Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων το 2ο τμ. της ΣΤ΄ τάξης ασχολήθηκε με την Παγκόσμια και Τοπική κληρονομιά του άξονα “Φροντίζω το περιβάλλον” ετοιμάζοντας τον παρακάτω θαυμάσιο τουριστικό οδηγό της Θεσσαλονίκης, τον οποίο μπορείτε να διανείμετε αυτούσιο σε συγγενείς και φίλους σας.

lefkos sep18a

 

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

 

 

 

 

 

Αναδημοσιεύουμε σήμερα 19 Μαΐου: Ημέρα Μνήμης Γενοκτονίας Ποντιακού ελληνισμού την παρακάτω παρουσίαση, εργασία πολύ  καλού συναδέλφου, που με αδρές πινελιές αναφέρεται στην ουσία και στα ζητούμενα των Γενοκτονιών απανταχού της γης.

Συγχαρητήρια στους παρακάτω μαθητές μας της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης για την διάκρισή τους στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής “Αριστοτέλης”:

Της Ε΄ τάξης

Pantaridis EKagkalis E

 

 

 

 

 

 

 

Της ΣΤ΄ τάξης

Diamantopoyloy STVlaxopoyloy ST

 

 

 

 

 

 

Το σχολείο μας είχε φέτος συμμετοχή στο 14ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής με τα δύο τμήματα της Στ’ τάξης. 

Οι μαθητές στη διάρκεια της χρονιάς δημιούργησαν ένα παιχνίδι για τον υπολογιστή με τίτλο «Ληστεία στο κοσμηματοπωλείο – Ένα παιχνίδι μυστηρίου». Το σενάριο του παιχνιδιού γράφτηκε στο μάθημα των αγγλικών με τη βοήθεια του δασκάλου τους κ. Δημήτρη Σαββόπουλου. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν και να εμπεδώσουν καινούργιο λεξιλόγιο με τρόπο δημιουργικό και ευχάριστο.

preview

Το παιχνίδι προγραμματίστηκε στην πλατφόρμα Scratch του ΜΙΤ. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να προγραμματίσουν μια ολοκληρωμένη εφαρμογή από την αρχή ως το τέλος. Είδαν μαζί με τη δασκάλα των ΤΠΕ κ. Μαρία Θεοδοσοπούλου όλα τα στάδια δημιουργίας μιας εφαρμογής για τον υπολογιστή. Έμαθαν νέες έννοιες στον προγραμματισμό και άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη. Το αποτέλεσμα τους δικαίωσε όλους. 

Η εργασία παρουσιάστηκε από μαθητές των δύο τμημάτων της Στ’ τάξης στο 14ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που διοργανώθηκε 12-15 Απριλίου στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών Νόησις.

Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://scratch.mit.edu/projects/658767896/

Επειδή η υποχρεωτική αργία της 1ης Μαΐου συμπίπτει με Κυριακή, μετατίθεται
τη Δευτέρα 2 Μαΐου 2022, με απόφαση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Επομένως, οι σχολικές μονάδες Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης αρχίζουν τα μαθήματα την Τρίτη 3 Μαΐου
2022, μετά τις διακοπές του Πάσχα. (Η εγκύκλιος στον παρακάτω σύνδεσμο)

Μεταφορά της αργίας της Πρωτομαγιάς

Σύμφωνα με το ΦΕΚ 1539/Β/01.04.2022 επήλθε τροποποίηση στον διαγνωστικό έλεγχο σε περίπτωση κρούσματος, όπως φαίνεται παρακάτω :

5ΗΜΕΡΟΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΕΝΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

Διευκρινήσεις

1. Το σύνολο των μαθητών διενεργεί εβδομαδιαία, ένα ( 1 ) υποχρεωτικό ST πριν από την Τρίτη κάθε σχολικής εβδομάδας ή 24 ώρες πριν από τη προσέλευση στη σχολική μονάδα.

2.  Οι εκπαιδευτικοί με ενεργό πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης διενεργούν εβδομαδιαία, ένα ( 1 ) υποχρεωτικό ST  πριν από την Τρίτη κάθε σχολικής εβδομάδας ή 24 ώρες πριν από τη προσέλευση στη σχολική μονάδα.

3. Οι εκπαιδευτικοί που δεν προσκομίζουν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης διενεργούν υποχρεωτικά δύο ( 2 ) RT πριν την Τρίτη και την Παρασκευή. Ο έλεγχος διενεργείται έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα.

4. Οι μαθητές όταν επιστρέφουν στη σχολική μονάδα,είτε ως στενές επαφές από ενδοοικογενειακό είτε από νόσηση διενεργούν ST ( ΟΧΙ RT ) την 5η και 6η μέρα αντίστοιχα.

5. Διαχείριση των στενών επαφών όταν υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα σε ενδοοικογενειακό περιβάλλον:

Πλήρως εμβολιασμένοι και με ιστορικό νόσησης, μαθητές και εκπαιδευτικοί, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ, αλλά,

– οι μαθητές υποβάλλονται σε τρία ( 3 ) ST, την 0 ή 1η, την 3η και την 5η μέρα από την τελευταία επαφή με το επιβεβαιωμένο κρούσμα

– οι εκπαιδευτικοί υποβάλλονται σε ένα ( 1 ) RT, την 5η μέρα από την τελευταία επαφή με το επιβεβαιωμένο κρούσμα και κάνουν χρήση ενισχυμένης ή διπλής μάσκας για 10ημερο

Οι εξωγήινοι και ο μετεωρίτης – ένα ESCAPE ROOM στα αγγλικά!!

