Από την αρχή της σχολικής χρονιάς άρχισε να καλλιεργείται ένα κλίμα σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών. Υπήρξε πολύ καλή συνεγασία μεταξύ τους και ο ρόλος των εκπαιδευτικών ήταν υποστηρικτικός και καθοδηγητικός. Οι εκπαιδευτικοί αφιέρωσαν χρόνο ακούγοντας τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες των μαθητών/τριών, δίνοντας τους τη δυνατότητα να εκφράσουν τα συναισθήματα τους. Ακόμη, ενίσχυσαν τις θετικές συμπεριφορές των παιδιών και την αυτοεκτίμηση τους μέσα από την επιβράβευση, παιχνίδια ρόλων κ.α.
https://blogs.sch.gr/14nipagp/2024/12/11/make-a-wish-kane-mia-eychi-ellados/
https://blogs.sch.gr/14nipagp/2025/03/19/quot-schediase-to-asteri-soy-kane-mia-eychi-ellados-quot/
https://blogs.sch.gr/14nipagp/2024/10/15/askisi-etoimotitas-seismoy/