Παρακολούθηση Προγράμματος Πρόληψης και Αγωγής Στοματικής Υγείας
Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 τα παιδιά του 15ου Νηπιαγωγείου Ηρακλείου παρακολούθησαν Πρόγραμμα Πρόληψης και Αγωγής Στοματικής Υγείας” Δόντια δυνατά-Χαρούμενα παιδιά.” Το περιεχόμενο του προγράμματος περιλάμβανε: Στοματική υγεία. Τι είναι η τερηδόνα. Πώς βουρτσίζουμε τα δόντια. Διατροφή και στοματική υγεία . Διαδραστικά παιχνίδια.Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανήκει στο πλαίσιο δράσεων του ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ και είναι εγκεκριμένο από την 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης και τα αρμόδια Υπουργεία (Υγείας και Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού)
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε από οδοντιατρική εξέταση από τις οδοντιάτρους. Τις ευχαριστούμε πολύ!!!
















