Γκουέρνικα

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων για την 28η Οκτωβρίου 1940, τα παιδιά, τα πρωινά, δούλεψαν με την κα Σπυριδούλα το γνωστό έργο του Πικάσο, Γκουέρνικα, την κωμόπολη της Ισπανίας, η οποία βομβαρδίστηκε απ’ τους Γερμανούς το 1937. Χρησιμοποιώντας υλικό απ’ το διαδίκτυο , αναπαραστήσανε τον πίνακα

DSC05586 DSC05587

 

Τον παρατήρησαν ολόκληρο και τμηματικά

DSC05588 DSC05589 DSC05590 DSC05591 DSC05593 DSC05594 DSC05595 DSC05596

Έκαναν υποθέσεις για τα στιγμιότυπα του πίνακα

DSC05598 DSC05599 DSC05600 DSC05601 DSC05602 DSC05603 DSC05604

Ζωγράφισαν ό,τι ήθελαν απ’ το έργο, το έκοψαν και συνθέσανε τη δική τους Γκουέρνικα

DSC05633

 

και τέλος, τους έδωσε την εικόνα, κομμένη με διάφορους τρόπους και την έφτιαξαν σαν παζλ

DSC05641 DSC05642 DSC05643 DSC05644 DSC05645 DSC05646

Φθινόπωρο και φρούτα

Συνεχίζουμε τις φθινοπωρινές μας δραστηριότητες και συζητήσεις, στολίζουμε την τάξη μας και μαθαίνουμε περισσότερα για τα φρούτα μετά την προηγούμενη, σχετική, ανάρτησή μας.

Φύλλα φθινοπωρινά

κρέμονται στην τάξη μας

(δεν τα πήγαμε κι άσχημα με το ψαλίδι, “είναι δύσκολο, κυρία”)

DSC05537 DSC05538 DSC05539

 

Αντίστοιχα, θα κρεμαστούν και οι ομπρέλες μας

DSC05541 DSC05542

Δεντράκια από ρολό υγείας και τυπώματα με φελλό

DSC05540

 

Τακτοποιούμε, λίγο και τους μαρκαδόρους, αφού τους ταξινομήσουμε κατά χρώμα

 

DSC05543 DSC05544 DSC05545 DSC05546

Βλέπουμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα τα φθινοπωρινά φρούτα απ’ την Ανθή, ευχαριστούμε!!!

και ζωγραφίζουμε τους δικούς μας

DSC05547 DSC05549 DSC05550 DSC05551 DSC05552 DSC05553 DSC05554 DSC05555 DSC05556 DSC05557 DSC05558 DSC05559 DSC05560 DSC05561 DSC05562

 

Τα φρούτα μας (πόσο υγιεινά και απαραίτητα είναι)

DSC05548

Είπαμε τρόπους που μπορούμε να τα φάμε, ωμά, ψητά, καθαρισμένα ή πολύ καλά πλυμένα, με τη φλούδα, γλυκό του κουταλιού, μαρμελάδα, χυμοί, σε γλυκά, με γιαούρτι, φρουτόκρεμα, …, παράγωγα, μούστος, κρασί, ξύδι κ.λ.π.

Εμείς τα κάναμε ΦΡΟΥΤΟΣΑΛΑΤΑ

DSC05564 DSC05565

Δοκιμάσαμε και παίξαμε παιχνίδι αναγνώρισης γεύσης

DSC05566

Κάναμε και μαθηματικά

ολόκληρο-μισό-τέταρτο

DSC05563

 

Αυτά, προς το παρόν!!!

“…Όλοι διαφορετικοί, αλλά ίσοι…”

Στα πλαίσια της Πρώτης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού με θέμα “Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, αλλά ίσοι”, τα παιδιά το πρωί με την κα Σπυριδούλα επεξεργάστηκαν και συζήτησαν το υλικό του βιβλίου “Δεν πειράζει να είσαι διαφορετικός” του Τοντ Παρ.

Den peirazei na eisai diaforetikos DSC05497 DSC05498 DSC05500

 

Έπαιξαν παιχνίδια εμπιστοσύνης

DSC05502 DSC05505

 

Ζωγράφισαν τα δικά τους “δεν πειράζει” και έγιναν βιβλίο

DSC05513 DSC05514 DSC05516 DSC05517 DSC05518 DSC05519 DSC05521 DSC05522 DSC05523 DSC05525 DSC05526 DSC05527 DSC05528 DSC05529 DSC05530 DSC05531 DSC05532 DSC05533 DSC05534 DSC05535 DSC05536

Είπαν τι θα γινόταν αν είμαστε όλοι ίδιοι και τι συμβαίνει όταν είμαστε διαφορετικοί

DSC05508 DSC05510

Άκουσαν το τραγούδι των Locomondo, Χέρια σαν κι αυτά

 

 

Το μεσημέρι ξανακούσαμε το τραγούδι,

παρακολουθήσαμε το βιντεάκι που έφτιαξε για την ημέρα αυτή, ο Οδυσσέας Σαγρέδος (μουσικός)

και διαβάσαμε και συζητήσαμε το εξαιρετικό βιβλίο

“Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”

xeria

Καλώς ήρθες, Οκτώβρη!!!

