Ελιά, ευλογημένη ….

Ξεκινήσαμε το μήνα μας (Νοέμβριο), με την καθιερωμένη ιστορία του μήνα απ’ τα βιβλία της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου

“Η υπόσχεση του Νοέμβρη”

DSC08307

Ελιά με την τεχνική της ατέρμονης γραμμής

DSC08358 DSC08359 DSC08360

Ζωγραφίζουμε ποίημα για την ελιά

DSC08362 DSC08363 DSC08364

Φτιάχνουμε το δικό μας πίνακα

“το μάζωμα της ελιάς”

DSC08365 … όπως ο Θεόφιλος DSC08366

Ήρθε στο σχολείο η μητέρα του Δημήτρη μας και φτιάξαμε σαπούνι!!!

Την ευχαριστούμε πολύ!!!!

DSC08367 DSC08369 DSC08371 DSC08372 DSC08373 DSC08374 DSC08375 DSC08376 DSC08377 DSC08378 DSC08379 DSC08380 DSC08381 DSC08382 DSC08383

Φτιάξαμε ελαιώνα με ελιές από τσόφλια φιστικιών και ρολά υγείας

DSC08387 DSC08384 DSC08385

Μιλήσαμε για το μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα και φτιάξαμε παζλ την εικόνα από την Τάνια

DSC08388 DSC08389 DSC08390

Ζωγραφίσαμε πράγματα από Ε, ε και το γράψαμε

DSC08391

Γράψαμε λέξεις σχετικές με την ελιά

DSC08386

Δουλέψαμε τις σύνθετες λέξεις

και ζωγραφίσαμε πληροφορίες για την ελιά

DSC08392 DSC08393 DSC08394 DSC08395

Τέλος, κάναμε πειράματα με νερό και λάδι

DSC08396 DSC08397

Μήλο μου, κόκκινο

Συζήτηση για το φθινόπωρο

DSC08116

Ζωγραφίζουμε φρούτα του φθινοπώρου

DSC08107 DSC08108 DSC08109 DSC08110 DSC08111 DSC08112 DSC08113

Αινίγματα για τα φρούτα

DSC08133 DSC08134 DSC08136 DSC08137 DSC08138

Ψηφίζουμε το αγαπημένο μας φρούτο

DSC08115

Νικητής το μήλο

DSC08114

Φτιάχνουμε μήλα με την τεχνική του ψηφιδωτού από εικόνες περιοδικών

DSC08117 DSC08118 DSC08119 DSC08120 DSC08121 DSC08122

Ζωγραφίζουμε τα μέρη της μηλιάς

DSC08127 DSC08128 DSC08129 DSC08130 DSC08131

Χρωματίζουμε παράξενα μήλα, με ό,τι χρώμα μας ζητάνε

DSC08123 DSC08124 DSC08125 DSC08126

Διαβάσαμε “Το Δέντρο που Έδινε”

και φτιάξαμε τη δική μας μηλιά

DSC08132 DSC08135

Ακούσαμε και χορέψαμε το “μήλο μου, κόκκινο”!

DSC08105 DSC08106

Μαθαίνουμε για την Αποταμίευση

31 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης.

Διαβάσαμε το βιβλίο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου

-1-638

Εξηγήσαμε τι σημαίνει Αποταμίευση

Είδαμε χαρτονομίσματα και κέρματα

Διαβάσαμε on line το βιβλίο της Eurobank

ankathemeracover

Φτιάξαμε τους δικούς μας κουμπαράδες

DSC08173 DSC08174 DSC08175 DSC08176

Το ηρωϊκό ΟΧΙ

Διαφορές μεταξύ πολέμου και ειρήνης

DSC08172

Ζωγραφίζουμε το ποίημα “όταν κάνουνε πόλεμο”

DSC08170 DSC08156 DSC08167 DSC08168 DSC08169

Ανάλυση των παιδιών πάνω στον πίνακα της Γκουέρνικα

DSC08140 DSC08141 DSC08142 DSC08143

 

Η Γκουέρνικα των παιδιών

DSC08144

 

το ΟΧΙ με μπαλάκια γκοφρέ

DSC08145 DSC08146 DSC08147 DSC08148

τα σημαιάκια μας

και η ομαδική

παράσταση Καραγκιόζη, “το ηρωϊκό ΟΧΙ”

DSC08162 DSC08163

η γιορτή μας

DSC08149 DSC08154 DSC08155

Όργωμα-σπορά, σιτάρι-ψωμί

“Μαζεμένη” ανάρτηση λόγω έλλειψης χρόνου αλλά καλή κι αυτή …

Ξεκινήσαμε την ενασχόλησή μας με το θέμα, διαβάζοντας την

“ιστορία ενός καλοψημένου τηγανόψωμου”.

