ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ

Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον Υποθεματική: Οικολογική Συνείδηση φιλοζωία, τα δικαιώματα των ζώων .

Ομάδα δράσης μαθητών για την προστασία των ζώων συντροφιάς

ΣΤΟΧΟΙ

  • Να διακρίνουν τα ζώα σε δεσποζόμενα και αδέσποτα.
  • Να αναφέρουν τα αίτια της ύπαρξης των αδέσποτων.
  • Να αναφέρουν και να διακρίνουν τις διαφορές των δεσποζόμενων  και αδέσποτων ζώων.
  • Να κατονομάζουν τις συνέπειες τις ύπαρξης των αδέσποτων.
  • Να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης του ζητήματος (ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ)

Εργαστήριο  1ο  – Τα ζώα της γειτονιάς μου!

1η Δραστηριότητα

Καταιγισμός ιδεών. Ποια ζώα  βλεπετε στη γειτονιά σας;

20230425 115924

20230425 120452 Αντιγραφή     20230425 120455       20230425 115902

20230428 130712

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΖΩΟ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2η Δραστηριότητα 

Τα παιδιά προσπάθησαν  να τα ομαδοποήσουν ανάλογα με κάποιο χαρακτηριστικό τους π.χ ζουν και μέσα στο σπίτι , τα βλέπουμε στην αυλή, έχουν φτερά κλπ

3η Δραστηριότητα

Κινητικά παιχνιδια

  1. Χωρίζονται σε ομάδες και παρουσιάζουν το ζώο που τους έτυχε στην παρεούλα (παντομίμα)
  2. Αναγνωρίζουν τα ζώα από την φωνή τους
  3. Τραγούδι : Ότανθα πάω κυρά μου στο παζάρι

 

2ο Εργαστήριο 

   Τι χρειάζονται τα ζώα για να ζήσουν;

1η Δραστηριότητα

Τα παιδιά έφεραν στο σχολείο ζωάκια που έχουν στο σπίτι η φωτογραφίες ζώων που έχουν  στο  και μας μίλησαν για αυτά.

20230502 095823 Αντιγραφή   20230502 095732 Αντιγραφή

 

348359540 1631412554044997 7825320123285984541 n

Μετά από την παρουσίαση των παιδιών καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα :

Τα ζώα που φρόντιζαν για να επιβιώσουν χρειάζονται

Τροφή, νερό, καθαριότητα ,επίσκεψη στον κτηνίατρο , βόλτες και αγάπη.

348356256 2729379233869889 3802688781990330247 n

 

 

Εργαστήριο  3ο

ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΑ ΚΑΙ  ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ

Δραστηριότητα 1η

Δείχνουμε στα παιδιά χαρακτηριστικές εικόνες στο power point ( με την βοήθεια του βιντεοπροβολέα ) από αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα  και μας τα περιγράφουν. Αφού μας τα περιγράφουν  εντοπίζουμε τις διαφορές και καταλήγουμε σε ποια είναι τα αδέσποτα και ποια τα δεσποζόμενα.

2η Δραστηριότητα

Φυλλο εργασίας

Χωρίζουμε την Α4 στην μέση και τα παιδιά ζωγραφίζουν το ίδιο ζώο συντροφιάς στην μία μεριά σε δεσποζόμενο περιβάλλον και στην άλλη  σε αδέσποτο περβάλλον

 

Δραστηριότητα 3η 

Ανάγνωση παραμυθιών

  a7747ba70d4122f3962ba3e0a2a36bf4 1         1142

Φύλλα εργασίας πάνω στα βιβλία που διαβάσαμε.

348356068 6435279483203919 6246637653590560185 n     20230523 095424

  20230523 095428

20230523 095421346132043 1246096846294239 4461667344456123793 n

 

 

 

 

Δραστηριότητα 3η

ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ;

348358042 949548843031610 6250413329831202621 n

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ  ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ

Τι αρέσει  και τι δεν αρέσει στα ζωάκια μας.

346115880 232569666075675 7783378026171558035 n

 

 

Φύλλα αξιολόγησης  των εργαστηρίων’

346155080 928860731715534 706851457778045994 n    346155080 928860731715534 706851457778045994 n 1

20230523 104633    20230523 104635

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ

Τα παιδιά δημιούργησαν Αφίσα και  τοποθέτησαν την είδσοδο του Σχολείου για την ευαισθητοποίηση των γονιών και της γειτονιάς.

