ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ -Etwinning Project ‘’ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ’’6ο Εργαστήριο

6ο Εργαστήριο 15-19 Απρίλιου Γράφουμε ένα παραμύθι;

Καλέσαμε τα παιδιά στην Ολομέλεια και τους διηγήθήκαμε μία ιστορία για μία παρέα που έχει πάει μία εκδρομή αλλά αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να συνεχίσουν. 

Στόχος μας ήταν  τα παιδιά να συνεχίσουν την ιστορία βρίσκοντας με ποιο τρόπο ήρωες της ιστορίας μπορούν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες βοηθώντας ο ένας τον άλλον και συνεργαζόμενοι.  

Συνεργαστήκαμε για να γράψουμε μαζί την ιστορία!

https://www.storyjumper.com/book/read/171416771/6617d17a43cb8

eikona viber 2024 04 19 14 32 55 199

LET,S DO IT GREECE!!! και…<>

Συμμετοχή του Σχολείου μας στις Σχολικές Δραστηριότητες

Στο πλαίσιο της εθελοντικής δράσης ‘’Let,s do it Greece’’,της   συμμετοχής μας στο Δίκτυο ΄΄Φυτεύω και Υιοθετώ ένα δεντράκι ..δίνω ανάσα στη γη΄΄ και του 3ου Εργαστηρίου << I take care and act for the neighborhood park>> Του ΕυρωπαΪκού Προγράμματος e twinning ‘’Detectkids in action!#skilllabs’’, οι μικροί/ές μαθητές/τριες μας αποφάσισαν την Πέμπτη 11 Απριλίου να ομορφύνουν την αυλή του σχολείου μας ,ζωγραφίσαμε συνθήματα ,όπως φροντίζω τα δέντρα, νοιάζομαι για τη φύση, κ.α, φτιάξαμε πλακάτ,΄΄βαπτίσαμε’’τα δεντράκια μας(΄΄Τάκης , ο δεντράκης’’, και ‘’Το δέντρο της Αγάπης΄΄)…και φυτέψαμε πέρα από τα δεντράκια πολλά λουλούδια και αρωματικά φυτά και δώσαμε υπόσχεση ότι θα τα φροντίζουμε.Φυσικά φυτέψαμε στο μπαλκονάκι των τάξεων μας  κεραμικά γλαστράκια με σπόρους από βασιλικό ,δυόσμο, μέντα ,μαϊντανό ,όπου  καθημερινά θα τα ποτίζουμε και θα καταγράφουμε την πρόοδο τους,  Ενεργοποιήσαμε και τους γονείς των τάξεων μας που με πολύ χαρά μας βοήθησαν και έγιναν πολύτιμοι αρωγοί μας και σε αυτήν τη δράση!!!

 

 

bloggif 661c0933ec16e

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ STEM EDUCATION

Δράση της  STEM EDUCATION  «Λιλιπούτειοι Μηχανικοί» στο χώρο του Σχολείου μας την Τρίτη 2 Απριλίου΄.

Ο σκοπός της Δράσης ήταν η εξοικείωση με τις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία μέσα από την Βιωματική μάθηση.

Στόχος μας ήταν:

-η Ανάπτυξη της φαντασίας και της δημιουργικότητάς τους.

-η Αναλυτική -Συνθετική Σκέψη , η Κριτική Σκέψη

-η Εύρεση λύσεων σε υποτιθέμενα προβλήματα μηχανικής.

Τα παιδιά μας , μετά την παρακολούθηση οπτικοακουστικού υλικού , την παρατήρηση με τρόπο βιωματικό  ( της κίνησης – της περιστροφής – μπαλαρίνας που στέκεται στο ένα πόδι -του καρουζέλ που στηρίζεται στον άξονά του που βρίσκεται στη μέση και είναι σταθερός – την επεξήγηση του εκτοξευτήρα και των γραναζιών  και  τη συζήτηση που ακολούθησε  χωρίστηκαν σε ομάδες και κατόπιν σε ζευγαράκια.

IMG 4306 1                              IMG 4307   IMG 4309 IMG 4299IMG 4300 1IMG 4296

Τους δόθηκε η Εκπ/κή σακούλα της Lego με τις αντίστοιχες οδηγίες όπου ανακάλυψαν και πειραματίστηκαν  με τη χρήση   της τροχαλίας, του μοχλού, των γραναζιών, των τροχών και των αξόνων.