Ζωγραφίσαμε τα δικά μας

“φανταστικά τηγανόψωμα με απίθανα υλικά”

DSC08177

Είδαμε το μύθο της Περσεφόνης και το ζωγραφίσαμε

DSC08181 DSC08178 DSC08180

 Κατασκευές με σποράκια

DSC08187 DSC08189 DSC08190

“Παίξαμε” και περιγράψαμε με το δικό μας τρόπο τον πίνακα του Θεόφιλου

“αλώνισμα στο Μόλυβο”

DSC08194 DSC08193 DSC08192

Ζωγραφίσαμε ποίημα για το σποράκι

DSC08202 DSC08201 DSC08200 DSC08199 DSC08198 DSC08197 DSC08196 DSC08195

Συμπληρώσαμε τα κομμάτια που έλειπαν απ’ τον πίνακα του Θεόφιλου

“Μέγα αρτοποιείον στη Θεσσαλία”

DSC08205 DSC08204 DSC08203

Ζωγραφίσαμε για την επίσκεψή μας στο φούρνο της γειτονιάς και τις δέσαμε για να τις κάνουμε δώρο στο φούρναρη, …..

DSC08206 DSC08207 DSC08208 DSC08209 DSC08210 DSC08211

…. ο οποίος μας υποδέχτηκε και μας εξήγησε όλη τη διαδικασία με πολλή υπομονή και φροντίδα.

Φυσικά βοηθήσαμε κι εμείς!!!

οι ερωτήσεις που είχαμε ετοιμάσει

DSC08300DSC08215 DSC08217 DSC08219 DSC08220 DSC08221 DSC08228 DSC08232 DSC08233 DSC08243 DSC08245DSC08246 DSC08247 DSC08221 DSC08228 DSC08232 DSC08233 DSC08280 DSC08272 DSC08270 DSC08267

Το βγάλαμε το ψωμί μας!!!

DSC08283

Αλλά θέλαμε να φτιάξουμε και στην τάξη, τα δικά μας,  με ελιά και τυρί.

DSC08282 DSC08284 DSC08285 DSC08286 DSC08287 DSC08288 DSC08289 DSC08290 DSC08291 DSC08292 DSC08293 DSC08294 DSC08296 DSC08297 DSC08299 DSC08301 DSC08302

Φάγαμε καλά, εκείνη τη μέρα!!!

Το Πολυτεχνείο ζει!!!

Τι σημαίνει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ;;;

DSC08308

“Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”

DSC08312 DSC08313 DSC08314

Ζωγραφίζουμε ποίημα για το Πολυτεχνείο

 

 

 

 

 

DSC08316 DSC08317 DSC08318 DSC08319 DSC08320

Διαβάσαμε το βιβλίο “στο δάσος” της Σοφίας Ζαραμπούκα

DSC08322

DSC08326 DSC08321 DSC08323 DSC08324 DSC08325

“Ντενεκεδούπολη” της Ευγενίας Φακίνου

αρχείο λήψης

DSC08344 DSC08345 DSC08346 DSC08347 DSC08348

 

 

Τα περιστέρια μας

DSC08343 DSC08327 DSC08342

” Η σοφή ελιά”

της Ειρήνης Καμαράτου-Γιαλλούση

αρχείο λήψης (1)

Η σοφή ελιά και η παρέα της εναντίον των στρατιωτών (του Γαΐτη)

DSC08328 DSC08329 DSC08331 DSC08332 DSC08333 DSC08334 DSC08335 DSC08336 DSC08337 DSC08338 DSC08339 DSC08340 DSC08341

Ο πρώτος μας μήνας στο σχολείο!!!

Ξεκινήσαμε κι εμείς τη νέα σχολική χρονιά με νέα παιδάκια (σχεδόν), νέους γονείς, νέες συναδέλφους, νέες ιδέες, ξεκούραστοι κι ανανεωμένοι!!!

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!!

Πέρασε κιόλας ο πρώτος μήνας στο σχολείο, καιρός να σας δείξουμε μερικά απ’ αυτά που έχουμε κάνει σ’ αυτό το διάστημα.

