Η δική μας καραντίνα ξεκίνησε μια βδομάδα πριν την πανελλήνια λόγω κρούσματος κι έτσι είχαμε ξεκινήσει να επικοινωνούμε μέσω eclass και mail.
Λίγες οδηγίες για την eclass προς τους γονείς. Στα μαθήματα που ανεβαίνουν επιλέγετε από το αριστερό μενού τα αντικείμενα που θέλετε να δείτε, να τυπώσετε ή να εργαστείτε, όπως φαίνεται στην εικόνα.
Πριν κλείσουμε είχαμε μιλήσει και ασχοληθεί με τη σπορά. Διαβάσαμε το βιβλίο, Το σποράκι ταξιδεύει του Eric Carle, γίναμε κι εμείς σποράκια και μεγαλώσαμε όπως τα φυτά. Είπαμε τι χρειάζεται το φυτό για να αναπτυχθεί και βρήκαμε τη λέξη σπόρος.
Κλείνοντας λοιπόν, ανεβάσαμε σχετικά φύλλα εργασίας για το τι χρειάζεται ένα φυτό και να συμπληρώσουν τον πίνακα του Van Gogh , ο σπορέας με τα κομμάτια που λείπουν. Επίσης να αντιστοιχήσουν σποράκια με γλάστρες και να βρουν πόσα σποράκια περισσεύουν και να ζωγραφίσουν τον δικό τους “σπορέα”.
Φτιάξαμε καρτέλες με τα πράγματα, τις δείξαμε στα παιδιά και μετά κρύβαμε ένα από όλα και το κάθε παιδί έπρεπε να μαντέψει ποιο λείπει. Μιμηθήκαμε φωνές διαφόρων ζώων.
Έχουμε ζητήσει από τα παιδιά να ζωγραφίσουν μια γάτα όπως μπορούν, αφού την σχεδιάσαμε κι εμείς στην τάξη, και να γεμίσουν το σώμα της με ό,τι σχήματα θέλουν, για να συνεχίσουμε την επόμενη βδομάδα τα ΣΧΗΜΑΤΑ μέσω webex και eclass.
Ας διασκεδάσουμε όμως και λίγο ακόμα. Ένα παιχνίδι με τα πράγματα που πήρε η Μαρμελάδα.