Imaginary Creatures in shadows – Φανταστικά πλάσματα στις σκιές

1 2Οι άνθρωποι πάντα έδειχναν ενδιαφέρον για φανταστικά πλάσματα με υπερφυσικές δυνάμεις.  Η Ενότητα 3 του βιβλίου των Αγγλικών είναι αφιερωμένη σε φανταστικούς ήρωες και μυθικές οντότητες και από εκεί είναι εμπνευσμένο το συγκεκριμένο πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν οι μαθητές της ΣΤ1 τάξης μαζί με τους μαθητές από άλλα 7 σχολεία από την Ιταλία, τη Μάλτα, την Τουρκία και την Ελλάδα. Το πρόγραμμα υλοποιείται κατά τη διάρκεια του μαθήματος των Αγγλικών υπό την επίβλεψη της κας Αγγελικής Βορεοπούλου.

Στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές:

Α)  να γνωρίσουν την πολιτιστική κληρονομιά των εταίρων του προγράμματος αναφορικά με τα μυθικά πρόσωπα των χωρών αυτών

Β) να βελτιώσουν την παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου στα αγγλικά

Γ) να συμμετέχουν σε δραστηριότητες δημιουργικής γραφής – συγγραφή διαλόγων και ιστοριών για θέατρο σκιών – αξιοποιώντας το λεξιλόγιο που διδάχθηκαν στην Ενότητα 3 του Βιβλίου των Αγγλικών

Δ) να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και την συνεργασία ανάμεσα σε ομάδες της ίδιας τους της τάξης, αλλά και σε διακρατικές ομάδες εργασίας

Ε) να εμπλακούν στη δημιουργία ενός συνεργατικού θεατρικού έργου (κουκλοθέατρο ή/και θέατρο σκιών), φτιάχνοντας τις φιγούρες/ κούκλες αλλά και τους διαλόγους από μόνοι τους και παίζοντας το έργο προς ευχαρίστηση των συμμαθητών τους.

Τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο οι μαθητές γνωρίστηκαν μεταξύ τους φτιάχνοντας παρουσιάσεις του εαυτού τους, του σχολείου τους και της πόλης / χώρας τους

2 3

Η ασφάλεια στο διαδίκτυο ήταν ένα θέμα για το οποίο ενημερώθηκαν οι μαθητές και έφτιαξαν αφίσες για τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης και πώς θα πρέπει να φέρονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

4 3 3 3

Στη συνέχεια οι μαθητές εργάστηκαν για τη δημιουργία λογότυπου του προγράμματος. Έβαλαν όλη τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους και ζωγράφισαν μυθικούς ήρωες που θεωρούσαν ότι μπορούν να αντιπροσωπεύσουν την ουσία του προγράμματος που συμμετέχουν.

5 3Τον Δεκέμβριο οι μαθητές γνώρισαν μυθικά πλάσματα από το βιβλίο τους αλλά και από διάφορες χώρες της Ευρώπης συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

6 3 7 3

Και στην συνέχεια αποφάσισαν για τη δημιουργία του δικούς τους μυθικού ήρωα.  Οι μαθητές δούλεψαν ατομικά αλλά και συνεργατικά.  Ζωγράφισαν και περιέγραψαν στα αγγλικά τα μυθικά τους πλάσματα δίνοντας έμφαση τόσο στα εξωτερικά όσο και στα εσωτερικά τους χαρακτηριστικά.

8 2Mερικά από τα φανταστικά πλάσματα που σχεδίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας.

12 2 11 2 10 2 9 2