Η πρώτη μας ζωγραφιά στο 15ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου

DSC08037 DSC08038 DSC08039 DSC08040 DSC08041 DSC08042

Συζητήσαμε για τον εαυτό μας, πόσο διαφορετικοί είμαστε, διαβάσαμε τον Έλμερ, τον παρδαλό ελέφαντα

elmer

και ζωγραφίσαμε το δικό μας Έλμερ

DSC08043 DSC08044

Διαβάσαμε την ιστορία “ο μαύρος κότσυφας κι ο άσπρος γλάρος” και τη ζωγραφίσαμε

9789607984173

DSC08060 DSC08061 DSC08062 DSC08063 DSC08064

Βρήκαμε και ζωγραφίσαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας

DSC08045 DSC08046 DSC08047 DSC08048 DSC08049 DSC08050 DSC08051 DSC08052

Ξεκινήσαμε τις ιστορίες με τους μήνες της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου

Ο Σεπτέμβρης στο σχολείο

DSC08053 DSC08054 DSC08055 DSC08056 DSC08057 DSC08058

Μιλήσαμε για την οικογένειά μας και τη ζωγραφίσαμε

DSC08065 DSC08066 DSC08067 DSC08068 DSC08069 DSC08070 DSC08071 DSC08072

Γράψαμε κάτω απ’ τους αριθμούς με τα μέλη  των οικογενειών το όνομά μας

DSC08059

Φτιάξαμε τον ήλιο της φιλίας με τις παλάμες μας

DSC08082

Ξεκινήσαμε τα ανθρωπάκια του μήνα για να δούμε μέχρι το τέλος της χρονιάς την εξέλιξη απ’ την εικόνα του σώματος

DSC08073 DSC08074 DSC08075 DSC08076 DSC08077 DSC08078 DSC08079 DSC08080 DSC08081

 

Ζωγραφίσαμε φθινοπωρινές εικόνες

DSC08083 DSC08084 DSC08085 DSC08086

DSC08087 DSC08088 DSC08089

Βρήκαμε τη λέξη “φθινόπωρο” και την κυκλώσαμε στο ποίημα του Βασίλη Χαρωνίτη και ζωγραφίσαμε

Έρχεται φθινόπωρο!

φώναξε τ’ αγέρι

Χελιδόνια φύγετε

στου νοτιά τα μέρη.

Έρχεται φθινόπωρο!

λέει το συννεφάκι

Πρωτοβρόχια φτάνουνε,

ξέψυχο δεντράκι.

Έρχεται φθινόπωρο!

είπε το σχολείο.

Τα λουλούδια κλείστηκαν

μέσα στο βιβλίο.

DSC08092 DSC08093 DSC08094 DSC08095 DSC08096 DSC08097

Μιλήσαμε για τη φωτοσύνθεση και τη ζωγραφίσαμε

DSC08098

Γράψαμε τη λέξη Οκτώβριος

DSC08099 DSC08100

Ζωγραφίσαμε πάνω σε φύλλα και φτιάξαμε ομαδικά τον πίνακά μας

DSC08101 DSC08102 DSC08103 DSC08104

Έτσι κύλησε, περίπου, ο πρώτος μας μήνας στο σχολείο!

Προσεχώς θα σας ενημερώσουμε για τις επόμενες δραστηριότητές μας …

 

 

Στιγμές της γιορτής μας και … Καλό Καλοκαίρι!!!

Οι προσκλήσεις μας

   

Ετοιμάζουμε το πανό μας

   

Η ομαδική ζωγραφιά του τμήματός μας

Όλα τα τμήματα έκαναν από μια ζωγραφιά, η οποία μπήκε σα στάμπα, μαζί με το όνομα του καθενός,  στο πίσω μέρος της μπλούζας που είχαμε πάρει, ίδιες για όλους … και για τις κυρίες !!!

 

Έτοιμοι!!!

   

Παιχνίδια, τραγούδια, ποιήματα

Περάσαμε τέλεια!!!!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Καπέλα!!!!!!!!!!!!

Τελευταία θεματική στις πρακτικές ασκήσεις των φοιτητών του ΤΕΑΠΗ για το μάθημα της Λογοτεχνίας, μετά το Παιδικό βιβλίο και Αρχιτεκτονική, Βιομηχανικό σχέδιο, Μουσική,  Παιδικό Βιβλίο και Κινηματογράφος, Φωτογραφία, Αφίσα είναι το Παιδικό Βιβλίο και Γλυπτική, Κεραμική, Τέχνη του δρόμου, Μόδα, Διαφήμιση.