20230523 095446

ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

20230502 09591320230502 09584520230503 100938

346169776 920399732569990 2907732552145240900 n

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ :ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 15ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΕ ΕΡΑΝΟ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΕ ΕΡΑΝΟ ΤΟΥ Ε.Ε.Σ.Ρ

Στο πλαίσιο των Χριστουγεννιάτικων  Δράσεων του Νηπιαγωγείου μας  το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε  στο Έρανο που διοργάνωσε ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός Ρόδου για την παροχή τροφίμων σε 480 άπορες  οικογένειες του νησιού μας εν όψει του Πάσχα . Τα τρόφιμα θα μοιραστούν την Μ. Δευτέρα ώστε να περάσουν και αυτές οι οικογένειες Πάσχα με τις απαραίτητες  τροφές που χρειάζεται κάθε οικογένεια. Η συμμετοχή των παιδιών και των οικογενειών του Νηπιαγωγείου μας ήταν συγκινητική!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ 

 

20230405 092603   20230405 092019   20230405 092015   20230405 090616

20230405 090603

ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Εκπαιδευτικό σεμινάριο

 

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου παρακολούθησαν το εξαιρετικό σεμινάριο που διοργάνωσε η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου στο πλαίσιο της ενδοσχολικής Επιμόρφωσης  με θέμα  “ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ  ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ”  με εισηγήτρια την κ. Βολονάκη Ευαγγελία νηπιαγωγό και προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ψίνθου

20230403 18244520230403 183426

20230403 181159

 

20230403 19131220230403 182330

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΗΝ Κ. ΒΟΛΟΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Εθνικός ύμνος , απαγγελία του Θούριου , τραγούδια , παρέλαση χοροί!

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ !! ΖΗΤΩ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ

336618895 173222515573963 8256933933110735179 n

ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

ΥΓΕΙΑ: Ασφάλεια στο δρόμο

Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ.
Με ασφάλεια κυκλοφoρώ

 

 

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου:     Δεξιότητες μάθησης, δεξιότητες ζωής: σεβασμός και υπευθυνότητα.
Σύνδεση με τη Βασική Θεματική;    Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση

Μέσα από την συζήτηση με την ολομέλεια της τάξης ανιχνεύουμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες των παιδιών για το θέμα της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας. Ο ρόλος μας είναι εμψυχωτικός και συντονιστικός, προσπαθώντας μέσα από τις ερωτήσεις που υποβάλουμε στην ομάδα να προκύψουν απορίες που όμως δεν θα δώσουμε την απάντηση εμείς, αλλά θα ωθήσουμε τα παιδιά να σκεφτούν και να αναζητήσουν με ποικίλους τρόπους την απάντηση. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να αναφέρουν τις εμπειρίες τους και τους δίνουμε τις πρώτες βασικές ιδέες. Τίθεται ο αρχικός προβληματισμός.
Ενδεικτικές ερωτήσεις:
-Με ποιόν τρόπο έρχεστε στο σχολείο;
-Πεζοί, με αυτοκίνητο, με μηχανάκι ή με κάποιο άλλο μέσο μεταφοράς;
-Φοράτε κράνος όταν έρχεστε με το μηχανάκι των γονιών σας στο σχολείο;
-Φοράτε ζώνη ασφαλείας όταν είστε στο αυτοκίνητο;
-Υπάρχουν κανόνες που ρυθμίζουν την κυκλοφορία στον δρόμο;
-Ποιοι έφτιαξαν τους Κανόνες Οδικής Κυκλοφορίας;
– Γιατί;
-Εξαιρούνται των κανόνων τα μικρά παιδιά;
-Είναι ασφαλές να μιλάει ο/η οδηγός οχημάτων και δίκυκλων στο κινητό του τηλέφωνο όταν οδηγεί;
-Τι μπορεί να συμβεί σε αυτόν/ην και στους άλλους;
-Θεωρείτε ότι είναι σημαντικό να παίρνουμε μέτρα προστασίας για τον εαυτό μας;
Ανταλλάσσουμε απόψεις και μοιραζόμαστε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας.
*Δείχνουμε εικόνες με την κυκλοφορία στους δρόμους  

 

Με ποιο τρόπο έρχομαι στο σχολείο:

20230310 101207    20230310 101205

IMG 20230313 121941      IMG 20230313 122007     20230310 10120220230310 09524520230310 101158

Τι θέλετε να μάθουμε από το καινούργιο πρόγραμμα μας;

IMG 20230313 122122

 

Ανάγνωση παραμυθιού: «Καλώς τον κύριο Κ.Ο.Κ.» Συγγραφέας: Πιτσιδοπούλου Ελένη.

