Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκαν οι καλοκαιρινές γιορτές των δυο πρωινών τμημάτων. Χορέψαμε, τραγουδήσαμε και τα νήπια φορέσαμε τήβεννους και αποχαιρετήσαμε τις δασκάλες μας, τους συμμαθητές μας και το νηπιαγωγείο!














Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκαν οι καλοκαιρινές γιορτές των δυο πρωινών τμημάτων. Χορέψαμε, τραγουδήσαμε και τα νήπια φορέσαμε τήβεννους και αποχαιρετήσαμε τις δασκάλες μας, τους συμμαθητές μας και το νηπιαγωγείο!