Η κυρία Σίσσυ διάβασε στα παιδιά

“Τα καπέλα της κυρίας Στρουμπίνσκι” 

των Χάιντς Γιάνις-Χέλγκα Μπανς

….Στο καπελάδικο της κυρίας Στρουμπίνσκι βρίσκει ο καθένας το καπέλο που θέλει – το καπέλο που του πάει, το καπέλο που του χρειάζεται. Η κυρία Στρουμπίνσκι έχει καπέλα για όλους: για τους λυπημένους, για τους βιαστικούς, για τους ερωτευμένους, για τους αμίλητους, για τους ανήσυχους… Μόλις μπαίνει κάποιος στο μαγαζί της, αμέσως κοιτάζει το πρόσωπό του και καταλαβαίνει ποιο καπέλο τού ταιριάζει. Μα υπάρχουν μέρες που δυσκολεύεται να βρει καπέλο για την ίδια την εγγονή της…

DSC07871

Τα παιδιά είδαν τα πιο παράξενα  καπέλα

DSC07873 DSC07865 DSC07866 DSC07867 DSC07868 DSC07869 DSC07870 DSC07872

 

Την άλλη μέρα είδαν στο διαδίκτυο περίεργα καπέλα, μπάλες, ανθοδέσμες, παγωτά, …, διάλεξαν μερικά απ’ αυτά, τα τύπωσαν, τα έκοψαν και τα κόλλησαν μέσα σ’ ένα τεράστιο καπέλο που τους έδωσε η κυρία Σίσσυ και ζωγράφισαν τον εαυτό τους!

DSC07878 DSC07879 DSC07880 DSC07881 DSC07882 DSC07883 DSC07884 DSC07885 DSC07886 DSC07887 DSC07889 DSC07890 DSC07891 DSC07892 DSC07893 DSC07894 DSC07895 DSC07896 DSC07897

Τα δέσαμε όλα μαζί και φτιάξαμε το βιβλίο των καπέλων της τάξης μας.

DSC07911

Ήταν πολύ διασκεδαστικό!!!!

Ευχαριστούμε την κα Γιαννικοπούλου για την επιλογή του σχολείου μας στις πρακτικές των φοιτητών κι ευχόμαστε στη Σίσσυ και σε όλους τους μελλοντικούς συναδέλφους,

Καλή σταδιοδρομία!!!!

Πάμε για την Α’ !!!!!!

Φτάνουμε και φέτος στο τέλος της σχολικής χρονιάς και τα περισσότερα παιδιά μας, φεύγουν για το Δημοτικό. Με τα γνωστά, ανάμικτα συναισθήματα, χαρά, αγωνία, λύπη, φόβος, περιέργεια, αμηχανία …

Προετοιμασία, λοιπόν, για να πάμε, όσο γίνεται πιο ήρεμοι και σίγουροι στο επόμενο σκαλοπάτι!

“Πώς φαντάζομαι το Δημοτικό”

DSC07844 DSC07845 DSC07846 DSC07847 DSC07848 DSC07849 DSC07850 DSC07851 DSC07852

Ερωτήσεις-απορίες για τους μαθητές και τη δασκάλα της Α’ που θα επισκεφτούμε.

DSC07842 DSC07843

Πάμε για την Α’ !!!!

Ετοιμάσαμε ένα “πίνακα” με ζωγραφιές για δώρο στους φίλους μας και ξεκινήσαμε για την τάξη της κας Λίνας.

DSC07853 DSC07854 DSC07854a DSC07855 DSC07856 DSC07857 DSC07858 DSC07859 DSC07860 DSC07861

Λύσαμε τις απορίες μας, είδαμε τους χώρους, τραγουδήσαμε … εντάξει … δεν ήταν τόσο δύσκολο, τελικά!!!!

Ευχαριστούμε πολύ, κα Λίνα και παιδιά!!!

Μια χαρά θα τα πάμε!!!!!

Φτιάξαμε προσκλήσεις για να έρθουν οι γονείς μας και να τους

προετοιμάσουμε , όπως πέρσι με την κα Παπαθανασίου…

κι όλα θα πάνε καλά!!!

DSC07863 DSC07864

Καλή πρόοδο στο Δημοτικό, παιδάκια μας!!!!