Πάμε στην Α’!!!!!!!!!!!!

Τελειώνουν πια οι μέρες στο νηπιαγωγείο και τα παιδιά μας θα πάνε στο Δημοτικό!!! Όπως ξαναείπαμε, τα συναισθήματα είναι ανάμικτα, χαρά, αγωνία, φόβος, ενθουσιασμός, θυμός (είπαν κάποια) και εμείς πρέπει να κάνουμε αυτή τη μετάβαση, όσο πιο ομαλή γίνεται.

Αφού λοιπόν προετοιμάσαμε τους γονείς, σειρά τώρα έχουν τα παιδιά.

Συζητήσαμε για τις επόμενες βαθμίδες εκπαίδευσης

2014-06-04 09.13.19

 

και αφού είχαμε πει πώς φανταζόμαστε τις τάξεις του δημοτικού, ήρθε η ώρα να το δούμε κι από κοντά.

Τι κάνουμε όταν πάμε μια επίσκεψη; πάμε δώρο!

Ζωγραφίσαμε και τις ζωγραφιές τις κάναμε βιβλίο για να το χαρίσουμε στους φίλους μας, της Α’ δημοτικού.

2014-06-05 10.02.10 2014-06-05 10.02.22 2014-06-05 10.16.45 2014-06-05 10.40.31

Ετοιμάσαμε τις ερωτήσεις για τα παιδιά και τη δασκάλα

2014-06-06 08.57.03

 

και πήγαμε στην Α’ τάξη που διδάσκει η κα Νίκα. Μας υποδέχτηκαν με χαρά, πήραν το δώρο μας, μας ευχαρίστησαν και ξεκινήσαμε τη συζήτηση

2014-06-06 09.46.11 2014-06-06 09.46.44 2014-06-06 09.47.00

Μας λένε για τα μαθήματά τους

2014-06-06 09.50.25

η κα Νίκα μας δείχνει το βιβλίο της Γλώσσας

2014-06-06 09.50.53

και τις κατασκευές τους

 

2014-06-06 09.57.16

τους τραγουδάμε

2014-06-06 10.03.47

και μας τραγουδούν κι αυτοί

2014-06-06 10.05.11

και χορεύουμε όλοι μαζί

2014-06-06 10.05.56 2014-06-06 10.06.06

τους ευχαριστήσαμε για τη φιλοξενία και γυρίσαμε στην τάξη μας

2014-06-06 10.06.15

στις σκάλες συναντήσαμε και την υποδιευθύντρια, την κα Μαρία

2014-06-06 10.08.12

Στην τάξη μας ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε απ’ την επίσκεψη στην Α’

2014-06-06 10.36.01 2014-06-06 10.36.07 2014-06-06 10.36.20 2014-06-06 10.37.23 2014-06-06 10.37.29 2014-06-06 10.37.34 2014-06-06 10.37.43 2014-06-06 10.38.01 2014-06-06 10.38.08 2014-06-06 10.38.37 2014-06-06 10.39.48 2014-06-06 10.39.53 2014-06-06 10.40.03 2014-06-06 10.53.25 2014-06-06 10.53.30 2014-06-06 10.53.35 2014-06-06 10.53.55 2014-06-06 10.54.01 2014-06-06 10.54.07

Την ώρα που ζωγραφίζαμε ήρθαν τα παιδιά με την κα Νίκα και μας έφεραν καραμέλες!!!

2014-06-06 10.36.13

 

Τελικά δεν είναι τόσο τρομερό το να πάμε στο Δημοτικό, σίγουρα θα τα καταφέρουμε μια χαρά!!!!

Καλή πρόοδο παιδάκια μας!!!

Χάσαμε τα συναισθήματα!!!!!!!!!!

Φτάνουμε στο τέλος κι αυτής της σχολικής χρονιάς και την κλείνουμε με τη γιορτή μας που πραγματοποιήσαμε σήμερα. Τη γιορτή αυτή την έχω βρει σε κάποια ομάδα νηπιαγωγών στο facebook αλλά δυστυχώς δε θυμάμαι σε ποιο. Όπως και να ‘χει, ευχαριστούμε πολύ τη συνάδελφο που την ανέβασε.

