Ευχαριστήριο μήνυμα στον Δήμο Αγίου Δημητρίου!

Η επιθυμία όλων μας έγινε πραγματικότητα,η αυλή του σχολείου μας και τα παιχνίδια της ανακαινίστηκαν πλήρως!!

Ένα θερμό ευχαριστώ εκ μέρους όλων των μαθητών/τριών του σχολείου,των γονέων και των εκπαιδευτικών, στον Δήμο Αγίου Δημητρίου για την εξαιρετική δουλειά και το όμορφο προαύλιο που μας χάρισαν!!!

Το παιχνίδι ξεκινά!!!

IMG 20260526 104947

IMG 20260526 105003

IMG 20260526 105018