Μπήκαμε, αισίως, στο δεύτερο μήνα της σχολικής μας χρονιάς και έχουμε βρει, σχεδόν, τους ρυθμούς μας. Οκτώβρης, λοιπόν, και διαβάσαμε και ζωγραφίσαμε την καθιερωμένη ιστορία του μήνα απ’ τα βιβλία της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου.

DSC05436 DSC05437 DSC05438 DSC05439 DSC05440 DSC05441 DSC05442 DSC05443 DSC05444 DSC05445 DSC05446

Φθινοπωρινά δέντρα που έφτιαξαν με την κυρία Σπυριδούλα

με παλάμες και δαχτυλάκια

DSC05447 DSC05448 DSC05449 DSC05450 DSC05451

 

Αινίγματα για φθινοπωρινά φρούτα

DSC05466

Τα μάθαμε, βρήκαμε τις απαντήσεις, αντιστοιχίσαμε λέξεις και τα ζωγραφίσαμε

DSC05475 DSC05464 DSC05465 DSC05467 DSC05468 DSC05469 DSC05470 DSC05471 DSC05472 DSC05473 DSC05474

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων (4 Οκτωβρίου), διαβάσαμε τον Έλμερ και το συνδέσαμε και με χρώματα και με σχήματα (τετράγωνο)

DSC05490

 

Φτιάξαμε τους δικούς μας Έλμερ

DSC05491 DSC05492 DSC05493

 

Όχι, φυσικά, όλα σε μια μέρα!!!

Ξεκινάμε … “μαθήματα”!!!

Μετά απ’ τις πρώτες μας δραστηριότητες για την προσαρμογή μας στο σχολείο, μπαίνουμε σιγά σιγά και σε πιο οργανωμένες, σχετικές με εποχιακά θέματα, σχήματα, ονόματα και ό,τι, τέλος πάντων, μας απασχολεί στην αρχή της σχολικής χρονιάς.

Με την κα Σπυριδούλα ζωγράφισαν μπαλόνια κι έγραψαν σε κάθε ένα, ένα γράμμα απ’ το όνομά τους, τα βάλανε στη σειρά για να “γραφτεί” το όνομα και τα κόλλησαν σε κανσόν. Συγκρίσεις, λοιπόν, ποιο όνομα είναι μεγαλύτερο, ποιο μικρότερο, ποια είναι ίσα σε ύψος, ίδιος ή διαφορετικός αριθμός μπαλονιών-γραμμάτων.

DSC05393 DSC05394

 

Προσέγγιση στο φθινόπωρο με υλικό του Kindykids

DSC05395 DSC05396 DSC05397 DSC05398 DSC05399 DSC05400 DSC05401 DSC05402

 

Ξεκινήσαμε και τα σχήματα με τον κύκλο, είπαμε πώς μοιάζει, αναφέραμε πράγματα που έχουν στρογγυλό σχήμα και τα ζωγραφίσαμε.

DSC05411 DSC05412

 

Μετά σε φύλλο εργασίας ζωγράφισαν ο καθένας μέσα στον κύκλο, κυκλικά πράγματα

DSC05428 DSC05427 DSC05426 DSC05425 DSC05424 DSC05423 DSC05422 DSC05421 DSC05420 DSC05419 DSC05418 DSC05417 DSC05416 DSC05415 DSC05414 DSC05413

Συνεχίζουμε δυναμικά!!!

Διανύουμε τις πρώτες μας μέρες…

Έχουμε μπει για τα καλά, τουλάχιστον προσπαθούμε, σε μια σειρά στην καθημερινότητα του σχολείου μας και συνεχίζουμε με τις πρώτες δραστηριότητες που κάνουμε στην τάξη.

 

Το παρουσιολόγιό μας απ’ τη νέα μου συνάδελφο, την κ. Σπυριδούλα, δεν ξέφυγε απ’ την επιδημία της κουκουβάγιας, φέτος!!!!

DSC05377 DSC05378 DSC05379 DSC05380

 

Παιχνίδια με το όνομά μας

DSC05371 DSC05347 DSC05348 DSC05349 DSC05350 DSC05351 DSC05352

 

Το πρώτο μας κολλάζ και η πρώτη απόπειρα με ψαλίδι και κόλλα

με εικόνες από περιοδικά

DSC05372 DSC05373 DSC05375 DSC05376

 

Η πρώτη ιστορία απ’ τα βιβλία της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου που διαβάζουμε κάθε μήνα,

για το Σεπτέμβρη

DSC05381 DSC05382 DSC05383 DSC05384 DSC05385 DSC05387 DSC05388 DSC05390

 

Οι κανόνες που συμφωνήσαμε και υπογράψαμε

DSC05374

 

Και τέλος η αφίσα για τα πρώτα γενέθλια στο τμήμα μας για το Γιάννη!!!