Φέτος υλοποιήσαμε δύο προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων, ένα περιβαλλοντικό για την ανακύκλωση και ένα αγωγής υγείας για τον εαυτό μας και τα συναισθήματα. Η γιορτή μας βασιζόταν στο δεύτερο πρόγραμμα. Η υπόθεση, με λίγα λόγια είναι ότι οι άνθρωποι έχουν χάσει τα συναισθήματά τους λόγω της καθημερινότητας και του τρεξίματος και αναλαμβάνουν τα παιδιά με τη βοήθεια της πεταλούδας να τα ξαναβρούν.

Τα παιδιά ήταν χωρισμένα σε ομάδες συναισθημάτων και φορούσαν μπροστά μια “φατσούλα” που παρουσίαζε το ανάλογο συναίσθημα. Πήραμε  ομοιόμορφα μπλουζάκια

2014-06-03 08.17.42

Φτιάξαμε την πρόσκλησή μας

2014-06-03 08.59.36 2014-06-03 09.38.17

 

και πάμε!!!!!!!!

το σκηνικό μας με αποχρώσεις του γκρι-μαύρου

2014-06-06 13.55.00

 

δυο λόγια στην αρχή

2014-06-06 14.18.58

η “καθημερινότητα” τρέχει

2014-06-06 14.20.13 2014-06-06 14.20.24 2014-06-06 14.20.41 2014-06-06 14.24.30

έρχεται η πεταλούδα να βοηθήσει

2014-06-06 14.25.00

και σιγά σιγά εμφανίζονται τα συναισθήματα

Λύπη

2014-06-06 14.31.11

Φόβος

2014-06-06 14.35.54 2014-06-06 14.36.07

Θυμός

2014-06-06 14.39.37

Χαρά

2014-06-06 14.43.25

 

φέρνει χρώμα στη ζωή μας

 

2014-06-06 14.43.49

Αγάπη

2014-06-06 14.48.13

Και τα παιδιά, επιτέλους, χαίρονται που επέστρεψαν τα συναισθήματα!

2014-06-06 14.51.37 2014-06-06 14.51.52 2014-06-06 14.52.46

“Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”

2014-06-06 14.57.46 2014-06-06 14.58.31

ένα δωράκι γιατί ήταν ΤΕΛΕΙΑ παιδιά, όλη τη χρονιά!!!!!

2014-06-06 14.58.48

και οι δασκάλες!!!!

2014-06-06 15.00.03

 

Και του χρόνου!!!!

Καλό καλοκαίρι!!!

Ήρθε το καλοκαιράκι!!! (ήρθε;)

Ήρθε, επιτέλους, το καλοκαιράκι, τυπικά τουλάχιστον, και όλοι μας, μικροί μεγάλοι,  δεν κρατιόμαστε πια για τις διακοπές!

Φτιάξαμε ζωγραφιές με νερομπογιές για να αποχαιρετήσουμε την άνοιξη,  αν και όπως λέει στην ιστορία που διαβάσαμε, “ο Ιούνιος μοιάζει περισσότερο στη θεία του , την Άνοιξη και λιγότερο στον πατέρα του, το Καλοκαίρι”!!! μας το αποδεικνύει αυτές τις μέρες με τις βροχές και το κρύο!

2014-05-20 14.19.33 2014-05-20 14.19.40 2014-05-20 14.19.46 2014-05-20 14.19.59 2014-05-20 14.20.10 2014-05-20 14.20.19 2014-05-20 14.20.31 2014-05-20 14.20.41 2014-05-20 14.20.51 2014-05-20 14.21.05

Παρόλο τον καιρό όμως….