20230313 090715

 

Μαθαίνουμε τα σήματα και συζητάμε για την χρησιμότητά τους. Προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε τα σήματα που βλέπουμε μαθαίνοντας ποιο χρώμα σημαίνει απαγορεύεται και ποιο επιτρέπεται.

 

20230310 100448

Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ

20230310 100338

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ

     20230313 090729   20230317 101508

 

Φτιάχνουμε την γωνιά του κ. ΚΟΚ

20230310 100444

IMG 20230313 122105     IMG 20230327 130428 1         20230310 100438    20230310 095343

 

338396844 753024409727923 601441556782657603 n Αντιγραφή

ΓΩΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

Συζητάμε με την ομάδα για τη συμπεριφορά μας στο δρόμο ως πεζοί και τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε, πριν διασχίσουμε το δρόμο. Καταγράφουμε τους κανόνες σε ένα χαρτί

20230313 090646

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΑΡΑΜΘΙΟΥ “Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ  ΜΑΓΓΙΣΑΣ ΚΑΤΩΝΗ”  (ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΌΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΠΕΖΟΙ)

20230313 090648 1

Τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθώ όταν θέλω να διασχίσω έναν δρόμο.

Μάθαμε πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε μέσα στο αυτοκίνητο

  • που πρέπει να καθόμαστε
  • ότι πάντα πρέπει να φοράμε την ζώνη μας
  • δεν ενοχλούμε τον οδηγό
  • δεν βγάζουμε χέρια και κεφάλι από τα παράθυρα του αυτοκινήτου

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ 

1.Παιχνίδι με φανάρι:  Τα παιδιά κυκλοφορούν» σαν οχήματα στην τάξη και όταν σηκώσει ο/η νηπιαγωγός το φανάρι με το πράσινο χρώμα προχωράνε, με το πορτοκαλί επιβραδύνουν και με το κόκκινο σταματάνε.
2.Χωριζόμαστε σε ομάδες των δύο. Παίρνουμε μεγάλα χαρτόκουτα και τα βάφουμε, τα κόβουμε και τα φτιάχνουμε αυτοκίνητα που να χωρούν οδηγό και επιβάτη. Βγαίνουμε στην αυλή του σχολείου και παίζουμε τους οδηγούς και τους πεζούς, ακολουθώντας τους κανόνες που έχουμε ήδη συζητήσει. Κατασκευάζουμε δρόμους διπλής κατεύθυνσης στο προαύλιο χώρο του σχολείου με κιμωλίες, διαβάσεις και φανάρια. Ένα παιδί γίνεται τροχονόμος που ρυθμίζει την κυκλοφορία.

20230317 113623

*Περίπατος στη γειτονιά του σχολείου. Οργανώνουμε περίπατο στην περιοχή του σχολείου με σκοπό την παρατήρηση, την καταγραφή και τη φωτογράφηση πινακίδων, φαναριών, διαβάσεων, πεζοδρομίων.

Επιστρέφοντας στο σχολείο αξιολογούμε τον περίπατό μας και τις παρατηρήσεις μας και επεξεργαζόμαστε τα συμπεράσματά μας. Κάνουμε την καταγραφή τους.
Ποια σήματα θα έπρεπε να υπάρχουν στον ΚΟΚ και δεν υπάρχουν στην γειτονιά μας

 

Τι πρέπει να φοράω και πως συμπεριφέρεται ο μικρός ποδηλάτης

Ανάγνωση παραμυθιού.

