Η γιορτή,το παγωτό και το .. μπουγέλο!
Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Ανάμεικτα συναισθήματα..
Κλείσαμε την αυλαία με την υπέροχη γιορτή των παιδιών, που ήταν αφιερωμένη στα “Χρώματα της καλοσύνης”, το σχέδιο δράσης που δουλεύτηκε φέτος και από τα δύο τμήματα!!
Με την ευχή να είμαστε πάντα γεμάτοι καλοσύνη και να σκορπάμε αγάπη και χαμόγελα!!!
Την άλλη μέρα,είπαμε να δροσιστούμε και με την ευκαιρία φτιάξαμε ένα εύκολο παγωτό με υλικά που έφεραν τα παιδιά!
Πολύ νόστιμο!!
Και αισίως φτάσαμε στην τελευταία μέρα του σχολείου..
Βάλαμε τα μαγιό μας,πήραμε πετσέτες και νεροπίστολα και μετατρέψαμε την αυλή μας σε.. παραλία!!
Από όλους εμάς προς όλους εσάς πολλή αγάπη..!
Και σας ευχόμαστε..




