Γνωρίσαμε τα βασικά σχήματα μέσα από βιωματικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες. Τα παιδιά παρατήρησαν σχήματα στον χώρο, τα εντόπισαν σε καθημερινά αντικείμενα και έπαιξαν παιχνίδια κατηγοριοποίησης, ταξινομώντας κύκλους, τετράγωνα και τρίγωνα.
Με κινητικές δραστηριότητες σχηματίσαμε τα σχήματα με το σώμα μας, περπατήσαμε πάνω σε «γραμμές» στο πάτωμα και προσπαθήσαμε να τα ζωγραφίσουμε μόνοι μας. Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά όχι μόνο αναγνώρισαν τα σχήματα, αλλά τα κατάλαβαν μέσα από το σώμα, την κίνηση και το παιχνίδι.