Τι μας φέρνει στο μυαλό η λέξη καλοκαίρι;

2014-05-29 09.41.29

 

Διαβάσαμε την ιστορία της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου,

“Ο Ιούνιος, οι γονείς του και τα παιδιά”

και τη ζωγραφίσαμε

 

2014-06-04 11.09.23 2014-06-04 11.15.47 2014-06-04 11.15.55 2014-06-04 11.16.03 2014-06-04 11.16.17 2014-06-04 11.16.26 2014-06-04 11.16.36 2014-06-04 11.19.08 2014-06-04 11.19.13 2014-06-04 11.19.19 2014-06-04 11.19.32 2014-06-04 11.19.38 2014-06-04 11.23.01 2014-06-04 11.28.11 2014-06-04 11.33.56 2014-06-04 11.36.28 2014-06-04 11.45.32 2014-06-04 12.07.00

 

 

Καλό καλοκαίρι!!!

Ετοιμαζόμαστε για το δημοτικό!

Τελειώνει η σχολική χρονιά και τα παιδάκια μας ετοιμάζονται να κάνουν το επόμενο βήμα και να πάνε στο “μεγαλύτερο” σχολείο. Τα συναισθήματα των παιδιών, ανάμικτα. Άλλα χαίρονται, άλλα φοβούνται, άλλα αγωνιούν. Το συζητήσαμε, σήμερα στο σχολείο και εξέφρασαν διάφορες απόψεις και συναισθήματα. Είπαν πώς φαντάζονται τις τάξεις του δημοτικού αν και τα περισσότερα έχουν δει αφού συστεγαζόμαστε με δημοτικό και τους είναι οικεία η εικόνα.

Εκτός απ’ τα παιδιά όμως, θεωρούμε ότι χρειάζονται προετοιμασία και οι γονείς. Γι’ αυτό αύριο το μεσημέρι καλέσαμε στο σχολείο μας μια εκλεκτή συνάδελφο, νηπιαγωγό-ψυχολόγο για να συζητήσουμε με τους γονείς τους προβληματισμούς τους και τις ανησυχίες τους.

Η πρόσκληση που ετοιμάσαμε έχει και την “εικόνα” του κάθε παιδιού για το δημοτικό.

2014-06-02 10.24.59 2014-06-02 10.25.05 2014-06-02 10.25.14 2014-06-02 10.25.29 2014-06-02 10.25.38 2014-06-02 10.25.47 2014-06-02 10.25.56 2014-06-02 10.26.08 2014-06-02 10.26.17 2014-06-02 10.26.24 2014-06-02 10.26.33 2014-06-02 10.26.42 2014-06-02 10.27.01 2014-06-02 10.27.12 2014-06-02 10.31.23 2014-06-02 10.32.29 2014-06-02 10.32.35

Η Δόνα Τερηδόνα

Την Παρασκευή, κάναμε την τελευταία μας εξόρμηση, για φέτος. Πήγαμε στην Παραμυθοχώρα, έναν καταπληκτικό χώρο όπου ανεβάζουν έργα για κουκλοθέατρο. Φέτος ανέβασαν το γνωστό έργο του Ευγένιου Τριβυζά, “Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας”. Ήταν μια πολύ όμορφη παράσταση, την οποία τα παιδιά κατευχαριστήθηκαν.

 

Φάγαμε το κολατσιό μας πριν την παράσταση

2014-05-30 09.18.24 2014-05-30 09.18.36 2014-05-30 09.22.16 2014-05-30 09.25.41 2014-05-30 09.32.50

η παράσταση αρχίζει

2014-05-30 09.54.26 2014-05-30 10.01.14 2014-05-30 10.34.23 2014-05-30 10.35.26 2014-05-30 11.07.09

Φτιάξαμε κι εμείς τις δικές μας κούκλες

2014-05-30 11.39.37 2014-05-30 11.43.28 2014-05-30 12.29.42

 

“Επεράσαμε όμορφα”!!!!

Γιορτάζει η μανούλα!!!

Σε λίγες μέρες γιορτάζουν οι μανούλες και στην τάξη μας συζητάμε για το θέμα. Μεταξύ άλλων, είπαμε , τα παιδιά, εννοείται, τι κάνει η μητέρα για μας

2014-05-08 13.43.09

 

και τι κάνουμε εμείς

2014-05-08 13.43.15

 

τα συγκρίναμε!!!!