 

 

IMG 0137 1

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ

 

IMG 20230329 081736

Ποίημα ¨Η ποδηλάτισσα

 

Από όλη τη διαδικασία που ακολουθήσαμε, θέλαμε να ευαισθητοποιήσουμε τόσο τους γονείς αλλά και την ευρύτερη κοινότητα για να ακολουθούν τους κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής και να καταλάβουν την σπουδαιότητά τους. Θέλαμε να τους επισημάνουμε τις τυχόν παραλείψεις στο θέμα της κυκλοφοριακής ασφάλειας που έχουμε εμείς ανακαλύψει. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και η κάθε ομάδα συνέθεσε  μια αφίσα την οποία  αναρτήσαμε σε διάφορα σημεία στο χώρο του σχολείου αλλά και στη γειτονιά μας. Χρησιμοποιήσαμε χαρτόνια, όπου η κάθε ομάδα ζωγραφίζει με μαρκαδόρους και έγραψε το μήνυμα που θέλει να διαδώσει. Τα παιδιά αποφασίσανε με τι ήθελαν να ασχοληθούν .Κάποια ζωγράφισαν και κάποια έγραψαν το μήνυμα με την βοήθεια του/της εκπαιδευτικού. Ο/η εκπαιδευτικός γράφει σε χαρτί το μήνυμα που τα παιδιά συντάσσουν και στην συνέχεια τα παιδιά το αντιγράφουν (π.χ. Φοράτε πάντα τη ζώνη ασφαλείας όταν βρίσκεστε στο αυτοκίνητο) και αποφασίσανε σε ποιο σημείο θα τοποθετήσουν την αφίσα που θα δημιούργησαν , μέσα και έξω από το σχολείο.

 

 

 

IMG 20230327 092629

Κατασκευή Μακέτας

 

20230317 101451

Δημιουργία Αφίσας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20230317 102745

Φύλλο εργασίας για μαθηματικά

 

Το Εργαστήριο μας έκλεισε με την επίσκεψη της ΕΥ.ΘΥ.ΤΑ στο Νηπιαγωγείο μας όπου τα παιδιά παρακολούθησαν το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα : “Ασφαλώς Κυκλοφορώ”

338552826 617338239774440 3371701598040822491 n      338719345 127827560258908 4777589286726766757 n Αντιγραφή    338534593 1922624968083702 3302330810047839768 n Αντιγραφή    

 

 

Εγγραφές για το σχολικό έτος 2023-24

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-24

ΑΠΟ  1  ΕΩΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ

 

Στα Νηπιαγωγεία για  το σχολικό έτος 2023-24  εγγράφονται  οι μαθητές/τριες

από    1 η Ιανουαρίου μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2019.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/uses

    από 01 μέχρι και 20 Μαρτίου 2023 

Μετά την αποδοχή της ηλεκτρονικής αίτησης, η προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών στο Νηπιαγωγείο θα γίνεται μετά από επικοινωνία σας με το σχολείο

     στο τηλ: 2241061763 από 12.10 πμ -13.10 μμ

 προκειμένου να καθοριστεί η ακριβής ώρα προσέλευσης με την παράκληση να τηρούνται τα απαραίτητα μέτρα προστασίας .

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

1.ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ( Προσκομίζεται  άμεσα για να γίνει η αποδοχή της ηλεκτρονικής αίτησης

  1. ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ (δίνεται από το νηπιαγωγείο)
  2. ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ και (φωτοτυπία οι τελευταίες σελίδες με τα εμβόλια.
  3. ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ (Α.Δ.Υ.Μ.) συμπληρωμένο από τον Παιδίατρο
  4. ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ (απόδειξη ΔΕΗ, Ε1,κλπ).

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ

ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ   ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΚΑΙ

ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και γίνονται δεκτές όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Η  προσκόμιση των δικαιολογητικών θα πραγματοποιείται καθημερινά

από 01/3/2023 έως 20/03/2023               

 και ώρες 12.10- 13.10

 EΜΑΙΛ:  mail@15nip-rodou.dod.sch.gr

 

Τα προνήπια που ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο μας και  την επόμενη χρονιά θα είναι νήπια γράφονται αυταπάγγελτα .
 