DSC05389

Ξεκινάμε ….!!!!

Ξεκινήσαμε τη νέα σχολική μας χρονιά με προσαρμογές των παιδιών, παιχνίδια γνωριμίας, εξοικείωση με τους κανόνες και ελεύθερο παιχνίδι για να απελευθερωθούμε και να νιώσουμε άνετα στο καινούργιο μας σχολείο!

 

πλαστελίνη

DSC05327 DSC05328

DSC05330 DSC05336

 

“Η πρώτη μας ζωγραφιά

στο 15ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου”

DSC05325

 

άλλες ελεύθερες ζωγραφικές

DSC05326

 

Βρίσκουμε το αρχικό του ονόματός μας και το ζωγραφίζουμε όπως θέλουμε

DSC05339 DSC05340 DSC05341 DSC05342 DSC05343 DSC05344 DSC05345 DSC05346

 

Η πρώτη μας ομαδική εργασία

το παλαμόδεντρο της τάξης μας

DSC05329

 

Καλή μας αρχή!!!

Γιορτή πατέρα

Την τρίτη Κυριακή του Ιούνη έχει καθιερωθεί να είναι η γιορτή του πατέρα. Επειδή συμπίπτει με το τέλος της σχολικής χρονιάς την παραμελούμε συνήθως και οι μπαμπάδες μένουν … παραπονεμένοι.

Φέτος όμως είπαμε να τιμήσουμε τον πατέρα κι έτσι μιλήσαμε γι’ αυτόν και του φτιάξαμε μια κάρτα με το “αστεράκι” του στην … τσέπη!!!

Η κάρτα είναι μια συρραφή ιδεών απ’ το διαδίκτυο και στο τσεπάκι βάλαμε τη φωτογραφία των παιδιών απ’ τον πίνακα αναφοράς αφού τώρα πια φεύγουμε και δε χρειάζεται πια. Τα παιδιά έκοψαν τη γραβάτα και τη ζωγράφισαν όπως ήθελαν, έφτιαξαν τις διακεκομμένες γραμμές-ραφές και διάλεξαν κουμπί για το γιακά. Μέσα έγραψαν “Χρόνια Πολλά μπαμπά, σ’ αγαπώ”

DSC05308 DSC05309 DSC05310 DSC05311 DSC05312 DSC05313 DSC05314 DSC05315 DSC05316

 

Χρόνια Πολλά, μπαμπάδες!!!

Βάλαμε τα καλοκαιρινά μας!!!

Τελευταίες μέρες και “ντυθήκαμε” καλοκαιρινά!!!!

Ολοκληρώσαμε τους αριθμούς

2014-05-28 12.51.34 2014-05-28 14.34.22

Ομαδική με βαρκούλες

2014-06-06 08.57.20

λεπτομέρειες

2014-06-06 09.05.53 2014-06-06 09.06.06 2014-06-06 09.06.14

 

Μέδουσες με μισό από εσωτερικό πιάτου βαμμένο με νερομπογιά και

πλοκάμια από σακούλες σκουπιδιών

2014-06-06 11.11.46 2014-06-06 11.11.56

Χταποδάκια από ρολά υγείας

DSC05300 DSC05301

 

Ομαδική “βυθός”

DSC05304 DSC05302

 

Κληρώσαμε και τις ομαδικές της χρονιάς και πήρε μια κάθε παιδί

DSC05305 DSC05303

 

οι θήκες μας για το cd με τις φωτογραφίες της χρονιάς α λα Πόπη!

DSC05306

ετοιμάζουμε και τις τσάντες μας με τις εργασίες

DSC05307

και

ΤΕΛΟΣ!!!

Ετοιμαζόμαστε για το δημοτικό!

Τελειώνει η σχολική χρονιά και τα παιδάκια μας ετοιμάζονται να κάνουν το επόμενο βήμα και να πάνε στο “μεγαλύτερο” σχολείο. Τα συναισθήματα των παιδιών, ανάμικτα. Άλλα χαίρονται, άλλα φοβούνται, άλλα αγωνιούν. Το συζητήσαμε, σήμερα στο σχολείο και εξέφρασαν διάφορες απόψεις και συναισθήματα. Είπαν πώς φαντάζονται τις τάξεις του δημοτικού αν και τα περισσότερα έχουν δει αφού συστεγαζόμαστε με δημοτικό και τους είναι οικεία η εικόνα.

Εκτός απ’ τα παιδιά όμως, θεωρούμε ότι χρειάζονται προετοιμασία και οι γονείς. Γι’ αυτό αύριο το μεσημέρι καλέσαμε στο σχολείο μας μια εκλεκτή συνάδελφο, νηπιαγωγό-ψυχολόγο για να συζητήσουμε με τους γονείς τους προβληματισμούς τους και τις ανησυχίες τους.

Η πρόσκληση που ετοιμάσαμε έχει και την “εικόνα” του κάθε παιδιού για το δημοτικό.

 

η ομιλία – συζήτηση της κας Παπαθανασίου

Ευχαριστούμε πολύ!!!