🧸 Η «Ημέρα Παιχνιδιού» στο νηπιαγωγείο μας
Μετά από επιθυμία των μικρών μας μαθητών, καθιερώσαμε την Τετάρτη ως «Ημέρα Παιχνιδιού»! Κάθε παιδί μπορεί να φέρνει από το σπίτι το αγαπημένο του παιχνίδι, να το παρουσιάζει στην ομάδα, να προσπαθεί να το περιγράψει και φυσικά να παίζει και να το μοιράζεται με τους συμμαθητές του.
Η δράση αυτή έχει πολλά οφέλη για τα παιδιά, καθώς:
- ενισχύει την προφορική έκφραση και την αυτοπεποίθηση
- καλλιεργεί τη δεξιότητα της παρουσίασης και της περιγραφής
- προάγει τη συνεργασία και το μοίρασμα
- ενισχύει τον σεβασμό προς τους άλλους και τα αντικείμενά τους
- δημιουργεί ένα κλίμα χαράς και εμπιστοσύνης μέσα στην ομάδα
Παράλληλα, αυτή την εβδομάδα τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να επιλέγουν πού θέλουν να παίξουν στην αυλή : στον χώρο με τα τουβλάκια, στη γωνιά με τα αυτοκινητάκια ή στον χώρο του συμβολικού παιχνιδιού με την κουζίνα και το κομμωτήριο. Επίσης, οι μαθητές έπειτα από προτροπή μας άλλαξαν τμήματα για λίγη ώρα στο ελεύθερο παιχνίδι ! Έτσι είχαν την ευκαιρία να παίξουν με καινούρια παιχνίδια !
Το παιχνίδι αποτελεί βασικό κομμάτι της μάθησης και της ανάπτυξης των παιδιών και στο νηπιαγωγείο μας το απολαμβάνουμε στο έπακρο!
Πόσο αγαπάμε το παιχνίδι! 💛🎈

































