 

                            Σχολική περιφέρεια του 15ου Νηπιαγωγείου Ρόδου

Η σχολική του περιφέρεια περιλαμβάνει τις οδούς:

Άμστερνταμ, Ανταγόρα (μονοί>29και ζυγοί>28), Βαρσοβίας, Βελιγραδίου, Βεργίνας(μονοί και ζυγοί.>44), Βέρνης, Βερολίνου, Βιέννης, Βουκουρεστίου, Βρυξελλών, Δαμαγητού (μονοί>25), Δελφών(ζυγοί>18), Δουβλίνου, Ελσίνκι, Ευκλή(μονοί>25και ζυγοί>14), Ευρώπης, Καλλιπάτειρας( ζυγοί.>24), Καμύνδου,, Κοπεγχάγης, Κυρά της Ρω, Κυττάλων, Κωνσταντινουπόλεως, Λισαβόνας, Λονδίνου, Λουξεμβούργου, Μαδρίτης, Μαραθώνος(αριστερά από την πλευρά του 15ου νηπιαγωγείου), Μόσχας, Όσλο, Πάλμα Μαγιόρκας, Πανορμίτου, Παρισίων, Πέλλας, Πράγας, Ρόδου-Λίνδου(μονοί αριθμοί από 89 έως το συνοικισμό Απόλλων), Ρώμης, Σόφιας, Στοχκόλμης, Τρινακρίας, Χάγης.

 

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ -ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και
Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του
νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
    «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
    κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
    Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
    Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  •  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
    συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
    μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

  Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με
το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες
κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία
εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των
τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν
να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το
τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του
νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε
με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή
εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο
έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,
εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο
(Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο
Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου
γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους
επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να
ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η
Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι
σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή
σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της
ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Δ/ΝΤΗ /ΤΡΙΑ – ΠΡΟΙΣΤΑΜΝΕΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Σύμφωνα με το άρθρο 3 της υπ’. αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και
Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι για τη διαχείριση των αιτήσεων, ο/η Διευθυντής/ντριαΠροϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας
Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης σε Υπηρεσίες (Single
Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της
σχολικής μονάδας, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η ίδιος/α. Ο/Η Διευθυντής/ντριαΠροϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:
α) αποδοχή της αίτησης
β) επιστροφή της αίτησης στους γονείς/κηδεμόνες
υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να
γίνουν στην αίτηση
γ) προώθηση της αίτησης στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
που υπάγεται το Νηπιαγωγείο
σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.


Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του προνηπίου/νηπίου
στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το
πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

 

ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 

Σύμφωνα με το άρθρο 4 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767 ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και
Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι το αρμόδιο τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της
Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της
Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης σε Υπηρεσίες
(Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού
της Διεύθυνσης, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η οικείος/α Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης.
Ο/Η οικείος/α Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή»
παρακολουθεί την πορεία των αιτήσεων σε κάθε Νηπιαγωγείο της περιοχής ευθύνης της Διεύθυνσης
Εκπαίδευσης και διαχειρίζεται (παρ 2 του άρθρου 4 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) τις πιθανές αιτήσεις
6
που έχουν προωθηθεί από τους Διευθυντές/ντριες-Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων, προβαίνοντας σε
ενέργειες όπως:
α) επιστροφή της αίτησης στο ίδιο Νηπιαγωγείο, το οποίο της προώθησε την αίτηση ή
β) προώθηση της αίτησης σε άλλο Νηπιαγωγείο αρμοδιότητας της ίδιας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης.
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προβαίνει σε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται προκειμένου
να διορθωθούν λάθη και παραλείψεις των αιτήσεων. Για τον σκοπό αυτό δύναται να έρχεται σε
επικοινωνία, πέρα από τους/τις Διευθυντές/ντριες -Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων, και με τους
γονείς/κηδεμόνες.
Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών και ακολουθώντας όλες τις
προβλεπόμενες από τις διατάξεις διαδικασίες, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4δ στο άρθρο 6
του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021
(Α΄ 25), ο/η Διευθυντής/ντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανέμει τα προνήπια/νήπια στα Νηπιαγωγεία
της περιοχής ευθύνης της Διεύθυνσής του/της, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των αιτήσεων και τις
διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

 

 

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Όμορφες μαγικές στιγμές έζησαν τα παιδιά μας την Τσικνοπέμτη με την παρουσία του μάγου Gathan στο Νηπιαγωγείο μας .

