Η τάξη μας πλημμύρισε λουλούδια, μια και η κυρία Κασσιανή ζήτησε από τα παιδιά να φέρουν ένα λουλούδι απ’ τον κήπο τους ή τη γλάστρα ή το δρόμο…, απ’ όπου βρουν.
Επεξεργάστηκαν λοιπόν τα λουλούδια, μίλησαν για τα μέρη των λουλουδιών, τα ονόμασαν και παρατήρησαν ότι το κάθε λουλούδι, εκτός των άλλων, διαφέρει στον αριθμό των πέταλων.
Μέτρησαν τα πέταλα απ’ τα λουλούδια που υπήρχαν και έφτιαξαν ένα πίνακα με τους αριθμούς τους.
Επεξεργάστηκαν λοιπόν τα λουλούδια, μίλησαν για τα μέρη των λουλουδιών, τα ονόμασαν και παρατήρησαν ότι το κάθε λουλούδι, εκτός των άλλων, διαφέρει στον αριθμό των πέταλων.
Μέτρησαν τα πέταλα απ’ τα λουλούδια που υπήρχαν και έφτιαξαν ένα πίνακα με τους αριθμούς τους.
Μετά ανέφεραν τρόπους που μπορούν να φτιάξουν το δικό τους λουλούδι και κατέληξαν στο να δοκιμάσουν να το ζωγραφίσουν στον υπολογιστή, γράφοντας επίσης το όνομα του λουλουδού και το δικό τους. Κάποιες ζωγραφιές προς το παρόν, θα ακολουθήσουν κι άλλες.
Η Φανή έφτιαξε το δικό της στο καβαλέτο
Αφού λοιπόν είχαν μπει σ’ αυτή τη διαδικασία, είπαμε σήμερα να φτιάξουμε “το αριθμητάρι των λουλουδιών”.
Μετά τους έδωσα καπάκια από διάφορα μπουκάλια για να φτιάξουν τα δικά τους πρωτότυπα λουλούδια. Τα κόλλησαν όπως ήθελαν και στο τέλος μέτρησαν και έγραψαν πόσα καπάκια χρησιμοποίησαν.
μαθηματικολουλουδιασμένες δραστηριότητες !!!!φιλίά!!!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ..ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ…ΓΡΑΦΗ…ΤΑ ΠΑΝΤΑ…ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ
Πολύ ωραίες όλες οι εργασίες σας Κατερίνα!!!!!!!
Ευχαριστούμε κορίτσια, φιλιά!!!
τι όμορφα.. αυτά τα λουλούδια.. τα χρώματα.. όλα μια ομορφιά!! μπράβο!