Ο Νοέμβριος έχει ήδη ξεκινήσει και εκτός των άλλων ,ερχόμαστε σε επαφή με αριθμούς και γράμματα…
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα :”Ποιος έκλεψε το ουράνιο τόξο”
Το πρώτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ,με κεντρικό άξονα την φιλία και την αγάπη,πραγματοποιήθηκε στο σχολείο με τίτλο “Ποιος έκλεψε το ουράνιο τόξο” από την ομάδα Καλειδοσκόπιο.
Τα παιδιά μέσα από βιωματικές δράσεις έμαθαν την έννοια της φιλίας,διασκέδασαν και ανταποκρίθηκαν με έντονο ενδιαφέρον καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου!
Εν όψει του εορτασμού της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου συζητήσαμε στο σχολείο και παρακολουθήσαμε σχετικό ψηφιακό οπτικοακουστικό υλικό για την 28η Οκτωβρίου του 1940,ακούσαμε τραγούδια και ηχητικά ντοκουμέντα,κατασκευάσαμε σημαίες και το περιστέρι της ειρήνης,παίξαμε με λέξεις σχετικές με την Επέτειο,αναφερθήκαμε στις επιπτώσεις του πολέμου αλλά παρελάσαμε κιόλας στον μικρό προάυλιο χώρο του σχολείου,ψάλλοντας στο τέλος και τον εθνικό μας ύμνο.
Γνωριμία με τα γράμματα.
Με αφορμή τη λέξη “ομπρέλα” αλλά και “φύλλα” και “αέρας”, ήρθαμε σε επαφή με τα γράμματα ο,φ,α και μέσα από διάφορες δραστηριότητες ,τα παιδιά προσπάθησαν να μάθουν να γράφουν τα γράμματαν αυτά,να λένε λέξεις που το αρχικό τους είναι αυτό που ζητάμε,να τα αναγνωρίζουν μέσα σε γραμματοσαλάτα,να τα περπατάνε και να φτιάχνουν σχετικές χειροτεχνίες .
Φθινοπωρινές κατασκευές!
Άσκηση σεισμού.
Μαθαίνοντας τα σχήματα!
Παγκόσμια ημέρα των ζώων.
Μια σπουδαία ημέρα για τα παιδιά και για τους αγαπημένους τους φίλους.Συζητήσαμε για τα αγαπημένα ζωάκια,για τα κατοικίδια του καθενός,παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με τα αδέσποτα ζωάκια και τους τρόπους με τους οποίους πρέπει οι άνθρωποι να αντιμετωπίζουμε όλα τα ζώα,τραγουδήσαμε τραγούδια σχετικά ,παίξαμε τροχούς κίνησης,κάναμε φύλλα εργασίας και φτιάξαμε μια όμορφη γάτα με την τεχνική του κολλάζ.
Φθινοπωρινές Εργασίες!
Μαθαίνοντας καλούς τρόπους συμπεριφοράς (η συνέχεια)!
Συνεχίζοντας την εκμάθηση των κανόνων της τάξης και της προσαρμογής της συμπεριφοράς σε αυτούς,εξασκηθήκαμε πάνω σε ένα φύλλο αξιολόγησης,αλλά και διαβάζοντας το παραμύθι “Οι καλοί και οι κακοί ιππότες”,όπου μέσα από σχετική θεματολογία τα παιδιά ζωγράφισαν δυο κάστρα και αποτύπωσαν στο καθένα καλούς και άσχημους τρόπους συμπεριφοράς.