2014-05-08 13.43.23

 

Διαβάσαμε απ’ το ανθολόγιο του νηπιαγωγείου την ιστορία

“Πώς γράφεται η μητέρα ” της Αγγελικής Βαρελλά

και το ζωγραφίσαμε

2014-05-08 13.01.28 2014-05-08 13.43.31

 

Οι κάρτες μας είναι έτοιμες

και ετοιμάζουμε και τα φακελάκια για τα δωράκια

2014-05-08 11.52.38 2014-05-08 11.53.03

 

αλλά είναι έκπληξη, οπότε θα τα δείτε αύριο στην ίδια ανάρτηση!!!!!!!!

Ιδού, λοιπόν, τα δωράκια μας

2014-05-09 11.20.59

 

και συσκευασμένα

2014-05-09 11.21.41

Ζωγραφίσαμε και τη μαμά μας για να της χαρίσουμε τη ζωγραφιά, να δει πώς τη βλέπουμε, εμείς!!!

2014-05-09 12.17.58(εδώ, έχει ζωγραφίσει και τον μπαμπά, ο οποίος έχει πεθάνει, γιατί “αυτό λείπει της μαμάς”…)

2014-05-09 12.18.07 2014-05-09 12.19.51 2014-05-09 12.24.41 2014-05-09 12.24.59 2014-05-09 12.26.49 2014-05-09 12.27.26 2014-05-09 12.28.10 2014-05-09 12.29.37 2014-05-09 12.34.37

 

Και, τέλος, οι κάρτες μας!!!

2014-05-09 12.34.17 2014-05-09 12.33.48

 

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!!!

Ο Μάιος, μας έφτασε …!

Έφτασε, λοιπόν, ο πιο όμορφος, λουλουδάτος, χαρούμενος και … τελευταίος! μήνας της Άνοιξης!!!

Μιλήσαμε γι’ αυτόν, για την Πρωτομαγιά, για τα λουλούδια, τις πεταλούδες, τα στεφάνια (μόνο ζωγραφίσαμε, δεν φτιάξαμε!), τα πουλιά, τα έντομα και άλλα, πολλά.

Διαβάσαμε, φυσικά, την ιστορία του μήνα απ’ τα βιβλία της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου,

Ο Μάης και οι φίλοι του

2014-04-30 10.44.46 2014-04-30 10.45.01 2014-04-30 10.45.16 2014-04-30 11.04.31 2014-04-30 11.04.47 2014-04-30 11.05.31 2014-04-30 11.05.47 2014-04-30 11.07.48 2014-04-30 11.14.17 2014-04-30 11.15.19

Για να τον υποδεχτούμε, φτιάξαμε λουλούδια από κανσόν και σύρμα πίπας

2014-04-30 09.53.32 2014-04-30 09.53.39 2014-04-30 09.54.25

 

και πεταλούδες με την τεχνική του τυπώματος στη μέση, ευκαιρία να μιλήσουμε και για συμμετρία

2014-04-29 10.27.16 2014-04-29 11.02.45 2014-04-29 11.02.52 2014-04-30 08.05.32 2014-04-30 10.29.30 2014-04-30 10.29.36 2014-04-30 10.29.48 2014-04-30 10.29.59 2014-04-30 10.30.16 2014-04-30 10.30.27 2014-04-30 10.30.38 2014-04-30 10.31.14 2014-04-30 10.31.23

Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα!!!

Απρίλης και … βιβλία!

Λίγο πριν εκπνεύσει ο Απρίλης! να δούμε το αφιέρωμα που κάναμε στην Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου) και την καθιερωμένη ιστορία του μήνα.

