Ευχαριστήριο μήνυμα στον Δήμο Αγίου Δημητρίου!
Η επιθυμία όλων μας έγινε πραγματικότητα,η αυλή του σχολείου μας και τα παιχνίδια της ανακαινίστηκαν πλήρως!!
Ένα θερμό ευχαριστώ εκ μέρους όλων των μαθητών/τριών του σχολείου,των γονέων και των εκπαιδευτικών, στον Δήμο Αγίου Δημητρίου για την εξαιρετική δουλειά και το όμορφο προαύλιο που μας χάρισαν!!!
Το παιχνίδι ξεκινά!!!


