Υλοποίηση προγράμματος eTwinning για το νερό
Κατά τη φετινή σχολική χρονιά, το σχολείο μας υλοποίησε με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο «Πρεσβευτές του Νερού: Σώζοντας τον Γαλάζιο Πλανήτη Μια Σταγόνα τη Φορά». Το πρόγραμμα απευθυνόταν σε μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και είχε ως βασικό στόχο την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα εξοικονόμησης και βιώσιμης διαχείρισης του νερού. Μέσα […]
Συνεχίστε την ανάγνωση