Αξιοποιήσαμε το υλικό της Μάρλεν

2014-04-02 10.28.18

 

και μιλήσαμε για τους γνωστούς παραμυθάδες, Άντερσεν, Γκριμ και Αίσωπο και προσπαθήσαμε να βρούμε απ’ τα παραμύθια που ξέραμε ποια εικόνα αντιστοιχεί στο καθένα. Είπε ο καθένας το αγαπημένο του βιβλίο και διαβάσαμε αλλά και ακούσαμε απ’ το cd την ιστορία του Βαγγέλη Ηλιόπουλου, “Ο θησαυρός του Βιβλιοπόντικα”

2014-04-02 10.28.01

 

Ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε

2014-04-02 10.26.09 2014-04-02 10.26.24 2014-04-02 10.27.12 2014-04-02 10.29.26 2014-04-02 10.30.28 2014-04-02 10.31.39 2014-04-02 10.33.09 2014-04-02 10.33.35 2014-04-02 10.42.54 2014-04-02 11.09.44

“Τα ψέματα του Απρίλη”, Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου

με φύλλο εργασίας και υλικό  της Ανθής

2014-04-03 11.08.57 2014-04-03 11.09.08 2014-04-03 11.09.16 2014-04-03 11.09.23 2014-04-03 11.09.31 2014-04-03 11.09.39 2014-04-03 11.09.51 2014-04-03 11.09.58 2014-04-03 11.10.04 2014-04-03 11.10.16 2014-04-03 11.10.24

Λείπει ο Μάρτης … απ’ τη Σαρακοστή;;;

Τώρα, βέβαια, πέρασε κι η Σαρακοστή και το Πάσχα αλλά έστω και καθυστερημένα, να σας δείξουμε τι κάναμε στις αρχές του Μάρτη!!!

Διαβάσαμε, όπως κάθε μήνα, την αντίστοιχη ιστορία απ’ τα βιβλία της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου και ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε.

Το σπίτι του Μάρτη

2014-03-06 12.38.46 2014-03-06 12.38.53 2014-03-06 12.39.08 2014-03-06 12.39.16 2014-03-06 12.39.28 2014-03-06 12.39.38 2014-03-07 10.07.47

 

Αφού ο Μάρτης δε λείπει απ’ τη Σαρακοστή, με τα ποδαράκια της, μάθαμε και το 7

2014-04-03 08.58.33 2014-04-03 09.02.45

 

Τη ζωγραφίσαμε και το γράψαμε

2014-03-07 11.23.38 2014-03-07 11.27.16 2014-03-07 11.27.31 2014-03-07 11.27.46 2014-03-07 11.27.58 2014-03-07 11.32.59 2014-03-07 11.33.16 2014-03-07 11.35.01 2014-03-07 11.40.16

 

Και το αίνιγμά μας για το χελιδόνι

2014-03-07 10.08.10

Χριστός Ανέστη!!!

Τέλειωσαν και φέτος οι διακοπές του Πάσχα και γυρίσαμε ανανεωμένοι και ξεκούραστοι! Σήμερα είχαμε πολλά να πούμε με τα παιδιά, μετά από τόσες μέρες απουσίας. Και τι δεν είπαν! εκδρομές, επιτάφιος, λαμπάδες, πυροτεχνήματα, τσουγκρίσματα αυγών, βόλτες, εκκλησία, σούβλισμα αρνιού, επισκέψεις σε σπήλαια και μουσεία!!! … σταματημό δεν είχαν!!! Καθήσαμε, ίσως και, μία ώρα για τις “ανακοινώσεις” τους στην παρεούλα! Θα τα δείτε όλα στις ζωγραφιές τους αφού πρώτα παρουσιάσουμε τις πασχαλιές μας με μπατονέτες.

2014-04-28 10.13.43 2014-04-28 10.13.51 2014-04-28 10.13.59 2014-04-28 10.14.17

 

Ζωγραφίζω τις αναμνήσεις μου απ’ το Πάσχα

2014-04-28 11.06.35 2014-04-28 11.06.41 2014-04-28 11.06.48 2014-04-28 11.07.37 2014-04-28 11.07.44 2014-04-28 11.07.50 2014-04-28 11.07.59 2014-04-28 11.08.05 2014-04-28 11.08.11 2014-04-28 11.08.41 2014-04-28 11.08.48 2014-04-28 11.08.54 2014-04-28 11.09.05 2014-04-28 11.09.11 2014-04-28 11.09.17 2014-04-28 11.09.23 2014-04-28 11.09.29 2014-04-28 11.09.34 2014-04-28 11.09.40 2014-04-28 11.09.46

 

Χριστός Ανέστη!!!