Ανακοίνωση – Είσοδος και έξοδος από τον προαύλιο χώρο του σχολείου

Με σκοπό να εξασφαλίζεται η ασφαλής προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών/τριών, σας ενημερώνουμε ότι θα λειτουργήσουν και οι δύο είσοδοι/έξοδοι του κτιρίου ως εξής:

Β’, Γ’, Δ’ και Ε’ τάξη: κεντρική είσοδος/έξοδος
Α’ και Στ’ τάξη: δεξιά είσοδος/έξοδος (πλησίον της οδού Π. Τσαλδάρη)

Οι μαθητές/τριες κατά τη διάρκεια της προσέλευσης, αλλά και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, θα παραμένουν σε συγκεκριμένο – οριοθετημένο χώρο στην αυλή του σχολείου.

 

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας