Ηγεσία-Οργάνωση και Διοίκηση 2024-2025

Οι αποφάσεις που ρυθμίζουν τη σχολική ζωή και τη βελτίωση της σχολικής μονάδας ήταν αποτέλεσμα συλλογικών και δημοκρατικών διαδικασιών.

Υπήρχε σαφές πλαίσιο ρόλων και ευθυνών στη σχολική μονάδα και οι διοικητικές/εξωδιδακτικές εργασίες οργανώθηκαν σύμφωνα με τις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας. Είχαν καθοριστεί και εφαρμόστηκαν αποτελεσματικές διαδικασίες για τη διεκπεραίωση του διοικητικού έργου των εκπαιδευτικών.

Ο ρόλος της Προϊσταμένης ήταν η οργάνωση του Νηπιαγωγείου, η επίλυση τυχόν προβλημάτων όποτε αυτά ανέκυπταν, η συνεργασία με κάθε εκπαιδευτικό της σχολικής μονάδας, η λήψη πρωτοβουλιών και η μέριμνα για τη βέλτιστη λειτουργία του νηπιαγωγείου σε όλα τα επίπεδα.

Καθ’όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς η προϊσταμένη φρόντιζε για την έγκυρη ενημέρωση των γονέων για θέματα λειτουργίας του σχολείου ηλεκτρονικά, μέσω του πίνακα ανακοινώσεων καθώς και του ιστολογίου του σχολείου.

https://blogs.sch.gr/14nipagp/category/anakoinoseis/

Διαθέσιμα τεκμήρια:

-Βιβλίο πράξεων συλλόγου διδασκόντων
-Εσωτερικός κανονισμός
-Αρχείο του Νηπιαγωγείου
-Ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου https://blogs.sch.gr/14nipagp/

-Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής

-Παιδαγωγικές συναντήσεις που έχουν καταγραφεί στο Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής

Το σχολείο φρόντισε για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του, την αναβάθμιση και εκπαιδευτική αξιοποίηση του σχολικού χώρου και όλα αυτά είναι καταγεγραμένα στο βιβλίο Πράξεων Συλλόγου Διδασκόντων και σε έγγραφα.

Οι εκπαιδευτικοί στηρίχτηκαν  στις ιδιαίτερες επιστημονικές και παιδαγωγικές τους ανάγκες με οργάνωση 15ωρης ενδοσχολικής επιμόρφωσης από την Προϊσταμένη.

  • Οι εκπαιδευτικοί του 14ου Νηπιαγωγείου Αγίας Παρασκευής ολοκλήρωσαν επιτυχώς  την ενδοσχολική επιμόρφωση  «Αναγνωρίζω – Προστατεύω» για την πρόληψη της παραμέλησης και κακοποίησης του παιδιού για τη σχολική χρονιά 2024-2025. https://blogs.sch.gr/14nipagp/2025/03/17/2998/