Την τρίτη εβδομάδα του Μαρτίου 2022, τα δύο τμήματα της Στ’ τάξης ήρθαν αντιμέτωπα με ένα φοβερό νέο που τους έφερε ο δάσκαλος των Αγγλικών κ. Δημήτρης Σαββόπουλος. Στα παιδιά μοιράστηκε ένα φυλλάδιο με «αυθεντικό» υλικό από το site της NASA που σύμφωνα με το τελευταίο ανακοινωθέν της, είχε βρεθεί ένα υπόλειμμα μετεωρίτη που είχε πέσει από ένα μακρινό γαλαξία ονόματι Black Eye Galaxy! Όμως η NASA δεν ανακοίνωσε περισσότερες πληροφορίες για το κομμάτι αυτό του μετεωρίτη και έτσι οι υποστηρικτές της εξωγήινης ζωής άρχισαν να διαδίδουν ότι οι εξωγήινοι θα έρθουν στη Γη ώστε να ανακτήσουν το κομμάτι αυτό.

Πού να φαντάζονταν τα παιδιά ότι το μάθημα θα γινόταν πραγματικότητα εκείνο το απόγευμα του Σαββάτου, στις 19 Μαρτίου, όπου προσέρχονταν ανά μία ώρα σε 10άδες για να παίξουν ένα παιχνίδι στα αγγλικά για το οποίο δεν γνώριζαν τίποτα περισσότερο.

Ο δάσκαλος των αγγλικών μαζί με αρκετούς εκπαιδευτικούς του σχολείου και εξωτερικούς συνεργάτες, με κίνητρο την αγάπη προς τα παιδιά, ενώθηκαν ώστε να τους προσφέρουν κάτι πρωτοφανές!

Τα παιδιά έπρεπε να μπουν στο σχολείο, που ήταν το διαστημόπλοιο των εξωγήινων, και να ακολουθήσουν φωτεινές ράβδους που τους οδηγούσαν σε μία σχολική αίθουσα – escape room όπου οι εξωγήινοι πιθανόν είχαν κρύψει τον μετεωρίτη. Η διαδρομή όμως μέχρι το escape room δεν ήταν καθόλου εύκολη αφού οι εξωγήινοι τούς απειλούσαν κάθε λεπτό προκειμένου να τους καθυστερήσουν. Επιπλέον, τα παιδιά μπορούσαν να μιλήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού μόνο στα αγγλικά αφού αυτό ήταν το μόνο γλωσσικό σύστημα που δεν είχαν κατακτήσει οι εξωγήινοι.

Όταν κατάφερναν να μπουν στο escape room, το δωμάτιο κλείδωνε. Μέσα στο δωμάτιο συναντούσαν τον Agent Green που τους καθοδηγούσε να βρουν στοιχεία ώστε να σπάσουν έναν κώδικα και να βγούνε από το δωμάτιο και να κατευθυνθούν εκεί όπου πραγματικά ήταν κρυμμένος ο μετεωρίτης: στο υπόγειο του σχολείου!

Και οι 4 ομάδες των παιδιών το απόλαυσαν, εξασκώντας μάλιστα τον προφορικό τους λόγο στα αγγλικά! Προπάντων όμως είχαν μια ξεχωριστή εμπειρία από την σχολική τους ζωή, από την οποία μπορείτε να πάρετε μια γεύση κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο ώστε να δείτε το σχετικό αναμνηστικό βιντεάκι:

⇒Escape room – ALIENS AND THE METEORITE (19-3-22)

Ένα τεράστιο ευχαριστώ και μπράβο σε όλα τα παιδιά και φυσικά σε όσους βοήθησαν στο όλο εγχείρημα, εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και μη!

Credits

κ. Ευαγγελία Σαββοπούλου, κ. Τασούλα Κρυσταλλίδου, κ. Γιώργος Ζουρνής, κ. Έλενα Βλάνη, κ. Σοφία Αθανασιάδου, κ. Μαρία Λιάπη, κ. Μαρία Θεοδοσοπούλου, κ. Ειρήνη Ουζούνη, κ. Κατερίνα Σαββοπούλου, κ. Γιώργος Εκκλησίαρχος, κ. Άγγελος Γιαννόπουλος, κ. Παναγιώτης Κουκουλεκίδης, κ. Νάσος Αποστόλου, κ. Αφροδίτη Αντωνίου και φυσικά ο φωτογράφος μας κ. Αλέξανδρος Μανούσος.  Well done everyone!

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης συμμετείχαν διαδικτυακά στη δράση συναισθηματικής αγωγής “Χτίζοντας υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις”, με παρουσίαση από την ψυχολόγο Κατερίνα Λεβάκη και συμμετοχή των παιδιών σε ομάδες εργασίας στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων.

1648653486099 1648653486114 20220330 094749
20220330 095050 20220330 092507 20220330 091836
20220330 092505 20220330 082718 20220330 091507