Επίσκεψη του Μουσικού Σχολείου στην ΣΤ΄ τάξη
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης είχαν τη χαρά να υποδεχθούν στο σχολείο μας εκπαιδευτικούς και μαθητές από το Μουσικό Σχολείο, οι οποίοι παρουσίασαν τη λειτουργία, το πρόγραμμα και τις δημιουργικές δράσεις του σχολείου τους. Μέσα από μια όμορφη και ζωντανή παρουσίαση, τα παιδιά γνώρισαν καλύτερα τον κόσμο της μουσικής εκπαίδευσης, ενημερώθηκαν για […]
Συνεχίστε την ανάγνωση