 

 

IMG 4308    IMG 4305

Ζωγράφισαν με τα χρώματα του ουράνιου τόξου ( ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ) το Οι μαθητές/τριες μας συμμετείχαν  με μεγάλο ενθουσιασμό στη χαρτονάκι που τους δόθηκε και κάνοντάς το σβούρα με τη βοήθεια μιας ξυλομπογιάς …από πολύχρωμη μετατράπηκε ‘’μαγικά΄΄σε χρώμα λευκό.

 

IMG 4293             IMG 4295

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ -Etwinning Project ‘’ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ’’5ο Εργαστήριο

5ο Εργαστήριο 3 – 12 Απριλίου Συνεργασία σε ομάδες

Παίξαμε στην τάξη μας το tangram quiz!

https://view.genial.ly/6605ba434dc08d001436d5aa/interactive-content-tangram-quiz

 

 

Χωριστήκαμε σε ομάδες...

και ακολουθήσαμε τον παρακάτω σύνδεσμο    https://docs.google.com/presentation/d/1u-06oTRyyBw8aaXZptxhs560jHu79JsF/edit?usp=sharing&ouid=105025063440120892946&rtpof=true&sd=true

Πατήσαμεπροβολή διαφανειών

Διαλέξαμε ένα ζωάκι για να δούμε σε ποια ομάδα είναι το σχολεό μας!

Γράψαμε το σχολείο μας στην ομάδα που ανήκει… (Διαφάνεια 3)

Σύραμε το ζωάκι … μέσα στην τσάντα! 

… Παίξαμε tangram!……και συνεργαστήκαμε με την ομάδα μας για να  συνθέσουμε το παζλ τοποθετώντας 2 ή 3 κομμάτια ο καθένας. 

ταγκράμ

25Η ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 1821”ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ !!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ !!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ!!

 

Γεγονός είναι ότι , η γενιά που γνωρίζει τις ρίζες της …τον Πολιτισμό που προηγήθηκε από αυτήν ..ΜΠΟΡΕΙ να χαράξει δυναμικά την δική της πορεία και να δημιουργήσει δικό της Πολιτισμό. Εξάλλου , αν δεν γνωρίσουμε το παρελθόν μας δεν μπορούμε να προχωρήσουμε ΄΄σωστά ΄΄ στο παρόν , ούτε να προχωρήσουμε στο μέλλον!!! Ας φανταστούμε ένα δέντρο που δεν έχει ρίζες….

΄΄ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΧΘΕΣ ..ΣΗΜΕΡΑ .. ΑΥΡΙΟ’’

<<Παίζω….χορεύω ..τραγουδώ,,, μέσα στην Ελλάδα τριγυρνώ!!!>>

΄΄Ταξιδέψαμε΄΄ και γνωρίσαμε τόπους της Πατρίδας μας, τους ήρωες μας  μέσα από τα κατορθώματά τους.. τους χορούς και τις παραδόσεις μας… Καθοριστικό το βιβλίο της Κ. Ευγενίας Φακίνου …΄΄ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ΄΄ που ενέπνευσε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Όμορφες…στιγμές ..γεμάτες συγκίνηση και ελπίδα.. με τους μικρούς μαθητές/ τριες των τάξεων μας…

 

ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ

Το Δίκτυο Επιμόρφωσης γονέων υπό την Εποπτεία της Συμβούλου Εκπ/σης Νηπ/γών , Δρ. Τσέου Ελένης, και Συντονίστριας την Αριάδνη Κάππη, Προϊσταμένη του 14ου Νηπ/γείου Σταυρ/λης , στις 22 Μαρτίου του 2024 υλοποίησε μια εξαιρετική δράση στον Πολιτιστικό Κέντρο ’’Χρήστος Τσακίρης’’ με την υποστήριξη του Δήμου Παύλου Μελά , όπου μας τίμησε με την παρουσία της και  η Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Λαδοπούλου.

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα για τον Σχολικό Εκφοβισμό, η Εισηγήτριά μας , η κ. Νιζάμη Κατερίνα , Σύμβουλος Εκπ/σης Νηπ/γών και Συγγραφέας Παιδικών βιβλίων μας εξήγησε με πολύ απλά λόγια τις διαφορές και τις ομοιότητες  ανάμεσα στο θύτη και στο θύμα ,πόσο σημαντικός είναι ο ΄΄δεσμός΄΄ που δημιουργείται ανάμεσα στον γονέα και στο παιδί και πώς όταν διαταραχθεί αυτός ο΄΄δεσμός΄΄ δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στην ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων που πρέπει να έχει αποκτήσει το παιδί.

