Μετά το πέρας των εορταστικών εκδηλώσεων της 25ης Μαρτίου 2024, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε ο δεύτερος κύκλος δειγματικών διδασκαλιών. Η πρώτη δειγματική διδασκαλία πραγματοποιήθηκε από τον εκπαιδευτικό Χρήστο Γεωργιάδη ΠΕ70, της Ε΄ τάξης με θέμα: «Τρόποι διδασκαλίας της τοπικής ιστορίας-Η απελευθέρωση της Κατερίνης 16 Οκτωβρίου 1912», παρουσιάζοντας σε μαθητές/τριες και σε εκπαιδευτικούς τα οφέλη διδασκαλίας της τοπικής ιστορίας, και πιο συγκεκριμένα τη διδασκαλία της απελευθέρωσης της Κατερίνης από τους Οθωμανούς, μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό. Η δεύτερη δειγματικη διδασκαλία πραγματοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης κ. Στολίδη Ειρήνη ΠΕ 71, η οποία παρουσίασε σε μαθητές/τρεις και σε εκπαιδευτικούς την τεχνική της αυτοδιόρθωσης και την εφαρμογή της στην παραγωγή γραπτού λόγου. Η αυτοδιόρθωση είναι μια πολύ σημαντική μεταγνωστική δεξιότητα που προάγει την αυτενέργεια και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία. Οι μαθητές ασκήθηκαν στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης στρατηγικής με στόχο τη βελτίωση της προσοχής τους και της ορθογραφικής τους ικανότητας.
Οι δειγματικές διδασκαλίες, στα πλαίσια του θεσμού του ενδοσχολικού συντονιστή και του μέντορα, στοχεύουν να ενισχύσουν την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και να συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, μέσα από τη συζήτηση, τη συνεργασία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών.