“Διατροφή στην παιδική ηλικία”

Στα πλαίσια της ενδυνάμωσης των σχέσεων του σχολείου με την οικογένεια και την επιμορφωτική υποστήριξη, των γονέων-κηδεμόνων για διάφορα ζητήματα που άπτονται της ανάπτυξης των μαθητών/-ητριών ετοιμάσαμε, με τη συνεργασία ειδικών επιστημόνων, μια σειρά εκδηλώσεων-συζητήσεων, διαδικτυακών ή δια ζώσης, με πολύ ενδιαφέροντα θέματα.
Ξεκινήσαμε  με ένα πολύ ελκυστικό και χρήσιμο θέμα, σχετικά με την παιδική διατροφή.
Διατροφή
Η κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος, κυρία Εύη Κρεμμύδα ( @evikremmyda ), παρουσίασε σε γονείς, εκπαιδευτικούς και παιδιά, με πολύ ελκυστικό τρόπο, πληροφορίες, συμβουλές, ιδέες αλλά και ενδιαφέρουσα βιβλιογραφία σχετικά με τη διατροφή στην παιδική ηλικία.
Η εκδήλωση ήταν διαδικτυακή και πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Μαΐου 2022.
collage Η εισηγήτρια είχε την ευγενή καλοσύνη να μας παραχωρήσει υλικό από την παρουσίαση για να μοιραστεί σε όλους, είτε παρακολούθησαν την εκδήλωση είτε όχι. Την ευχαριστούμε πολύ για όλα και κυρίως για την προθυμία της να είναι κοντά μας σε παρόμοιες δράσεις!!!
https://blogs.sch.gr/15nipgalats/files/2022/06/ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΣΤΗΝ-ΠΑΙΔΙΚΗ-ΗΛΙΚΙΑ.pdf

Ένας …. πολύ! ….γεμάτος Μάιος

Γυρίσαμε από το Πάσχα με πολλή όρεξη, ξεκούραστοι κι έτοιμοι να ολοκληρώσουμε τη σχολική μας χρονιά.

Ομαδική εργασία από το ολοήμερο τμήμα

Για τη γιορτή της μητέρας

 

 

Ζωγραφιές για το Μάιο
Γράμματα και αριθμοί

 

 

 

 

 

 

 

 

Ζυμώσαμε και μάθαμε για το σιτάρι,  το αλεύρι και το ψωμί

Οι φοιτήτριες, που μας παρακολουθούσαν όλη τη χρονιά, ολοκλήρωσαν τις εργασίες τους με την αλφαβήτα σε εικονόλεξα

Την τιμητική τους είχαν, βέβαια, λουλούδια, χελιδόνια, έντομα και φρούτα

 

 

Εργασίες του ολοήμερου για τον κότσυφα και το γλάρο και γλάροι πολλοί!

 

 

Έτοιμοι να υποδεχτούμε το καλοκαίρι!!! (με μέδουσες)

Μείνετε συντονισμένοι γιατί ολοκληρώσαμε και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αλλά έρχονται και ΠΟΛΛΑ καλοκαιρινά!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Εργαστήρια Δεξιοτήτων- 4ος θεματικός κύκλος – Ενδιαφέρομαι και ενεργώ

Στον 4ο θεματικό κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.

και ενεργώ

Ξεκινήσαμε, προσφέροντας στα παιδιά μπαλόνια, τα οποία τα μεταμόρφωσαν σε ένα φίλο τους και συζητήσαμε τι χρειάζεται ο φίλος μας για να αισθάνεται ασφαλής και χαρούμενος. Πετάξαμε τα μπαλόνια ψηλά και προσπαθήσαμε να προστατέψουμε το φίλο μας ή και των άλλων. Μετά συζητήσαμε αν ήταν εύκολο και τι πρέπει να κάνουμε για αισθάνονται όλοι προστατευμένοι και χαρούμενοι.

Καταγράψαμε αυτά που χρειαζόμαστε και τα ζωγραφίσαμε
Σκορπίσαμε στην τάξη εικόνες που απεικονίζουν τα δικαιώματα και με μουσική υπόκρουση το τραγούδι “Εσύ κι εγώ μαζί” του Πανούση, τα παιδιά περιφέρονταν στην τάξη παρατηρώντας τις εικόνες. Σιγά σιγά τις μαζέψαμε, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα που είχε κάθε εικόνα. Περιηγηθήκαμε στην ιστοσελίδα της UNICEF και είδαμε εικόνες με δικαιώματα, συζητώντας γι’ αυτά και το έργο της οργάνωσης.
Διαβάσαμε ιστορίες και είδαμε βιντεάκια με θέμα τη διαφορετικότητα και διαπιστώσαμε ότι παρόλο που είμαστε όλοι διαφορετικοί, έχουμε τα ίδια δικαιώματα και πρέπει να προστατεύονται.
Ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίες περιπτώσεις όπου είναι σεβαστά τα δικαιώματα.
Είδαμε την ιστορία “η ζωή στη Λουλουδόπολη” , https://youtu.be/d_Zqzs4l6ac , τη συζητήσαμε και τη δραματοποιήσαμε

 

Δώσαμε την υπόσχεση, να φροντίζουμε για τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων- 3ος θεματικός κύκλος – Περιβάλλον

Ο 3ος θεματικός κύκλος στα εργαστήρια δεξιοτήτων είχε σαν αντικείμενο την οικολογία και δώσαμε τον τίτλο, “Ανακύκλωση όλοι μαζί για να σώσουμε τη γη”

Ξεκινήσαμε από τη διερεύνηση των γνώσεων των παιδιών με ένα εννοιολογικό χάρτη και μετά παρακολουθήσαμε πολλά ενημερωτικά βίντεο, τα οποία συζητούσαμε παράλληλα.

Κάναμε σχετικές δραστηριότητες συζητώντας για εναλλακτικές χρήσεις διαφόρων αντικειμένων, για την ανακύκλωση, την επαναχρησιμοποίηση, την κομποστοποίηση και την οικονομία των υλικών.

Μάθαμε να ξεχωρίζουμε το σήμα της ανακύκλωσης και διαβάσαμε σχετικά παραμύθια και ενημερωτικά βιβλία όπως “ο κύριος Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια”, το “Σκουπιδιστάν”, “Μικροί οικολόγοι”.

Μάθαμε τη λέξη ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και παίξαμε με σχετικές λέξεις

Ζωγραφίσαμε το σήμα της ανακύκλωσης
Παίξαμε με σχετικές εικόνες και βρήκαμε τις λέξεις

 

Κάναμε συνθέσεις με ανακυκλώσιμα υλικά
αλλά και δημιουργήσαμε εικόνες από άχρηστες εφημερίδες

 

Παρακολουθήσαμε ιστορίες, τις δραματοποιήσαμε και ενημερωθήκαμε ώστε να μπορούμε να προστατέψουμε το περιβάλλον!

Ήρθε, ήρθε η Πασχαλιά …

Επιτέλους, μετά από 2 χρόνια, ξανά, στο σχολείο μας, η προετοιμασία του Πάσχα, δια ζώσης! Ιστορίες, κατασκευές, παιχνίδια, “ασκήσεις”, παρασκευές

Βάψαμε αυγά από χαρτόκουτα και τα μετατρέψαμε σε λαγούς.

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας
Ζωγραφίσαμε αυγά, φτιάξαμε κάρτες-κοτοπουλάκια, κόβαμε τα ποδαράκια της κυρά-Σαρακοστής, ενώ μας επισκέφτηκαν τα παιδάκια του συστεγαζόμενου σχολείου και μας είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου.
Βάψαμε αυγά

 

Ζυμώσαμε και ψήσαμε Λαζαράκια. Αγγίξαμε το χλιαρό νερό, μυρίσαμε τα μυρωδικά που βάλαμε, ανακατέψαμε και πλάσαμε με τα χεράκια μας, πανέμορφα και πεντανόστιμα Λαζαράκια.

 

 

Φτιάξαμε καλαθάκια και  τα γεμίσαμε με λιχουδιές, τα αυγά μας και τα Λαζαράκια μας.
Φτιάξαμε και στεφάνια με αυγά και λουλούδια για να συνδυάσουμε το Πάσχα με την Πρωτομαγιά, αφού επιστρέφουμε μετά από αυτή.
Βάψαμε γυάλινα βαζάκια για να φτιάξουμε φαναράκια
Διαβάσαμε βιβλία και συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας

 

Η ψυχολόγος μας, μας διάβασε ακόμα μια όμορφη ιστορία, την οποία συζητήσαμε και δραματοποιήσαμε.

 

Την τελευταία μέρα διασκεδάσαμε παίζοντας αυγουλοδρομίες!
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!

Σε ανοιξιάτικους ρυθμούς …

Μετά τις Απόκριες αρχίσαμε να ασχολούμαστε με τη σημαντική διπλή γιορτή του Μάρτη οπότε κινήθηκε ανάλογα η καλλιτεχνική μας δραστηριότητα και διακόσμηση της τάξης  😉

Ετοιμάσαμε τα ποιήματά μας, βασισμένα σε πίνακες ζωγραφικής, οι οποίοι σχετίζονταν με τον Ευαγγελισμό και την Επανάσταση του 1821

Έτσι, ετοιμάσαμε τη γιορτή μας, κατασκευές, διαβάσαμε πολλά σχετικά βιβλία και συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας, βασισμένα στα θέματά μας.

 

Παράλληλα, ασχοληθήκαμε με λουλούδια, πεταλούδες, χελιδόνια, το Μ του Μάρτη …

 

Η ψυχολόγος μας συνεχίζει την αφήγηση και δραματοποίηση όμορφων ιστοριών που ενθουσιάζουν τα παιδιά.

Και ήρθε ο Απρίλης με τα ψέματά του αλλά και την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου κι ετοιμάσαμε σελιδοδείκτες με αγαπημένα παραμύθια

Φυσικά διαβάσαμε και ζωγραφίσαμε την ιστορία του από τα βιβλία της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου και στολίσαμε την τάξη μας με χελιδόνια.

Όλο αυτό το διάστημα δουλεύουμε και τον 3ο κύκλο από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αλλά γι’ αυτά θα τα πούμε σε άλλη ανάρτησή μας. Να είστε σε αναμονή …!!!

Καλώς το καρναβάλι!

Παραλάβαμε με μεγάλη χαρά, τον έπαινό μας από το Χαμόγελο του Παιδιού για τα είδη που είχαμε προσφέρει τα Χριστούγεννα

Αφού είχαμε κάνει μια εισαγωγή στα αποκριάτικα συνεχίσαμε σ’ αυτό το θέμα και τις επόμενες δραστηριότητές μας. Είδαμε βίντεο με έθιμα και δρώμενα αποκριάτικα από όλη την Ελλάδα αλλά και από το καρναβάλι της Βενετίας, όπου θαυμάσαμε τις περίτεχνες μάσκες και στολές.

Διαβάσαμε τον Αρλεκίνο της Ζωρζ Σαρρή και είδαμε σχετικό βίντεο. Φτιάξαμε ομαδικά τον Αρλεκίνο της τάξης μας με κομματάκια υφάσματος.

Είδαμε στον υπολογιστή πίνακες ζωγραφικής με θέμα τον αρλεκίνο και ζωγραφίσαμε το δικό μας όπως ο Πικάσο.

 

Διαβάσαμε, επίσης, το Καρναβάλι των ζώων και παίξαμε τα ζώα. Έτσι την Τσικνοπέμπτη φύγαμε από το σχολείο σαν … λιοντάρια! Ζωγραφίσαμε τα ζώα και αντιστοιχίσαμε μουσικά όργανα με φωνές ζώων.

 

 

 

Περάσαμε στον επόμενο αριθμό με διάφορες δραστηριότητες, το 5

Το επόμενο βιβλίο που διαβάσαμε, “‘Ηταν ένα μικρό χαρτάκι” και μετά ζωγραφίσαμε τι θα γινόμαστε εμείς αν ήμασταν χαρτάκια.

Φτιάξαμε το αστείο βιβλίο με αποκριάτικες φιγούρες
Κατασκευάσαμε βενετσιάνικες μάσκες και κλόουν
Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας με κλόουν και μπαλόνια
Είδαμε το καρναβάλι του Μιρό και ζωγραφίσαμε το δικό μας
Παίξαμε πολλά παιχνίδια
Μασκαρευτήκαμε και διασκεδάσαμε

 

 

Οι χαρταετοί μας, μοναδικοί!!!
.jpg
Με την ψυχολόγο τα παιδιά, άκουσαν και δραματοποίησαν όμορφες ιστορίες

Φυσικά, όταν μπήκε κι ο Μάρτης, διαβάσαμε τη σχετική ιστορία και τη ζωγραφίσαμε και ασχοληθήκαμε και με την κυρά Σαρακοστή γιατί ως γνωστόν, ….

 

 

 

“Λείπει ο Μάρτης απ’ τη Σαρακοστή;”

Εργαστήρια Δεξιοτήτων- 2ος θεματικός κύκλος – Ευ ζην

ζην

Ολοκληρώθηκε ο 2ος θεματικός κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που αφορά στο Ευ ζην όπου ασχοληθήκαμε με τη στοματική υγιεινή μέσα από το πρόγραμμα: Για δόντια γερά, τρώω υγιεινά.

Βασικοί στόχοι:

  • Καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού
  • Κατανόηση της άμεσης σχέσης της ποιότητας της διατροφής με την ποιότητα της ζωής μας και τη σωματική μας πληρότητα και ευεξία
  • Να γνωρίσουν το ρόλο της στοματικής κοιλότητας καθώς και την υγεινή της
Ξεκινήσαμε το πρόγραμμα συζητώντας και ζωγραφίζοντας το αγαπημένο μας φαγητό και φρούτο

 

Διαβάσαμε το βιβλίο, Η κυρά Διατροφή πρώτη στη μαγειρική
Το είδαμε και σε βίντεο και μετά από διαφημιστικά φυλλάδια φτιάξαμε την Πυραμίδα της Διατροφής.
Χωρίσαμε τα τρόφιμα σε κατηγορίες, ατομικά και ομαδικά

 

Σύμφωνα με όσα είπαμε και είδαμε στην Πυραμίδα, ζωγραφίσαμε τι κάνει χαρούμενα τα δοντάκια και τι λυπημένα

Διαβάσαμε το βιβλίο, “ποτέ μα ποτέ στη ζωή μου δε θα φάω ντομάτα” και μετατρέψαμε τη ντομάτα και τη μπανάνα σε ό,τι θέλαμε

Γνωρίσαμε μέσα από εικόνες και βίντεο, τα δόντια, εργαλεία του οδοντογιατρού και τι χρησιμοποιούμε για να φροντίζουμε τα δόντια μας

Γράψαμε την αλφαβήτα της διατροφής και των δοντιών

Κατασκευάσαμε το στόμα με τα δόντια
Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας, σχετικά με τα δόντια αλλά ακούσαμε και το τραγούδι Ο μπαμπάς μου με ρωτάει και το ζωγραφίσαμε

 

 

Παίξαμε παιχνίδια σειροθέτησης αλλά και άλλα όπως τρίλιζα, λέξεων και αριθμών

και τρίλιζα

Κάναμε πειράματα με αναψυκτικό και ξύδι για να δούμε πώς επηρεάζονται τα δόντια και τι πρέπει να κάνουμε για να τα φροντίσουμε. Καταγράψαμε τα αποτελέσματα.

 

Τέλος, ζωγραφίσαμε με το στόμα όπως καλλιτέχνες με αναπηρία

 

Ο Χειμώνας προς το τέλος …

Γυρίζοντας στο σχολείο μας, μετά τη “χιονισμένη” βδομάδα, κλείσαμε τον Ιανουάριο με κατασκευούλα για τους 3 Ιεράρχες.

Διαβάσαμε την ιστορία του Γενάρη της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Παίξαμε παιχνίδια με μπάλες φελιζόλ αντί για χιονόμπαλες
Φυσικά, φτιάξαμε και χιονάνθρωπους!
Με χιονάνθρωπους κάναμε και μαθηματικά

 

Συμμετείχαμε στη διαδραστική παράσταση,”η Αλίκη στη χώρα των συναισθημάτων”, μιλήσαμε για τα συναισθήματα και μάθαμε τρόπους για να τα διαχειριζόμαστε.
Μπαίνοντας ο Φλεβάρης, διαβάσαμε την ιστορία του, ζωγραφίσαμε
και ασχοληθήκαμε με το αρχικό του Φ
Το μετατρέψαμε σε μασκαρά
Το φτιάξαμε με αντικείμενα και με το σώμα μας
Ζωγραφίσαμε πράγματα από Φ και το γράψαμε
Ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε και με τις Απόκριες!
Α όπως Απόκριες αλλά και Αμυγδαλιά!!!
Ζωγραφιές, κατασκευές και πολλά ακόμα…

 

 

 

Κάναμε τις πρώτες μας ζωγραφιές για τις Απόκριες, μιλήσαμε για το Τριώδιο, έθιμα και κατασκευές και ξεκινήσαμε μια χαρούμενη περίοδο για παιδιά και μεγάλους

 

Είδαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα την αμυγδαλιά και επικεντρωθήκαμε στον Βαν Γκογκ

 

Έτσι ετοιμαζόμαστε για την Άνοιξη με προσμονή και χαρά γιατί …

ως γνωστόν … Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει!!!

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία σχ. έτους 2022-2023

 Σας ανακοινώνουμε, ότι οι εγγραφές για τα Νήπια – Προνήπια , σχολικού έτους  2022-23  θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 1η Μαρτίου ως και την 20η Μαρτίου, μέσω της πλατφόρμας  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 Νήπια:  Όσα γεννήθηκαν το έτος 2017

 Προνήπια : Όσα γεννήθηκαν το έτος 2018 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)

        Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:

  1. Βιβλιάριο υγείας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
  2. ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)συμπληρωμένο από τον παιδίατρο
  3. Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του

v Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: Διαβατήριοπιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο

 Πληροφορίες      στα         Τηλέφωνα :   2102138132 – 2102917293     

Email: mail@15nip-galats.att.sch.grmail@4nip-galats.att.sch.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ 

Τα γεωγραφικά όρια των σχολείων μας

.jpg

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησήςτου.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Αναλυτικές οδηγίες για τους γονείς



Λήψη αρχείου