυξελλών, Δαμαγητού (μονοί>25), Δελφών(ζυγοί>18), Δουβλίνου, Ελσίνκι, Ευκλή(μονοί>25και ζυγοί>14), Ευρώπης, Καλλιπάτειρας( ζυγοί.>24), Καμύνδου,, Κοπεγχάγης, Κυρά της Ρω, Κυττάλων, Κωνσταντινουπόλεως, Λισαβόνας, Λονδίνου, Λουξεμβούργου, Μαδρίτης, Μαραθώνος(αριστερά από την πλευρά του 15ου νηπιαγωγείου), Μόσχας, Όσλο, Πάλμα Μαγιόρκας, Πανορμίτου, Παρισίων, Πέλλας, Πράγας, Ρόδου-Λίνδου(μονοί αριθμοί από 89 έως το συνοικισμό Απόλλων), Ρώμης, Σόφιας, Στοχκόλμης, Τρινακρίας, Χάγης.
- Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών και ακολουθώντας όλες τις
προβλεπόμενες από τις διατάξεις διαδικασίες, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4δ στο άρθρο 6
του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021
(Α΄ 25), ο/η Διευθυντής/ντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανέμει τα προνήπια/νήπια στα Νηπιαγωγεία
της περιοχής ευθύνης της Διεύθυνσής του/της, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των αιτήσεων και τις
διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΕΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
Πρώτες βοήθειες στο Νηπιαγωγείο: αντιμετώπιση απειλητικών καταστάσεων στον χώρο του σχολείου
Πραγματοποιήθηκε στον χώρο του 2ο Νηπιαγωγείου Κοσκινού το επιμορφωτικό σεμινάριο που συνδιοργάνωσαν οι προϊσταμένες των 15ου Νηπιαγωγείου και του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Κοσκινού με θέμα
” Πρώτες Βοήθειες στο Νηπιαγωγείο ”
με εισηγητή τον πρόεδρο της εθελοντικής ομάδας Διασώστες Ρόδου κ. Παναγιώτη Σπανό.
Οι εκπαιδευτικοί έλαβαν την βασική γνώση και δεξιότητες που απαιτούνται για την αντιμετώπιση καταστάσεων όπως
- επιληπτικής κρίσης
- κακώσεων κεφαλής και σπονδυλικής στήλης
- τραυματισμών
- λιποθυμίας
- αναφυλαξίας
- ρινορραγίας
- ξένων σωμάτων
- ενημερώθηκαν για την σωστή οργάνωση του φαρμακείου κ.λ.π
Το σεμινάριο είναι δεύτερο σχετικά με τις Πρώτες Βοήθειες. Στο πρώτο παρουσιάστηκαν οι δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο εκπαιδευτικός για την αντιμετώπιση ενός συμβάντος καρδιακής ανακοπής ή μιας πνιγμονής αλλά και τοποθέτηση ενός πάσχοντας που αναπνέει σε θέση ανάνηψης
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΟΝ Κ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΠΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΏΣΤΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