Τα  εντυπωσιακά μαγικά κόλπα με κέρματα ,μαντήλια ,ομπρέλες , οι εξαφανίσεις  ,οι αιωρήσεις κ.α άφησαν άφωνους τους μικρούς μας μαθητές . Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά όλη την διάρκεια της μαγικής παράστασης και  πέρασαν 2 ώρες με χιούμορ και άφθονο γέλιο.

Μετά το τέλος της παράστασης ο μάγος χάρισε στα παιδιά μπαλόνια (σπαθιά και ζώα)

Ευχαριστούμε  πολύ τους γονείς του Νηπιαγωγείου μας που με την χρηματική τους συνδρομή συμβάλλουν στις δράσεις του Νηπιαγωγείου .

 

Μπορεί να είναι εικόνα 11 άτομα, παιδί, όρθια άτομα και εξωτερικοί χώροι

 

 

Μπορεί να είναι εικόνα 7 άτομα, παιδί, όρθια άτομα και εξωτερικοί χώροι

 

Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα, όρθια άτομα και εξωτερικοί χώροι

 

 

ε

ΣΤΕΑΜ Και η ΓΗ γυρίζει….

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

 

ΣΤΕΑΜ και η ΓΗ γυρίζει”               ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΚΑΙ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 

 Πρώτο εργαστήριο Γνωριζόμαστε από κάπου;

Γίνονται δραστηριότητες γνωριμίας μεταξύ της ομάδας αλλά και πρόκλησης
ενδιαφέροντος για το θέμα, δημιουρώντας το συναισθηματικό περιβάλλον για τους
μικρούς μαθητές μας προκειμένου να δημιουργήσουμε δεσμούς και τα μικρά παιδιά
να απολαμβάνουν απόλυτα τη θετική ενίσχυση και τον έπαινο

Δεύτερο εργαστήριο

Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά….τα παιδιά μέσα από
βίντεο Artificial Intelligence καλούνται να μάθουν τους πλανήτες του Ηλιακού
συστήματος και να οπτικοποιήσουν τη σκέψη τους με τη δημιουργία ενός
εννοιολογικού χάρτη ενώ να εκφραστούν με δημιουργικό και βιωματικό τρόπο να
αναπαραστήσουν την τροχιά που έχουν οι πλανήτες και ο Ήλιος εξασκώντας την

 

330512920 1175911776395078 9172114332913355402 n

ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ

20230206 114510 1

ΕΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗΣ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ

20230125 101018   

248340150 335155448536755 5331619117381561393 n           330514966 1273764800011867 8563597589107120141 n  

 

20230207 092450

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 20230203 102907

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ  ΤΗΝ ΚΥΚΛΙΚΉ ΤΡΟΧΙΑ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ

 

20230124 120138

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ

 

 

 

 

 

20230124 120834

ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ

20230125 101038

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20230124 120756 1

ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

 

 

 

Τρίτο εργαστήριο

Ο Ήλιος μας, η πηγή της ζωής μας….τα παιδιά καλούνται
γνωρίσουν τον Ήλιο και τα χαρακτηριστικά του και συνδέουν τον Ήλιο με τη
Μυθολογία αφήνοντας τη δημιουργικότητα τους να εξωτερικευτεί

 

IMG 20230207 090741 1

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΟΥ

 

IMG 20230208 114636

ΗΛΙΟΣ :ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΟΥ  ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΧΤΥΛΟΜΠΟΓΙΑ

 

 

 

 

330410515 1438286023245635 8746040299771342454 n

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΙΟΥ ΜΕ ΧΑΡΤΟΝΙΑ ΚΑΝΣΟΝ

 

Τέταρτο εργαστήριο Ήλιε, Γη, Σελήνη. Μέρα ή Νύχτα; τα παιδιά καλούνται να
γνωρίσουν την κίνηση της Γης μέσα από βίντεο Artificial Intelligence, να κατανοήσουν
μέσα από πειραματισμό, την εναλλαγή ημέρας και νύχτας.

