Στο πλαίσιο της καλής σχέσης και συνεργασίας μαθητών/τριών, τη Δευτέρα 20/112023, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή “υιοθεσίας”. Μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης “υιοθέτησαν” μαθητές/τριες της Α΄τάξης . Έγινε μια όμορφη και συγκινητική γιορτούλα, στην οποία τα παιδιά των δύο τάξεων πέρασαν μαζί ευχάριστο και δημιουργικό χρόνο χορεύοντας και παίζοντας ομαδικά παιχνίδια… Τα πρωτάκια μας, με πολλή χαρά δέχθηκαν το δωράκι που τους ετοίμασαν οι μαθητές της ΣΤ τάξης, τα οποία ήταν όμορφοι σελιδοδείκτες με το όνομά τους… Είμαστε σίγουροι ότι έγινε η αρχή μιας μοναδικής και ιδιαίτερης φιλίας που θα συντροφεύει τα παιδιά όλο τον χρόνο!
Kατηγορίες
-
Πρόσφατα άρθρα
- Ειδικό βραβείο Διαπολιτισμικής ιστορίας 2 Ιουνίου, 2026
- Σχέσεις μεταξύ μαθητών 2 Ιουνίου, 2026
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 15 Απριλίου, 2026
- Ευχές 6 Απριλίου, 2026
- Δράση Ενεργού Πολίτη “Μια αγκαλιά για όλους” 6 Απριλίου, 2026
- Πρόσκληση για έκθεση ζωγραφικής 5 Μαρτίου, 2026
- Εγγραφές για το σχ. έτος 2026-27 26 Φεβρουαρίου, 2026
- ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 21 Ιανουαρίου, 2026
- Ευχές 28 Δεκεμβρίου, 2025
- Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 8 Δεκεμβρίου, 2025
Blogroll
Πρόσφατα σχόλια
Ιστορικό





















