Δόθηκαν απαντήσεις στους προβληματισμούς που είχαν γονείς και εκπ/κοί και φεύγοντας από την εκδήλωση νιώσαμε όλοι/ες ΄΄σοφότεροι΄΄και ΄΄πλουσιότεροι΄΄ σε ιδέες και στρατηγικές στην προσπάθειά μας να διαχειριστούμε αυτό το ιδιαίτερο θέμα ΄΄του bulling’’ ,Σχολικός Εκφοβισμός, που ταλανίζει γονείς , μαθητές, εκπ/κούς και γενικά όλη την κοινωνία μας.

activitymore 111BED4A D128 4D86 8FBE D58EA07D22C9

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ -Etwinning Project ‘’ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ’’4ο Εργαστήριο

4ο Εργαστήριο 21 Μαρτίου – 2 Απριλίου Ικανότητες επικοινωνίας!

Η δραστηριότητα μας

 

Βρίκαμε έτσι  το ζευγάρι μας!

https://wheelofnames.com/q8d-yff

 

και το γράψαμε εδώ... 

https://docs.google.com/document/d/1MM9Pr4ZSEh24s7TizhhUtBrOuJRnds290bYWMmCQ7d8/edit?usp=sharing

 

Ανεβάσαμε τη δραστηριότητά μας στο παρακάτω ψηφιακό εργαλείο….

https://wakelet.com/i/invite?code=ffx37k16

 

ΠΑΙΞΑΜΕ …το παιχνίδι εξωγήινοι – μεταφραστές…ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΜΕ!!!

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ -Etwinning Project ‘’ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ’’3ο Εργαστήριο

3ο Εργαστήριο 11-20 Μαρτίου

Aνίχνευση πρότερων γνώσεων των παιδιών για την έννοια της συνεργασίας

  • Υλοποήσαμε στην τάξη μας τη δραστηριότητα από το 3ο εργαστήριο.

 

Ανεβάσαμε φωτογραφίες στη σελίδα του εργαστηρίου στο twinspace και στη συνέχεια καταγράφουμε τις απόψεις των παιδιών στον συνεργατικό εννοιολογικό χάρτη

https://miro.com/welcomeonboard/Zlo2d1d2QVZWSXYzUWVMTDRBQzhMM3daNDVPSWRqY2hKd25sMGZTb0tyUTF6WlhpTHRUbzJvODFSaHFPTVNoT3wzNDU4NzY0NTgxODEzNDE4NTgyfDI=?share_link_id=627729499816

Ανίχνευση γνώσεων για τη συνεργασία

 

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!

«Τα παιδιά δεν διαφέρουν πολύ από τους χαρταετούς. Είναι φτιαγμένα να πετάνε. Χρειάζονται όμως τον…

αέρα,απεριόριστη αγάπη, εμπιστοσύνη και ενθάρρυνση..>>

Gigi Graham Tchividjian

 

 

 

αρχείο λήψης χαρταετοσ

 

Όμορφες στιγμές στο Νηπ/γείο μας…ήθη και έθιμα της Αποκριάς ,  παραδοσιακά Αποκριάτικα τραγούδια και χοροί , χαρταετοί με αναφορά στον Μίκυ Θεοδωράκη και στη μουσική του που πλασίωσε πολλές δραστηριότητες μας.. κατασκευές  με μάσκες …΄΄Μπούλες και Γενίτσαροι΄΄ για να μπορούμε να ”συνδεθούμε΄΄ και με τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου του 1821.

Θα ΄ταν παράλειψη μας να μην ευχαριστήσουμε τους γονείς των τάξεων μας  που πρόσφεραν απλόχερα τα εδέσματα για το τραπέζι της Σαρακοστής.

 

 

 

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ -Etwinning Project ‘’ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ’’2ο Εργαστήριο

2ο Εργαστήριο 29 Φεβρουαρίου-8 Μαρτίου – Κανόνες διαδικτύου

Στο εργαστήριο αυτό ασχοληθήκαμε με τους κανόνες του διαδικτύου στην τάξης μας. Αφού έγινε η ανίχνευση των πρότερων γνώσεων των παιδιών …  κάναμε ανάρτηση της δραστηριότητας στο συνεργατικό ψηφιακό εργαλείο linoit. Χρησιμοποιήσαμε 1-2 stickies με απόψεις  των παιδιών.

 

http://linoit.com/users/tsitouraargyro/canvases/%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82%20%CF%83%CF%84%CE%BF%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF

 

 

 

kanones diadiktyoy 1