 

328330604 1380512866032078 4052744170819646296 n

ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΜΠΑΛΟΝΙ : ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΟΥ

 

 

ΗΜΕΡΑ -ΝΥΧΤΑ

 

20230206 114455

ΗΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ :ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

330786028 1420800432019128 199444270152525233 n

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΗΝ ΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΜΠΑΛΟΝΙΟΥ

 

ΗΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗ

ΜΟΤΙΒΟ ΗΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ

Άνοιγμα φωτογραφίας                                        

 

Έκτο εργαστήριο

Ταξίδι στη Σελήνη… τα παιδιά θα γνωρίσουν τη Σελήνη και
τα χαρακτηριστικά της, την επιφάνειά της, την απόσταση Σελήνης -Γης μέσα από
παρακολούθηση Artificial Intelligence βίντεο, πειραματισμό και βιωματική
προσέγγιση, αλλά και εικαστική απεικόνιση των γνώσεών τους.

Η ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ

20230207 115857

 

 

20230207 115841

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΗΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ

20230207 115829

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΕΛΗΝΗΣ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ ΚΑΙ ΠΙΝΕΛΑ

330429546 1527586047731770 1515790334165790794 n

 

 

Έβδομο εργαστήριο

Τι γνωρίζαμε; Τι γνωρίζουμε; τα παιδιά θα συγκρίνουν τους
εννοιολογικούς χάρτες της αρχής και του τέλους για να ανακαλύψουν τι γνώριζαν και
τι έμαθαν, θα εξοικειωθούν με quiz και ψηφιακά εργαλεία εμπέδωσης και τέλος θα
δημιουργήσουν μια μακέτα με πλαστελίνη μέσα από ομαδοσυνεργατική διαδικασία

 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

ΕΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

 

 

20230126 121604 1

ΜΑΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΧΑΡΤΟΝΙ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ

 

 

 

ΑΛΛΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

20230213 094920

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ BEE BOOT ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

20230213 094928

ΤΟ BEE BOOT TAΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

20230203 120523

ΣΕΙΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΥΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

330355550 582171373774204 1543641048792363477 n

ΠΑΙΧΝΙΔΙ : ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟ  ΦΕΓΓΑΡΙ

20230206 090712

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

330400955 581520683575705 6351228773856721207 n

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΕΘΟΝΤΑ; ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

ΣΕΙΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ

20230126 121623 1

ΚΟΛΑΖ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΥΡΑΥΛΟΥ -ΣΥΝΘΕΣΗ    ΟΝΟΜΑΤΟΣ

 

 

 

 

 

 

 

Ο ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ  : ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

   

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ” ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ”

Πραγματοποιήθηκε  την Παρασκευή 3/2/2023 και ώρα 4.00μ.μ στο Νηπιαγωγείο μας το εκπαιδευτικό σεμινάριο

” Παιδαγωγική προσέγγιση στον Αυτισμό”

που διοργάνωσε η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου . Εισηγήτρια ήταν η Κ. Ειρήνη Πελεκάνου ειδική παιδαγωγός του Κέντρου Παροχής στήριξης παιδιού και εφήβου του ΔΟΠ. Το σεμινάριο παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου. Μετά το τέλος της εισήγησης ακολούθησε συζήτηση.

 

325913291 6255362181161344 3706769430583951185 n      324656410 583715076537533 5111027510562950253 n 2

329153437 700270925165156 7982017969816017002 n329078084 693586259225247 8523712082335037089 n

 

 

324599223 2139333172903587 1649784852449260735 n    325045394 649562536940594 2785340351227969745 n                        325254458 2142381689292363 8405995803294451055 n

 

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ Κ. ΕΙΡΗΝΗ ΠΕΛΕΚΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ

ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

 

Την Παρασκευή 20/1/2023 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας ομιλία με θέμα :

Διαταραχές και γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Προβληματισμοί συζήτηση , προτάσεις.

Εισηγητής ήταν ο  κ Ματθαίος Παυλίδης λογοπαθολόγος του Κέντρου παροχής στήριξης παιδιού , εφήβου και οικογένειας του Δημοτικού Οργανισμού Πρόνοιας του Δήμου Ρόδου. Την  παρουσίαση παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας και οι γονείς. Μετά την παρουσίαση ακολούθησαν  ερωτήσεις και συζήτηση με γονείς και εκπαιδευτικούς.

 

 

 

326508643 756084238837164 3911137962237445158 n

 

321897074 1556834074817278 5511691071598533981 n  

326463174 1561856674278665 8698248343598255029 n

 

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Παυλίδη Ματθαίο για την εξαιρετική παρουσίαση .