Δράσεις Αγωγής Υγείας στο σχολείο μας
Κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς 2025-2026, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υλοποιήσει μια σειρά από ιδιαίτερα σημαντικές δράσεις Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με την 4η ΤΟΜΥ, τη 12η ΤΟΜΥ και το Κέντρο Υγείας Κατερίνης. Οι παρεμβάσεις αυτές εντάχθηκαν στο πλαίσιο της πρόληψης, της ενημέρωσης και της ενδυνάμωσης των μαθητών και μαθητριών μας σε […]
Συνεχίστε την ανάγνωση